Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Урок з екології "День Землі"

Екологія

Для кого: 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас

21.01.2022

112

3

0

Опис документу:

Тема. "День Землі".

Мета: розширювати знання дітей про природу і навколишній світ; розвивати пізнавальну активність і естетичні смаки; виховувати працелюбність, почуття краси, любов до рідної землі, бажання робити довкілля кращим, оберігати природу.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. "День Землі".

Мета: розширювати знання дітей про природу і навколишній світ; розвивати пізнавальну активність і естетичні смаки; виховувати працелюбність, почуття краси, любов до рідної землі, бажання робити довкілля кращим, оберігати природу.

Тривалість заняття: 1год.

Вік учасників: 13-16років.

Обладнання: мультимедійний проектор, ноутбук, електронна презентація.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

«Той, хто володіє землею в більшому розмірі, ніж потрібно йому для прогодування себе та своєї сім’ї,  — винуватець злиднів та лих народу» — Лев Миколайович Толстой.

- Як ви розумієте цей вислів?

ІІ. Повідомлення теми заняття.

ІІІ. Основна частина.

  1. Повідомлення нового матеріалу.

Слайд 1.  День Землі Символом Дня Землі, є зелена грецька буква Θ (тета) на білому тлі.

Слайд 2. «Земля — колиска розуму, але не можна вічно жити у колисці. Більше того, Земля лише одна з планет, де можливе життя. Вихід у космос — матеріальна основа відтворення майбутнього людства» (К.Е. Ціолковський).

Слайд 3. Вперше День Землі відзначили в 1970 році в США. Ініціатива була приватною, але отримала підтримку. 2009 році генеральна асамблея прийняла рішення відзначати День Землі в рамках всього світу.

Слайд 4День Землі - відзначають на весні і закликають людей бути уважнішими до тендітного і вразливого навколишнього середовища на планеті Земля.

Слайд 5Існують два основні періоди проведення Днів Землі: у березні 21(поблизу весняного рівнодення) і 22 квітня. Крім того, в даний час багато рядових учасників і ініціативні групи планують і проводять низку заходів щодо Дня Землі поблизу моменту літнього сонцестояння, щоб максимально використовувати теплу погоду і вільний час людей.

Слайд 6Спочатку День Землі святкувався в багатьох країнах у день весняного рівнодення. 26 лютого 1971 У Тан, Генеральний секретар ООН, підписав спеціальну прокламацію, присвячену цій події. Кожен рік 20-21 березня в штаб-квартирі ООН в Нью-Йорку дзвонить дзвін світу, проголошуючи День Землі.

Слайд 7Дзвін Світу в День Землі.

Слайд 8Прапор Землі не є офіційним символом чого-небудь (оскільки офіційно не існує всепланетного уряду або держави). Він являє собою фотографію планети з космосу (в даний час використовується знімок, зроблений астронавтами Аполлона-17 по дорозі до Місяця) на темно-синьому тлі.

Слайд 9Пам’ятайте Кожної години на нашій планеті : 1700 акрів продуктивної землі стає пустелею Близько 2000 дітей помирають з голоду 55 чоловік отруюються і гинуть від пестицидів і хімічних речовин 1000 чоловік вмирають від отруєння водою 2000 тонн кислотних дощів випадає в Північній півкулі 5-6 видів тваринного чи рослинного світу зникають.

Слайд 10 Виділяється більше 12 000 тонн вуглекислого газу в атмосферу Знищується 50 тонн родючого грунту через неправильне його використання Використовується близько 35 000 барелів нафти Знищується більше 51 акра тропічних лісів Кожної хвилини:

Слайд 11Нова філософія життя Визнання незаперечного факту обмеженості природних ресурсів. Рециклічність, оптимальність і найперше використання відновних ресурсів допоможе запобігти їх виснаженню. Життєва цінність – це не проста сума наших загальних банківських рахунків. Вартість проекту – це не просто сума вартості енергії, праці й сировини , це в першу чергу, економічні збитки, вартість погіршення людського здоров’я й стану екосистеми. Ми повинні знати, розуміти природні процеси і співпрацювати з природою, враховуючи її закони. Тільки розумне поєднання нових технологій із зусиллями кожного члена суспільства у вирішенні природоохоронних заходів допоможе вийти з глобальної економічної кризи.

  1. Історія виникнення землі.

Слайд 12. Відео: «Як створювалася планета Земля».

Обговорення.

- Як негативно впливає людина на довкілля?
- Яким ми хочемо бачити навколишнє середовище?
- Що люди можуть зробити для збереження природи та Землі?

  1. Вправа «Моя обіцянка Землі».

На плакаті намальована планета Земля. Дітям роздаються різнокольорові папірці. Кожен з учасників обмальовує контур своєї долоні, вирізає і пише на цій долоні свою обіцянку Землі. Після цього кожен з учасників кріпить долоню на плакат по контуру Землі.

IV. Підсумок заняття.

  1. Читання вірша.

Нехай завжди пам'ятає кожна людина —
Вона — не володар природи, а лише її частина.
Ми всі — тільки гості у Матінки-природи.
Тож. нічого не робіть, ідо їй зашкодить.
Нам треба пильно охороняти природу —
Тварину, рослину, повітря, ґрунти й воду.
                                                             В. Чала

  1. Рефлексія.

Закінчи речення.

- Для мене було несподіванкою….

- Я дізнався,що…



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.