Урок " Вправи і задачі на зведення до одиниці. Засвоєння таблиці множеннячисла 8. Рівносторонні і рівнобедрені трикутники."

Опис документу:
Мета : на прикладах вправ і задач працювати над повторенням, узагальненням і закріпленням таблиці множенням числа 8 ; розвивати логічнемислення, математичне мовлення учнів, уміння працювати самостійно та в групах ; формувати увагу, старанність; виховувати охайність під час письмових робіт в зошитах .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Підготувала і провела :вчитель початкових класів Тинненської ЗОШ І – ІІІ ступенів Сарненського району Рівненської області Коток Оксана Володимирівна

Математика завжди і всюди2 клас

Тема :Вправи і задачі на зведення до одиниці. Засвоєння таблиці множеннячисла 8. Рівносторонні і рівнобедрені трикутники.

Мета :на прикладах вправ і задач працювати над повторенням, узагальненням і закріпленням таблиці множенням числа 8 ; розвивати логічнемислення, математичне мовлення учнів, уміння працювати самостійно та в групах ; формувати увагу, старанність; виховувати охайність під час письмових робіт в зошитах .

Обладнання :перфокарти, казкові герої з казки « Колобок », індивідуальні карточки, геометричний матеріал,таблиця для усного рахунку, годинник .

Хід уроку:

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Привітання з гостями уроку.

IІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Вступне слово вчителя з елементами казки.
До нас на урок разом з гостями завітав один з найулюбленіших ваших казкових персонажів. Який саме дізнаєтесь ,коли відгадайте загадку :

Не зміг сидіти на вікні, у лісі всім співав пісні, Але коли зустрів лисицю - та пісня мусила скінчиться (колобок)

На попередніх уроках ми вивчали табличку множення числа 8 ,а Колобок прийшов до нас допомогти повторити її і закріпити . Говорити він може лише в казках , тому написав нам листа, якого я вам зараз прочитаю.

Дорогі діти !Прошу вашої допомоги ! Ви так часто читаєте мою казку і щоразу я попадаю в лапки хитрої лисички.Виконайте завдання від зайчика, вовчика, ведмедика, а особливо лисички. Догодіть їй, щоб зжалілась вона наді мною і залишила живим хоча б один раз .А я допомагатиму вам подружитися з табличкою множення числа 8. Будьте обережні!Ваш Колобок.

Допоможемо, дітки, Колобкові ? Тоді починаємо наш урок з самого початкуказки .

IІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

А) казкові задачі.

1. Жили - були дід і баба. Попросив дід бабу спекти йому Колобка Для тістабабуся взяла 5 яєць, молока, дріжджі, 2 лож. цукру, 1 лож. солі, а борошна -у 8 разів більше, ніж: цукру і солі разом. Скільки ложок борошна взялабабуся? (2 + 1) . 8 = 24 (л.)

2.3амісивши тісто, бабуся поставила його в піч о 10 год. 45 хв.,а вийняла о 11 год. 05 хв. Скільки часу випікався Колобок ? ( 20 хв.)

3.Щоб Колобок захолодав, поставили його на підвіконня на 10 хв менше, ніж він випікався в печі. Скільки хвилин холодає Колобок ? (10 хв .)

4.На підвіконні стояв глечик з квітами . В ньому було 24 ромашки , а волошок — наполовину менше, ніж ромашок . Скільки всіх волошок було в глечику ? ( 24 : 2 = 12 волошок ).

Б) Усний рахунок.

Втік Колобок від баби і діда .Котиться - котиться , а назустріч йому Зайчик .« 3 овочами у свій клунок я поклав усний рахунок ».

Приклади « ланцюжок » :

8.8

-34

+18

:6

.5

(40)

8 . 4 8 . 5

-28 - 20

+ 12 : 4

: 2 . 5

.5 - 11

(40) (14)

8 . 9

-52

+ 5

: 5

- 1

(4)

Індивідуальні карточки:

  1. Розв 'язати приклади :

8 . 5 - 21 = (19) 3О + 6 . 7 = (72) 60-30: 5 = (54) 34 + 3 . 8 = (66)

  1. Знайти значення виразу а : 2 + 7 + 40, якщо а = 16

3. Задача :

У 5 коробках було ЗО олівців .Скількипотрібно таких коробок, щоброзкласти 48 олівців ? 1 ) ЗО: 5 = 6(ол.) 2 ) 48:6 = 8(ол.)

Таблиця множення числа 8.Робота в групах.

64 48 3240 24 18

? ... ? ? … ? ? … ? ? … ? ? … ? ? … ?

IV. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

Виконали завдання від Зайчика, аж тут Вовчик підходить : « Час прийшов для розв'язування прикладів і для рівняння »

1. Розв'язування прикладів (колові) 885

7. З + 9 = 30 14 : 2. 7 = 4930-(19+7)=4 49-8.5 = 94.7-14 = 14 9:3+ 4 = 7

2. Знаходження значення буквеного виразу 888

( а : 8 + 15, якщо а = 40, а = 64, а = 72 ).

Фізкультхвилинка

Я - кругленький Колобок по горбочках скок — скок- скок, В різні боки покрутився,у струмочку я умився.Зайчика я зустрічав ,І від вовка утікав,І ведмедику не дався ,Лиш лисичці я попався.

3. Розв 'язування задач

Від вовчика ми втікли, аж надходить Ведмедик :« В мене добра й щедра вдача, час розв 'язувать задачі ».

ЗАДАЧА № 884

Загальна маса

Кількість ящиків

Маса 1 ящика

Сливи

Яблука

42

?

?

}у ? разів 12 кг

- Чи можемо одразу відповісти на запитання? ( Ні)- Чому? ( Бо невідома маса одного ящика слив)- Яку дію треба виконати, щоб знайти масу одного ящика слив? ( Ділення: 42 : 7 =6 ( кг ))- Як знайти, у скільки разів менша маса слив у ящику, ніж яблук ? ( 12 : 6 = 2(р.))Диференціація. ЗАДАЧА № 887( самостійно)1 ( слабша група ) 1) 24 : 3 = 8 ( хл.) 2) 24 + 8 = 32 ( д.)

2( сильніша група ) 1) 24 : 2 = 12 ( хл.) 2) 24 + 12 = 46 ( д.) Не зміниться.

4.Робота з геометричним матеріалом.

А хто це до нас іде ? Це ж лисичка ! :« Підкажіть тепер лисиці міме фігурами різницю,Про трикутники згадайте, про периметр пригадайте

ЗАВДАННЯ № 886а) знаходження многокутників;б) назви фігур, що є многокутником :1 квадрат, 3 трикутник, 5 прямокутник, 7 п'ятикутник.в) розшифрування слова ( хліб )

1 - Х 2 - А 3 - Л 4 - В 5 - І 6 - Р 7 - Б 8 - СМи врятуємо нашого Колобка, якщо лисичку пригостимо запашним українським хлібом. Адже Колобок - це хлібопекарський різновид.( пригощають гостей і учнів )

V. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

Підсумок уроку.

Молодці ! Ми врятували Колобка , догодили Лисичці і повторили табличку множення числа 8. Ви врятували сьогодні всіх , а зараз врятуйте вашу вчительку від довгого усного опитування вас таблички множення . Ви згідні ?

1 перфокарти ( робота по парах) :

8 8 49 8 8 36 8 8 18 8 8 24 8 35 54

. . : . . : . . : . . : . : :

277 8445 32 6 9 3 10 5 6

= = = = = = = = = = = = = = =

( обмін перфокартами сусідами по партах, перевірка і оцінювання робіт ).

Домашнє завдання.Задача № 889(на дві дії)Приклади № 890.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.