і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Урок з інформатики 3 клас

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №OE831070
За публікацію цієї методичної розробки Моргун Оксана Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №OE831070
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Дата:

Тема:

Робота в графічному редакторі Paint. Створення графічних примітивів

Тип уроку:

урок-подорож

Мета:

познайомити учнів з можливостями графічного редактора Paint, його інструментами, палітрою та меню;

навчити створювати графічні примітиви у Paint; проконтролювати рівень засвоєння матеріалу з тем: "Пристрої комп'ютера", "Робота з мишею", "Інформація та її види";

розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення; розвивати моторику руки при роботі з мишею;

активізувати роботу учнів на уроці за рахунок залучення до гри;

виховувати інтерес до предмету, акуратність, дисциплінованість, самостійність учнів.

Обладнання:

комп’ютери, карта-маршрут подорожі, картки-пристрої ПК, картки з техніки безпеки та правил поведінки у кабінеті інформатики, білети, картки-олівці, кросворди, комп’ютерна презентація до уроку, чемодан, приклади малюнків, створених у Paint.

Хід уроку:

Протягом уроку за гарні відповіді, за правильне виконання завдань діти отримують малюнки-олівці. За їх кількістю учитель виставить у кінці уроку оцінки.

І. Організаційний момент:

Привітання учителя.

На дошці висить карта подорожі до країни "Інформатика", на якій зазначені основні моменти:

  1. Придбання білету.

  2. Збір багажу знань.

  3. Замкнений вхід до країни "Інформатика".

  4. Вулиця "Кросвордна".

  5. Проспект "М’яча-Стрибунця"

  6. Квартал "Мишки-Програмишки".

  7. Перехрестя "Веселий Олівець".

  8. Провулок "Містера Пензлика".

Карта:

ІІ. Вступне слово учителя:

Цілих три місяці ми з вами освоювали ази комп’ютерної грамотності: вивчали основні пристрої комп’ютера, вчилися працювати з мишкою, набирати текст, виконувати нескладні обчислення. Але на цьому можливості комп’ютера не закінчуються. І сьогодні ми підведемо перші підсумки нашої роботи, а також навчимося новому, а саме чому, дізнаєтесь пізніше. Давайте для цього відправимося у чарівну подорож.

А куди ж саме ми відправимося? До якої країни? Давайте не будемо гадати, а придбаємо безкоштовні білети, на яких і зашифрована назва країни у вигляді ребуса. Відгадайте його і дізнайтеся, куди ми будемо подорожувати.

Білет:

Діти розгадують ребус. Перший учень, хто розгадав ребус, озвучує назву країни "Інформатика". Учитель відкриває назву країни на карті.

Після придбання білетів, люди планують маршрут подорожі. І в цьому нам допоможе чарівна карта.

Подорожуючи, люди ставлять собі мету. І в нас є мета - ми повинні на нашому шляху зустріти старих друзів і познайомитися з новими.

ІІІ. Систематизація та узагальнення знань з інформатики:

Маршрут і мета подорожі у нас вже є. Чого ж не вистачає? Збираючись у подорож, люди беруть з собою багаж, куди кладуть особисті речі, одяг. Ось ми візьмемо багаж, куди покладемо свої знання. Давайте збирати багаж знань. У деяких учнів на робочих місцях лежать картинки комп’ютерних пристроїв, цим учням необхідно по черзі казати назви пристроїв, їх призначення і класти ці пристрої у чемодан, а потім передавати чемодан іншому учневі.

Таким чином, діти збирають "багаж знань" про пристрої комп’ютера, а саме:

  1. Системний блок.

  2. Монітор.

  3. Принтер.

  4. Клавіатура.

  5. Мишка.

  6. Колонки.

  7. Мікрофон.

  8. Наушники.

  9. Диск.

  10. Дискета.

Ну що, багаж знань ми зібрали і візьмемо його з собою до країни "Інформатика." Діти, а як назвати всі пристрої, які ви поклали до чемодану одним словом? … Комп'ютер.

А як ви гадаєте, чому саме комп’ютер ми взяли з собою. … Бо президентом країни "Інформатика" є комп’ютер і без нього нам у подорожі не обійтись.

Давайте пригадаймо, що вміє наш комп’ютер.

Діти хором з учителем розповідають вірш, який вивчили вдома, про комп’ютер на пам'ять:

Він рахує, він малює,

Все, що треба, роздрукує,

Проектує він заводи,

Прогнозує нам погоду.

Навіть в космосі літає,

Всі новини в світі знає.

І мільйони розрахунків

Зробить за одну секунду.

Не людина, не тварина,

А розумна це машина.

Нас навчить всього вміті,

З інформатикою дружити.

Ось ми і підійшли до воріт чарівної країни. Але вони замкнені. Що ж робити? … Необхідно підібрати ключ. Діти, а ось лист, давайте його прочитаємо.

Учитель читає листа.

