Урок "Візит до лікаря"

Опис документу:
Урок "У лікаря"розроблено для учнів 5 класів на основі вимог шкільної програми. Матеріал допоможе вчителям цікаво провести урок,а учням швидко ознайомитися із запропонованою лексикою, вжитися в роль лікаря та спробувати допомогти хворому. На уроці використовуються власні завдання та матеріали для більшої наочності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

У лікаря

Катерина Шевченко, учитель німецької мови

НВК № 99, м. Дніпра

Цільова группа:

- учні 5 класу

Тривалість:

- 45 хв.

Мета:

-формувати систему знань про частини мови, захворювання та їх симптоми;

- розвивати вміння та навички задавати питання лікареві.

Операційні цілі (завдання):

Після закінчення уроку учень

знає

- назви частин тіла, назви захворювань та їх симптоми;

розуміє

- взаємозв,язок між хворобою та симптомом;

вміє

- ставити питання лікареві та відповідати на них;

може

- бути пильним до свого здоров,я та здоров,я своїх рідних;

- описувати стан свого здоров,я;

- працювати у групі.

Обладнання:

картки із зображенням частин тіла;

лялька Марія;

дитячий набір інструментів для гри, ковпак лікаря.

Хід уроку

  1. Вступна частина

Привітайтеся з учнями. Повідомте тему урока.

    1. Визначте разом з учнями цілі урока.

    2. Запропонуйте вправу «Знайди мене».

Мета: повторити назви частин тіла.

Учням роздати картки із назвами частин тіла, біля дошки поставити ляльку. Кожен учень по черзі прикріплює до ляльки картку з частиною тіла, яку він має.

    1. Запропонувати вправу «Почуй мене».

    2. Мета: повторити назви частин тіла

Учням роздати картки із зображеннями частин тіла. Учитель називає певну частину тіла, той учень, який має картку з нею, підіймається.

  1. Основна частина

2.1 Запропонуйте учням запитання:

- Які хвороби найбільш розповсюджені?

- Які симптоми цих хвороб вони знають?

- За допомогою чого можна лікувати ці хвороби?

- Чи варто звертатися до лікаря за допомогою?

2.2 Запишіть в словник нові слова та проговоріть їх.

На основі цих слів прочитайте текст за ролями та перекладіть його.

2.3 Запропонуйте вправу «Знайди відповідність».

Роздати учням лист із завданням. Лист розділено на 2 стовпчика.

У першому – початок речення, у другому – кінець.

2.4 Запропонуйте гру «У лікаря».

Виберіть декількох лікарів, інші учні - хворі. Кожен учень повинен розповісти лікареві симптоми своєї хвороби, лікар за допомогою інструментів оглядає хворого та радить певні методи лікування.

  1. Підсумкова частина

    1. Прослухайте розповідь. Запропонуйте учням записати на дошці всі

відомі слова з цього уривку.

    1. Спонукайте до одержання зворотньої інформації (за бажанням учнів).

Запропонуйте учням відповісти на питання «Що було на уроці найцікавішим?»

    1. Організуйте оцінювання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!