Урок з біології у 6 класі

Опис документу:
Клас Однодольні. Родина Злакові. Основні представники та значення для людини.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок біології у 7 класі на тему: Клас Однодольні. Родина Злакові. Основні представники та значення для людини.
Слайд № 1

Урок біології у 7 класі на тему: Клас Однодольні. Родина Злакові. Основні представники та значення для людини.

Мета нашого уроку: познайомитися з основними представниками родини Злакові, їх характерними ознаками, різноманітністю й використанням людиною; охар...
Слайд № 2

Мета нашого уроку: познайомитися з основними представниками родини Злакові, їх характерними ознаками, різноманітністю й використанням людиною; охарактеризувати особливості будови органів однодольних рослин: пагона, кореня, квітки та деяких процесів їхньої життєдіяльності; виховання бережливого ставлення до квіткових рослин.

Рослини класу однодольні об’єднують понад 60 тисяч видів. Серед них велика кількість сільськогосподарських, декоративних та лікарських рослин. Розг...
Слайд № 3

Рослини класу однодольні об’єднують понад 60 тисяч видів. Серед них велика кількість сільськогосподарських, декоративних та лікарських рослин. Розглянемо родину цього класу, яка має для нас чи не найбільше значення - родина Злакові.

Історія хліборобства – це історія людської цивілізації. Хліб може бути пшеничний, житній, кукурудзяний, рисовий тощо, тобто виготовлений із зерна р...
Слайд № 4

Історія хліборобства – це історія людської цивілізації. Хліб може бути пшеничний, житній, кукурудзяний, рисовий тощо, тобто виготовлений із зерна рослин родини Злакові.

Запитання для обговорення оповідання “Хліб і золото” Як ви вважаєте чому майстер сказав королю, що золото – всьому голова? Яким був король, сказавш...
Слайд № 5

Запитання для обговорення оповідання “Хліб і золото” Як ви вважаєте чому майстер сказав королю, що золото – всьому голова? Яким був король, сказавши, що хліб усьому голова? Чому змінилася думка майстра, коли про нього забули в майстерні? Чи згідні ви прислів’ям: “Хліб – всьому голова” ?

Хліб - всьому голова.
Слайд № 6

Хліб - всьому голова.

Ознаки класу однодольних: Головна ознака – сім’я має одну сім’ядолю.
Слайд № 7

Ознаки класу однодольних: Головна ознака – сім’я має одну сім’ядолю.

Характерні риси Злакових: Стебло – соломина, здебільшого округле, прямостояче, з добре виявленими вузлами і міжвузлями. Усередині має порожнину, як...
Слайд № 8

Характерні риси Злакових: Стебло – соломина, здебільшого округле, прямостояче, з добре виявленими вузлами і міжвузлями. Усередині має порожнину, яка забезпечує міцність та легкість.

Характерні риси Злакових : Листя просте з паралельним або дугоподібним жилкуванням.
Слайд № 9

Характерні риси Злакових : Листя просте з паралельним або дугоподібним жилкуванням.

Квітки дрібні, двостатеві, зібрані в суцвіття складний колос (пшениця, жито) або волоть (просо, рис).
Слайд № 10

Квітки дрібні, двостатеві, зібрані в суцвіття складний колос (пшениця, жито) або волоть (просо, рис).

Характерні риси Злакових: Плоди – зернівки, поширюються вітром, тваринами.
Слайд № 11

Характерні риси Злакових: Плоди – зернівки, поширюються вітром, тваринами.

Характерні риси Злакових : Коренева система мичкувата.
Слайд № 12

Характерні риси Злакових : Коренева система мичкувата.

Значення злакових культур: Злакові мають велике господарське значення. До них належать хлібні та круп’яні зернові культури: пшениця, просо, жито, к...
Слайд № 13

Значення злакових культур: Злакові мають велике господарське значення. До них належать хлібні та круп’яні зернові культури: пшениця, просо, жито, кукурудза, рис, ячмінь, овес, сорго тощо. Пшениця, жито, ячмінь використовуються для випікання хліба, овес і кукурудза - найважливіші кормові культури, цукрова тростина і рис узагалі не мають потреби в рекламі.

Різноманітність родини Злакові. Пшениця, просо,
Слайд № 14

Різноманітність родини Злакові. Пшениця, просо,

жито, кукурудза,
Слайд № 15

жито, кукурудза,

рис, ячмінь, овес, сорго
Слайд № 16

рис, ячмінь, овес, сорго

Бамбук
Слайд № 17

Бамбук

Цукрова тростина
Слайд № 18

Цукрова тростина

Як кормові культури використовують: стоколос, тимофіївку, лисохвіст тощо.
Слайд № 19

Як кормові культури використовують: стоколос, тимофіївку, лисохвіст тощо.

Злісні бур’яни серед Злакових: пирій повзучий, вівсюг звичайний, мишій сизий
Слайд № 20

Злісні бур’яни серед Злакових: пирій повзучий, вівсюг звичайний, мишій сизий

Рослини родини Злакові, занесені в Червону книгу України: Ковила Лессінга
Слайд № 21

Рослини родини Злакові, занесені в Червону книгу України: Ковила Лессінга

Ковила каменелюбна, Ковила пухнастолиста
Слайд № 22

Ковила каменелюбна, Ковила пухнастолиста

Ковила Українська
Слайд № 23

Ковила Українська

Золотобородник цикадовий
Слайд № 24

Золотобородник цикадовий

Підсумки уроку Отже, сьогодні на уроці ми познайомилися з родиною Злакові класу Однодольні, основними представниками, їх характерними ознаками, різ...
Слайд № 25

Підсумки уроку Отже, сьогодні на уроці ми познайомилися з родиною Злакові класу Однодольні, основними представниками, їх характерними ознаками, різноманітністю й використанням людиною; охарактеризували особливості будови органів однодольних рослин: пагона, кореня, квітки та деяких процесів їхньої життєдіяльності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»