• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Урок «Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Розв язування рівнянь. Розв язування задач вивчених видів.

Урок «Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Розв язування рівнянь. Розв язування задач вивчених видів.

Опис документу:
Закріпити вміння дітей виконувати множення множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове, закріпити вміння розв язувати рівняння; формувати математичну компетентність; розвивати обчислювальні навички. Навички усного рахунку. Закріпити вміння розв язувати задачі вивчених видів,розвивати критичне мислення дітей, творчий підхід до розв язування задач.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тато на свято наліпив 36 вареників з капустою, а донька у 2 рази більше. Скільки всього вареників наліпили тато з донькою

Т.- 36 в.

Д.- у 2 рази більше

У букет до 8 Березня у корзину помістили 17 ромашок, підсніжників у 3 рази більше ніж ромашок, а нарцисів на 14 менше ніж підсніжників. Скільки всього квітів помістили в святкову корзину

Р.-17

П.- у 3 рази більше

Н.- на 14 менше

Тато подарував мамі на свято 8 Березня парфуми за 120 гривень, а дідусь-сукню у 3 рази дорожчу. Скільки коштувала сукня

ХХ8=24 ХХ8=24

ХХ8=24 ХХ8=24

(15+Х)=7х3

(15+Х)=7х3

(15+Х)=7х3

(15+Х)=7х3

9х10 Р-90

120:6 З-80

640:8 М-24

9:9 И-0

6Х4 И-0

200:100 О-20

0Х17 У-1

32:8 Н-2

0:13 К-4

90,20,80,1,24,2,0,4,0

9х10 Р-90

120:6 З-80

640:8 М-24

9:9 И-0

6Х4 И-0

200:100 О-20

0Х17 У-1

32:8 Н-2

0:13 К-4

90,20,80,1,24,2,0,4,0

9х10 Р-90

120:6 З-80

640:8 М-24

9:9 И-0

6Х4 И-0

200:100 О-20

0Х17 У-1

32:8 Н-2

0:13 К-4

90,20,80,1,24,2,0,4,0

142х0= 150:10=

24х10= 7х100=

131х3= 42:42=

142х0= 150:10=

24х10= 7х100=

131х3= 42:42=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

1. Сьогодні привітати хочем

Ми всіх жінок із Днем Весни

І від усього серця зичим

Щоб завжди гарними були!

2. Цілий урок ми квіти вам збирали

У чарівний ось цей букет.

Свої знання вам показали

Вам пісню шлем й палкий привіт!

  1. Організаційна частина

а ) привітання;

в) створення позитивного настрою;(передача настрою,ніжні слова для мами);

2. Створення вітального букета для мами.

Незагорами тепле і радісне свято. З першими подихами весни, промінчиками ніжного сонечка, , з радісними усмішками, з ніжними дотиками вербових котиків та та п янким ароматом мімоз до нас приходить найрідніших нам людей- матусь. Бабусь. Сестричок. Жінка- берегиня роду людського, охоронниця домашнього вогнища. А якк нам забути ніжну колискову матінки, її щире серце. Її святу душу. Це вона подарувала нам найдороще- життя. Це у мами болить серце і душа за кожну зроблену нами і шані ми схиляємось необдумані вчинки. Мама-це святе. Тому у ніжній і щирій подяці ми схиляємось перед образом жінки-матері.

І на сьогоднішньому уроці ми з вами зберемо незвичайний святковий букет до свята 8 Березня і привітаємо своїх найрідніших зі святом. Але букет у нас буде не простий, а математичний.

Тому і урок наш буде трішки незвичайний.Маємо прикласти максимум зусиль, щоб у кінці отримати чудовий подарунковий букет.

3.Квітка сподівань(Сподівання від уроку на дзвіночках синього кольору).

І ось ми на квітковій галявині. Але зірвати квітку можна лише тоді, коли успішно справимось із математичними завданнями (кількість квітів у букеті!!!!)

ДЕВІЗ УРОКУ: Думаємо-швидко!

Відповідаємо-чітко!

Пишемо-охайно!

Не залишаємо товариша в біді, бо працюємо під девізом «Один за всіх і всі за одного!»

КВІТКА 2 (РОМАШКА)

1)Хвилинка каліграфії (8)

8,18,28,80,81,85,88,89,800,801,810. 8000

Підкресли круглі числа. Які числа називаються круглими.

