Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Урок з етики"Характер індивіда"

Етика

Для кого: 11 Клас

24.08.2021

49

1

0

Опис документу:
Матеріал презентації розкриває процес формування характера індивіда,розуміння моральних та вольових рис характера.Практичні завдання-"Моральні риси характеру"-,питання для бесіди активізують пізнавальну діяльність учнів,спонукають їх замислитися над рисами власного характеру,допомогають на шляху самовдосконалення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Характер індивіда Урок№7,8
Слайд № 1

Характер індивіда Урок№7,8

ЕПІГРАФ Посійте вчинок-пожнете звичку, Посійте звичку-пожнете характер, Посійте характер-пожнете долю. У.Теккерей
Слайд № 2

ЕПІГРАФ Посійте вчинок-пожнете звичку, Посійте звичку-пожнете характер, Посійте характер-пожнете долю. У.Теккерей

Що може нам розповісти про характер людини? Про які риси характеру можуть нам розказати фігурки на картинках? Що таке характер? Характер –це природ...
Слайд № 3

Що може нам розповісти про характер людини? Про які риси характеру можуть нам розказати фігурки на картинках? Що таке характер? Характер –це природжена,постійна,незмінна властивість особистості? Який буває характер?

Характер-це неповторне поєднання психологічних якостей,індивідуальних особливостей людини,що виражають її ставлення до дійсності і виявляються в її...
Слайд № 4

Характер-це неповторне поєднання психологічних якостей,індивідуальних особливостей людини,що виражають її ставлення до дійсності і виявляються в її поведінці та вчинках ХАРАКТЕР-(грец.Сharakter)-карбування,відбиток.

Суспільно-історичний та індивідуально-своєрідний характер впливу на формування характеру. Характер формується і розвивається під впливом виховання ...
Слайд № 5

Суспільно-історичний та індивідуально-своєрідний характер впливу на формування характеру. Характер формується і розвивається під впливом виховання дитини,життєвого досвіду людини,навколишнього середовища,тобто характер кожної людини визначається як її суспільнимм,так і її індивідуальним буттям. Наслідком цього є нескінченна розмаїтість індивідуальних характерів. Риси характеру умовно поділяються на 2 групи: МОРАЛЬНІ якості людини.Вони виявляються у ставленні особистості до суспільних обов,язків,до людей,до себе. 2.ВОЛЬОВІ риси.Вони цінні не самі по собі,а лише у поєднанні з моральними.За вольовою активністю характери поділяються на сильні та слабкі.

Практичне завдання»Моральні риси характеру»: 1.Ставлення до суспільних обов,язків-назвати(продовжити) позитивні та негативні риси Наполегливість па...
Слайд № 6

Практичне завдання»Моральні риси характеру»: 1.Ставлення до суспільних обов,язків-назвати(продовжити) позитивні та негативні риси Наполегливість пасивність 2. Ставлення до інших людей-(продовжити)в яких рисах характеру людини виявляєтьс (позитивні та негативні) Товариськість замкнутість я

3.Ставлення людини до самої себе-які риси характеру притаманні людині з твердою,завищеною та із заниженою самооцінкою?(продовжити) ПОЗИТИВНІ НЕГАТИ...
Слайд № 7

3.Ставлення людини до самої себе-які риси характеру притаманні людині з твердою,завищеною та із заниженою самооцінкою?(продовжити) ПОЗИТИВНІ НЕГАТИВНІ Скромність підвищена самовпевненість

Моральні якості характерізують особистість,її ставлення до своїх обов,язків,до людей,до самих себе. Чути,що думають про нас,усвідомлювати свої недо...
Слайд № 8

Моральні якості характерізують особистість,її ставлення до своїх обов,язків,до людей,до самих себе. Чути,що думають про нас,усвідомлювати свої недоліки,займатися самоаналізом- все це шлях до самовдосконалення. І на цьому шляху неабияку роль відіграють вольові риси характеру(мужність,рішучість,цілеспрямованість, сміливість). Це позитивні чи негативні риси характеру? Дані риси характеру можуть сприяти досягненню як суспільно корисних,так і антигромадських цілей. Вольові риси характеру цінні не самі по собі,а лише у поєднанні з моральними.(Кар,єрист може бути цілеспрямованним, а хуліган- сміливим). За вольовою активністю характери поділяються на сильні та слабкі. Бесіда: 1.Ваш характер сильний чи слабкий? 2.Чи може людина змінити свій характер?Що для цього потрібно?

Психологічна вправа»Намалюй неіснуючу тварину і придумай їй незвичну назву»
Слайд № 9

Психологічна вправа»Намалюй неіснуючу тварину і придумай їй незвичну назву»

У нормі малюнок розташований в середній частині аркуша.У людини адекватна самооцінка,тобто у будь-якій ситуації реально себе оцінює,свої можливості...
Слайд № 10

У нормі малюнок розташований в середній частині аркуша.У людини адекватна самооцінка,тобто у будь-якій ситуації реально себе оцінює,свої можливості. Якщо малюнок розташований у верхній частині аркуша, це говорить про високу самооцінку і невдоволенням своєї ролі в суспільстві, де людина відчуває недолік визнання. Чим нижче розташований малюнок на папері, тим нижче його рівень самооцінки. Така людина невпевнена в собі, її не хвилює визнання ,соціальний статус. Основна частина малюнка. Голова дивиться вправо – людина діяльна і рішуча, доводить справи до кінця, реалізує свої плани. Голова дивиться вліво – людина схильна до самоаналізу і рефлексії. Вона більше думає, що робить, замість конкретних дій воліє глибокі роздуми про них.

Голова «дивиться» вперед, – свідоцтво егоцентризму. Якщо на голові присутні органи чуттів – очі, вуха, рот, то це говорить про важливість інформаці...
Слайд № 11

Голова «дивиться» вперед, – свідоцтво егоцентризму. Якщо на голові присутні органи чуттів – очі, вуха, рот, то це говорить про важливість інформації, про залежність від чужої думки. Відкритий рот і язик, але без губ можуть означати високу вербальну активність, і навіть балакучість. Наявність губ говорить про чуттєвість. Відкритий рот без губ і язика говорить про схильність до тривог і страхів, про недовіру. У дітей і підлітків можна побачити закреслений рот круглої форми, що свідчить про страх та тривогу. Наявність зубів говорить про вербальну агресію, яка використовується як захист у вигляді грубої відповіді на осуд або засудження. Важливу роль мають очі. Вони є символом страху, якщо людина чітко промальовує радужку. Наявність вій говорить про демонстративність особистості, про бажання звернути на себе чужу увагу своєю красою і манерами, а у чоловіків є показником жіночних рис характеру. Слід звернути увагу на розмір голови: якщо вона намальована непропорційно тілу, то людина цінує інтелект і раціональність. Роги, кігті, голки на шкірі тварини говорять про агресію, захист спонтанний. Пір’я тварини є показником демонстративності і самомилування. Шерсть або грива говорять про сексуальність і бажання підкреслити свою стать

загрозливих, НЕзагрозливих і нейтральних (відповідно, схожих на лева, зайця або собаку). Вибір типу тваринного говорить про ставлення до власної ос...
Слайд № 12

загрозливих, НЕзагрозливих і нейтральних (відповідно, схожих на лева, зайця або собаку). Вибір типу тваринного говорить про ставлення до власної особистості, до свого «Я». Людина вибирає той тип тварини, з яким себе ідентифікує. Якщо тварина «очеловеченное», в одязі, з двома лапами, прямостоящее, з руками замість лап, то це говорить про інфантильність і незрілість емоційної сфери автора. Назва малюнка. Існує шість основних типів назв для неіснуючої тварини: з’єднують смислові частини («котосмех», «зайцежер») – говорять про раціональність і адаптованість; близькі до наукового («тридерикус», «глинолиус») – говорять про демонстративність; поверхневі і неосмислені («лаласа», «мрама») — про легковажність і необережність; гумористичні («бульбашки», «чурунда») – про поблажливе ставленні до інших; прості («ля-ля», «сім-сім») – про інфантильність; подовжені («пратомина-кароза») – про схильність до фантазування. Нижня частина малюнка. Ноги (лапи) тварини оцінюються за розмірами відносно тулуба тварини. Якщо ноги великі і великі, то це свідчить про раціональність, обдуманості у прийнятті рішень, формуванні планів і чітких структур перед вчиненням дії. Маленькі короткі ноги говорять про імпульсивність і легковажність у прийнятті рішень. Особливо ці якості можна підкреслити, якщо ноги зовсім відсутні на малюнку. Варто звернути увагу на характер з’єднання ніг з тулубом. Якщо з’єднання нечітке і недостатнє, то людина сама по собі досить недбала, неуважна, недостатньо контролює свої судження. Напрямок ніг в одну сторону і їх однотипність говорять про стереотипність і банальність суджень. Різноманітність форми(в різні сторони або взагалі незвичний напрям розташування ніг)говорить про протилежне:людина схильна до оригінальності і самобутності.

