урок вивчення нового матеріалу під час дистанційного навчання

Опис документу:
Повторити і систематизувати поняття і знання про природні ресурси материків і океанів, їх значення для людства; розрізняти раціональне і нераціональне використання природних ресурсів, сприяти вихованню відповідальності за наслідки впливу людини на природу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

7 клас

Тема уроку: «Використання природних багатств материків та океанів»

Виконайте завдання:

1. Опрацюйте параграф 55 підручника (автори С. Г. Кобернік, Р. Р. Коваленко).

2. Виконайте схему.

Природа і людина

Природні умови

(компоненти природи, які найбільше впливають на життя та господарську діяльність людей)

Природні ресурси

(компоненти природи, які людина використовує у господарстві), бувають вичерпні та невичерпні

- рельєф

- клімат

- мінеральні (корисні копалини)

- водні

- земельні

- кліматичні

- біологічні

3. Доповніть таблицю.

Природоохоронні території

Тип територій

Функції

Заповідники

Охорона і дослідження природних комплексів. Території повністю вилучаються із господарського використання.

Національні природні парки

Пам’ятки природи

4. Перегляньте відеофрагменти про найвідоміші природоохоронні території.

https://www.youtube.com/watch?v=BI1AJqsR8cg – Асканія Нова

https://www.youtube.com/watch?v=V0y2bOSjMTg – Йєллоустонський національний парк

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»