2) «Мозковий штурм»

-Як називаються числа при додаванні

-Як знайти невіломий доданок

-Як називаються числа при множенні

-Як знайти невідомий множник

-Що означає зменшити на

збільшити на

зменшити у

збільшити у

-Як порівняти два числа

КВІТКА 3( НАРЦИС)

2)Усний рахунок

Гра «Зупини кубик»

3) Математичний диктант

-5 збільшити у 3 рази

-12 збільшити у 10 разів

-до 15+5

-200:100

-добуток чисел15 і 10

КЛЮЧ(15,120,20,2,150)

КВІТКА4(ТЮЛЬПАН)

Математичні перегони

142х2 133х3

136х3 224х2 картка

142х0 24х10 131х3

150:10 7х100 42:42

411х2 318х3

183х3 274х3

63х4 52х2

КВІТКА 5(ТЮЛЬПАН СИНІЙ)

Розв язування рівнянь.( 3 учні біля дошки, Саша Є,Ростік П, Вова Ч.)

(х*4)+9=25 24-(х*3)=3 х*5=20

Самостійно Х*8=24(Ярик, Соня, Лєра, Саша П.)

(15+х)=7*3 ( Вероніка, Богдан,Ксюша,Андрій)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА(музична)

КВІТКА 6( червоний тюльпан)

Розв язування задач (диференційовано)

Біля дошки (Вероніка)

Тато на свято наліпив 36 вареників з капустою, а донька у 2 рази більше. Скільки всього вареників наліпили тато з донькою

Т.- 36 в.

Д.- у 2 рази більше

а) робота в групах( Ксюша, Богдан, Ростік, Саша, Андрій)

У букет до 8 Березня у корзину помістили 17 ромашок, підсніжників у 3 рази більше ніж ромашок, а нарцисів на 14 менше ніж підсніжників. Скільки всього квітів помістили в святкову корзину

Р.-17

П.- у 3 рази більше

Н.- на 14 менше

(Ярослав,Лєра, Соня,Саша П., Вова)

Тато подарував мамі на свято 8 Березня парфуми за 120 гривень, а дідусь-сукню у 3 рази дорожчу. Скільки коштувала сукня

КВІТКА 7(РОМАШКА)

Геометрична

а) робота в парах

Листівка для мами мала форму прямокутника

Ширина-7 сантиметрів, а довжина у 2 рази більша. Знайдіть периметр листівки.

а=7см,В- у 2 рази більше Р=

(Взаємоперевірка)

КВІТКА 8( НАРЦИС)

а) робота в групах «РОЗУМНИКИ)

9х10 Р-90

120:6 З-80

640:8 М-24

9:9 И-0

6Х4 И-0

200:100 О-20

0Х17 У-1

32:8 Н-2

0:13 К-4

90,20,80,1,24,2,0,4,0

КВІТКА 9(ТЮЛЬПАН)
Підсумок уроку. Рефлексія.

-Чи справдилися ваші сподівання

-Який був сьогоднішній урок

-Що найбільше вам сподобалось

-Над чим ще треба працювати

-Що б ви хотіли порадити до наступних уроквів

Ви, дійсно. Розумники. Я горджуся вами. Ви –моя надія і моє натхнення. Спільними зусиллями ми з вами зібрали дивовижний весняний букет, щоб поздоровити усіх жінок з наступаючим святом 8 Березня.

1. Сьогодні привітати хочем

Ми всіх жінок із Днем Весни

І від усього серця зичим

Щоб завжди гарними були!

2. Цілий урок ми квіти вам збирали

У чарівний ось цей букет.

Свої знання вам показали

Вам пісню шлем й палкий привіт!

ПІСНЯ про 8 Березня

ТЕМА: «Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Розв язування рівнянь. Розв язування задач вивчених видів.

МЕТА: Закріпити вміння дітей виконувати множення множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та одноцифрового числа на двоцифрове та трицифрове, закріпити вміння розв язувати рівняння; формувати математичну компетентність; розвивати обчислювальні навички. Навички усного рахунку. Закріпити вміння розв язувати задачі вивчених видів,розвивати критичне мислення дітей, творчий підхід до розв язування задач.

Виховувати вміння прийти на допомогу, почуття колективізму, шанобливе ставлення до жінки; виховувати культуру математичного мовлення та запису.

ОБЛАДНАННЯ: картки для індивідуальної роботи, ваза, квіти,кубик для усного рахунку, вірші про маму, музична фізкультхвилинка, пісня «8 Березня»

ТИП УРОКУ: Нестандартний урок закріплення матеріалу.

Хорішківський ліцей

імені М.В.Остроградського

НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК З МАТЕМАТИКИ У 3 КЛАСІ

(Закріплення вивченого матеріалу)

ТЕМА: «Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Розв язування рівнянь. Розв язування задач вивчених видів.

Підготувала і провела

Вчителька початкових класів

Сірик Л.В.

2019 р.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.