загрозливих, НЕзагрозливих і нейтральних (відповідно, схожих на лева, зайця або собаку). Вибір типу тваринного говорить про ставлення до власної ос...
Слайд № 13

загрозливих, НЕзагрозливих і нейтральних (відповідно, схожих на лева, зайця або собаку). Вибір типу тваринного говорить про ставлення до власної особистості, до свого «Я». Людина вибирає той тип тварини, з яким себе ідентифікує. Якщо тварина «очеловеченное», в одязі, з двома лапами, прямостоящее, з руками замість лап, то це говорить про інфантильність і незрілість емоційної сфери автора. Назва малюнка. Існує шість основних типів назв для неіснуючої тварини: з’єднують смислові частини («котосмех», «зайцежер») – говорять про раціональність і адаптованість; близькі до наукового («тридерикус», «глинолиус») – говорять про демонстративність; поверхневі і неосмислені («лаласа», «мрама») — про легковажність і необережність; гумористичні («бульбашки», «чурунда») – про поблажливе ставленні до інших; прості («ля-ля», «сім-сім») – про інфантильність; подовжені («пратомина-кароза») – про схильність до фантазування. Додаткові деталі малюнка. Це крила, пір’я, бантики, ще одні ноги чи лапи, кучері, квіти і різні інші прикрашають деталі. Всі ці особливості говорять про впевненість у собі, про високий рівень енергії, яку людина вміє розподіляти в різні сфери діяльності. Іноді це виливається в утиску інших людей, про концентрування уваги тільки на своїй особистості. Це може бути людина, захоплена своєю професією, прагне до самореалізації. Наявність хвоста говорить про ставлення до власних рішеннь і дій, до продуктів своєї діяльності. Хвіст, спрямований вправо – ставлення до дій, поведінки. Хвіст, спрямований вліво – ставлення до думок і можливостям. Спрямованість хвоста вгору або вниз говорить про сприйняття людиною цих відносин: вгору – позитивне, вниз – негативний. Контур малюнка. Аналізується наявність панцирів, виступів, затемнень, промальовування чітких ліній. Ці деталі свідчать про прагнення захиститися від інших людей. Якщо присутні гострі кути – це агресивний захист, якщо є затемнення – є тривога і страх, якщо подвійна лінія – є підозрілість і відчуття небезпеки. Тип тварини.

Можна умовно розділити тварин на: • загрозливих, • НЕзагрозливих • і нейтральних (відповідно, схожих на лева, зайця або собаку). Вибір типу тварини...
Слайд № 14

Можна умовно розділити тварин на: • загрозливих, • НЕзагрозливих • і нейтральних (відповідно, схожих на лева, зайця або собаку). Вибір типу тварини говорить про ставлення до власної особистості, до свого «Я». Людина вибирає той тип тварини, з яким себе ідентифікує. Якщо тварина «очеловеченное», в одязі, з двома лапами, прямостоящее, з руками замість лап, то це говорить про інфантильність і незрілість емоційної сфери автора. Назва малюнка. Існує шість основних типів назв для неіснуючої тварини: • з’єднують смислові частини («котосмех», «зайцежер») – говорять про раціональність і адаптованість; • близькі до наукового («тридерикус», «глинолиус») – говорять про демонстративність; • поверхневі і неосмислені («лаласа», «мрама») — про легковажність і необережність; • гумористичні («бульбашки», «чурунда») – про поблажливе ставленні до інших; • прості («ля-ля», «сім-сім») – про інфантильність; • подовжені («пратомина-кароза») – про схильність до фантазування.

Домашнє завдання. 1.Виконати практичне завдання»Моральні риси характеру»,слайд№7,8. 2.Записати в зошит визначення темпераменту. 3.Індивідуальне вип...
Слайд № 15

Домашнє завдання. 1.Виконати практичне завдання»Моральні риси характеру»,слайд№7,8. 2.Записати в зошит визначення темпераменту. 3.Індивідуальне випереджальне завдання-»Наука про темперамент»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.