Лист: "Добрий день, друзі! Буду дуже радий відкрити вам двері до комп’ютерної країни. Але для цього я маю переконатися, що ви слухняні. Це так? А також не пропущу вас без знань правил поведінки у світі комп'ютерів. Ви знаєте правила поведінки? А виконуєте їх? Розкажіть мені ці правила – і двері до країни "Інформатика" відчиняться.

Ваш новий знайомий Ключик-Чарівник".

Молодці, ви справилися і з цим завданням. І по маршруту ми потрапили на вулицю "Кросвордну". А на ній нас чекає завдання. Справимось з ним? На кожній парті ви бачите кросворд, розшифруйте його. А в зафарбованих клітинках отримайте ключове слово нашої подорожі.

Кросворд:

Діти розгадують кросворд (робота в парах і трійках). Хто перший розгадав, коментує відповіді, інші діти перевіряють.

Отже, ключове слово кросворда – малювати. Хто здогадався, чому саме воно зашифроване? … Тому, що саме малювати на комп’ютері сьогодні ми і будемо вчитися. І допоможуть нам у цьому Мишка-Програмишка, Веселий Олівець і Містер Пензлик. Кого з них ви вже знаєте? … Правильно, Мишку-Програмишку. А що вона вміє?

ІV. Викладання нового матеріалу:

Отже, Мишка-Програмишка запрошує вас до себе на урок.

А щоб пройти на квартал "Мишки-Програмишки", необхідно спочатку завітати до проспекту "М'яча-Стрибунця".

Він пропонує вам зробити фізкультхвилинку. Згодні?

Фізкультзвилинка:

Руки вгору, руки вниз,

Від екрану відвернись.

Відпочинуть оченята,

З ними разом рученята.

Друкували, малювали,

В розвивальні ігри грали,

А тепер присядемо трішки,

Щоб розім'яти наші ніжки.

Пострибаємо вниз і вгору,

Працювати будемо знову.

Відновили свої сили,

За комп’ютери присіли.

Діти займають свої місця за комп’ютерами.

Ось ми з вами і опинилися на кварталі "Мишки-Програмишки". Вона вам сьогодні розповість багато нового.

(Презентація на комп'ютері)

V. Закріплення нового матеріалу на практиці:

Тепер ви знаєте, які інструменти є у програми Paint. А хочете навчитись малювати за допомогою них? Тоді вирушаємо в гості до Веселого Олівця. Він вже з нетерпінням чекає на нас.

Виконуйте вказівки Олівця – і швидко навчитесь малювати на комп’ютері. Готові?

Практикум "Веселого Олівця"

(діти виконують вказівки учителя)

  1. Олівцем написати червону букву А.

  2. Пензликом написати синю букву Б.

  3. Розпилювачем написати зелену букву В.

  4. Намалювати червону лінію.

  5. Намалювати зелене коло та зафарбувати його.

  6. Намалювати синій прямокутник та зафарбувати його.

  7. Стерти червону лінію.

  8. Зберегти малюнок у папці Мої документи.

Молодці діти, Веселий Олівець задоволений тим, як ви виконували його завдання. А тепер він пропонує вам виконати завдання "Розмальовка".

Завдання "Розмальовка"

Наступне завдання від Веселого Олівця – "Що намальовано?"

Завдання "Що намальовано?"

Завдання "Допоможи ведмедику"

VІ. Підведення підсумків уроку:

Діти сідають за парти.

Мишці та Олівцю дуже сподобалось, як ви малюєте і вони запрошують вас до себе у гості рівно через тиждень. Прийдете?

Діти, а вам сподобалась подорож до країни "Інформатика"?

Яких старих друзів ви зустріли під час подорожі? …

А яких нових друзів ви придбали? …

Якими інструментами ви сьогодні навчилися малювати? …

VІІ. Видача домашнього завдання:

Нажаль, час подорожі закінчується. Ось вже виїзд з країни "Інформатика". Але тут ще залишився один провулок. Завітаємо до нього? Це провулок "Містера Пензлика". Пензлик – кращий друг Веселого Олівця, він хоче задати вам цікаве завдання, яке необхідно виконати вдома, щоб на наступному уроці створити гарний малюнок на комп’ютерах. Тільки ті діти, хто виконає завдання гарно, зможе знову потрапити до чарівної країни.

Учитель пояснює д/з: вам необхідно у зошиті придумати та намалювати малюнок, який складається з геометричних фігур – прямої, кривої лінії, овалу, прямокутника, квадрата. Цей малюнок на наступному уроці ви і будете створювати на комп'ютері. Учитель демонструє примірні малюнки.

VІІІ. Виставлення оцінок за урок:

Ось ми вдома, у своєму комп’ютерному класі. Урок підійшов до кінця. Діти, протягом подорожі ви збирали олівці. Запишіть кількість олівців у білет. У кого більше 3-х олівців – 12 балів, 3 олівця – 11, а 2 олівця – 8.

Дякую за ваші знання, до наступної подорожі. Урок закінчено. До побачення

9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробка уроку з інформатики на тему" Робота в графічному редакторі Paint. Створення графічних примітивів"
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    1289
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    OE831070
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти