+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Урок всесвітньої історії в 6 класі "Стародавній Китай"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема Давній Китай

Мета : дати уявлення про природно-географічні й кліматичні умови Китаю та його населення, основні заняття та повсякденне життя; дослідити причини виникнення китайських імперій; розглянути вплив народу на державність на прикладі повстань; розвивати в учнів навички критичного мислення.

Тип уроку : засвоєння нових знань та вмінь.

Обладнання : Голованов С., Костирко С. Історія стародавнього світу

(К, 2006), Шалагінова О, Шалагінов Б. Історія стародавнього світу (К., 2006), настінна карта «Стародавні Індія та Китай».

Х І Д У Р О К У

І . Організаційна частина

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Завдання учням

За аналогією з відповідними темами, які розглядалися під час вивчення країн стародавнього світу, сформулюйте питання, які мають бути висвітлені під час уроку. Складіть план вивчення теми. Запишіть його в зошити.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь вчителя про природно-кліматичні особливості Китаю супроводжується показом по карті.

Запитання до учнів

Які райони Китаю були найпридатнішими для проживання людини в давнину?

Які особливості господарського життя населення Китаю?

Повідомлення учнів про вирощування рису, чаю, виготовлення шовку.

Робота з підручником : прочитати текст підручника про династію Цінь Шіхуанді і виписати в зошит реформи.

  1. Запровадив єдину систему грошей.

  2. Налагодив торгівлю, ввів однакові міри ваги і довжини.

  3. Поділив свою імперію на 36 областей, якими керували царські чиновники.

  4. Заборонив видавати й читати письмові праці та книги.

  5. Проклав нові дороги.

  6. Побудував велику Китайську стіну.

Учитель: жорстока влада Цінь Шіхуанді, яка трималася на силі зброї та залякуванні, не могла тривати довго. По його смерті повсюдно спалахували повстання селян, міської бідноти, а також старої, родової знаті, яка втратила свої привілеї і прагнула їх повернути. Ватажок селянського повстання Лю Бан став правителем держави під титулом імператора Гао-цзу і проголосив нову династію Хань.

У 1974 році зовсім випадково було знайдено гробницю імператора Цінь Шіхуанді. Селянин, що орав плугом поле, провалився в якусь яму. Це був хід до могили імператора. Підземна гробниця займала величезну площу – кілька квадратних кілометрів. Її й досі ще повністю не розкопано. Вона була наповнена дивовижними скарбами. У гробниці знаходились глиняні фігури воїнів у людський зріст у повному озброєнні, що мали охороняти свого володаря.

IV. Закріплення нового матеріалу

  1. Яких змін зазнала китайська армія за Гао-цзу?

  2. Навіщо створювався Великий шовковий шлях? Покажіть його на карті.

  3. Які реформи були проведені за часів династії Хань?

  4. Коли сталося повстання «червонобрових»? Поясніть походження назви повстання «жовтих пов’язок».

  5. На які царства розпалася імперія Хань? Якого року це сталося?

  6. Який період в історії Китаю отримав назву «Три царства»?

V. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал підручника

Опис документу:
ознайомлення учнів з природно-географічними й кліматичними умовами Китаю та його населенням, основними заняттями та повсякденним життям.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти