Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток читання у дошкільному віці. Посібники серії «Розглядай та пізнавай»
»
Взяти участь Всі події

Урок з фізичної культури. Волейбол. Удосконалення техніки нападаючого удару.

Фізична культура

Для кого: 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас

14.03.2021

84

1

0

Опис документу:
Розгорнутий план-конспект уроку з фізичної культури. Волейбол. Удосконалення техніки нападаючого удару. Завдання: - Навчальні: удосконалити техніку нападаючого удару. - Оздоровчі: сприяти розвитку координації, швидкості, спритності. - Виховні: заохочувати до самостійних занять фізичними вправами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

План-конспект уроку фізичної культури

Урок № ______

Тема: Волейбол. Удосконалення техніки нападаючого удару. Навчальна гра.

Група: _____

Дата проведення: «____» _____________ 2021р.

Завдання:

  • Навчальні: удосконалити техніку нападаючого удару.

  • Оздоровчі: сприяти розвитку координації, швидкості, спритності.

  • Виховні: заохочувати до самостійних занять фізичними вправами.

Інвентар: волейбольні стійки, волейбольна сітка, волейбольні м’ячі, фішки.

Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку

етапу

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

10 хв.

  1. Шикування в одну шеренгу.

  2. Привітання, рапорт.

  3. Повідомлення теми та завдань уроку.

  4. Інструктаж з БЖД.

10 сек.

20 сек.

30 сек.

1 хв

Звернути увагу на спортивну форму.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Норма 6-8 уд⁄ за 6сек.

Різновиди ходьби:

  • на пятах, руки за голову;

  • на носках, руки на пояс;

  • на зовнішній стороні стопи, руки в сторони.

Різновиди бігу:

  • повільний;

  • біг з високим підніманням стегна;

  • біг із захилом гомілки;

  • біг приставними кроками правим/лівим боком;

  • біг схресним кроком правим/лівим боком;

  • біг спиною вперед;

  • біг з прискоренням:

а) з вихідного положення упор сидячи;

б) з вихідного положення упор сидячи спиною до направлення руху;

в) з вихідного положення упор лежачі;

г) ) з вихідного положення упор лежачі спиною до направлення руху;

3 кола

9 м.

9 м.

9м./9м.

9м./9м.

9м./9м.

9м.

9м.

9м.

9м.

Звернути увагу на правильність виконання.

Дотримуватися дистанції/інтервалу.

Прискорення виконується після свистка.

Вправи для відновлювання дихання:

  • 1-2 Руки вгору вдих(вдих)

  • 3-4 Руки до низу (видих)

15 сек.

Вдих через ніс, видих – через рота

  1. Загально-розвивальні вправи на місці:

  • В.п. – основна стійка ніг, руки на поясі. 1 - нахил голови вперед; 2- назад; 3 – вправо; 4 – вліво.

  • В.п. – основна стійка ніг, руки в сторони. 1-4 – колові рухи кистями рук вперед; 5-8 – назад.

  • В.п. – основна стійка ніг, руки в сторони. 1-4 – колові рухи в ліктьових суглобах всередину; 5-8 – назовні.

  • В.п. – основна стійка ніг, руки в сторони. 1-4 – махи руками вперед;

  • В.п. – широка стійка ніг. Вправа «мельниця»

  • В.п. – стійка на правій нозі,ліва зігнута в коліні під кутом 90˚, руки в сторони. 1-8 – колові рухи в кульшовому суглобі. Зміна положення ніг. 1-8 – колові рухи в кульшовому суглобі.

  • В.п. – стійка ноги разом, руки на колінах. 1-4 – колові рухи в колінних суглобах вправо; 5-8 – вліво.

  • В.п. – стійка на правій нозі,ліва на носку. 1- 4 – колові рухи в гомілко-стопному суглобі на назовні; 5-8 – всередину. Зміна положення ніг. 1- 4 – колові рухи в гомілко-стопному суглобі на назовні; 5-8 – всередину.

  1. Вправи на розтягування м’язів:

  • В.п. – основна стійка ніг, руки в «замку» за спиною. 1-3 – пружні нахили тулуба вперед з максимальним відведенням рук вперед; 4 – вихідне положення.

  • В.п. – присід на праву ногу, ліва нога – в сторону,стопа лівої ноги на підлозі, носок направлений перед собою. 1-3 – пружні нахили тулуба до лівої стопи; 4- вихідне положення. Зміна положення ніг. 1-3 – пружні нахили тулуба до правої стопи; 4- вихідне положення.

  • В.п. – присід на праву ногу, ліва нога – в сторону на п’ятку. 1-3 – пружні нахили тулуба до лівої стопи; 4- вихідне положення. Зміна положення ніг. 1-3 – пружні нахили тулуба до правої стопи; 4- вихідне положення.

  1. Стрибкові вправи:

  • Стрибки на правій нозі.

  • Стрибки на лівій нозі.

  • Стрибки на двох нога.

4-5 повтор.

10-15 повтор.

10-15 повтор.

4-5 повтор.

30 сек.

4-5 повтор.

4-5 повтор.

4-5 повтор.

3-4 повтор.

3-4 повтор.

3-4 повтор.

10 раз

10 раз

10 раз

Наголосити на правильності виконання вправ.

Виконати максимальну амплітуду рухів.

Виконати максимальну амплітуду рухів.

Підошва лівої ноги повністю торкається підлоги.

Підошва правої ноги повністю торкається підлоги.

Руки на поясі.

Руки на поясі.

Руки на поясі.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Норма 9-12 уд⁄ за 6 сек.

ІІ

Основна частина

30 хв.

Вправи для оволодіння технікою нападаючого удару:

  1. Удар по мячу з відскоком від підлоги.

  1. Ловля мяча двома руками у стрибку із зони 4, після накидання партнера з 3-ї зони.

  1. Нападаючий удар через сітку після передачі партнера.

  1. Навчальна гра з використанням нападаючого удару.

1 хв.

2 хв.

4 хв.

23 хв.

Мяч злегка підкидається учнем вгору і удар виконується по мячу зверху вниз на 1-2 метри перед собою. Рука, якою виконується удар – пряма.

Учні шикуються в колону по одному перед 4-ю зоною. Один учень(який виконую передачі мяча в зоні 3)

Учні шикуються в колону по одному перед 4-ю зоною. Один учень(який виконую передачі мяча в зоні 3). Після передач партнера учні виконують нападаючий удар через сітку.

Особливу увагу приділяти правильності техніки виконання нападаючого удару.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Норма 13-18 уд/6 сек.

ІІІ

Заключна частина

5хв

  1. Вправи для відновлювання дихання:

  • 1-2 Руки вгору вдих(вдих)

  • 3-4 Руки до низу (видих)

30 сек.

Вдих через ніс, видих – через рота.

  1. Шикування в одну шеренгу, під сумок уроку, оцінювання учнів.

2 хв.

Дізнатися про самопочуття

  1. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

30 сек.

Норма 6-9 уд/6 сек.

  1. Домашнє завдання

1 хв

Виконати стрибки з повного присіду: хлопці: 3 підходи по 17-20* раз.


Викладач фізичної культури:_____________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.