Урок "Виконавці алгоритмів та їхні системи команд."

Опис документу:
 навчальна: ознайомити з поняттями алгоритм, формальне виконання алгоритму, програма, виконавець алгоритму, середовище;  розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;  виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 21. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд.

Цілі:

  • навчальна: ознайомити з поняттями алгоритм, формальне виконання алгоритму, програма, виконавець алгоритму, середовище;

  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;

  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;

  • перевірка присутніх;

  • перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Відтворення і коригування опорних знань

Командна гра «лови помилку»

Кожен учасник команди підготував удома невеликий текст з помилками з теми і пропонує його учасникам іншої команди. Для економії часу можна обмінятися текстами, які були заготовлені заздалегідь. Користь подвійна й обопільна — чия команда краще заховає свої помилки і хто більше і швидше знайде

IІІ. мотивація навчальної діяльності

Пригадаймо:

— Які сигнали нам подає мікрохвильова пічка, шкільний дзвінок, сигнал мобільного телефона? Що вони означають? Як інакше можна назвати ці сигнали? (Команди)

— Як правильно здійснити телефонний дзвінок зі стаціонарного телефону?

— Чи можна зробити навпаки: спочатку набрати номер, потім зняти слухавку?

Учитель. Усі команди потрібно виконувати послідовно. Послідовність команд називають алгоритмом. Кожен крок алгоритму — це команда виконавцеві.

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

  3. Практична робота за комп’ютерами.

  4. Вправи для очей.

VII. Домашнє завдання

VIII. Підсумки уроку

Рефлексія

Учням пропонується закінчити речення: «Для мене сьогодні важливим було...», «Сьогодні я дізнався про...», «Мені хотілося в майбутньому дізнатись про..., навчитись…».

ІX. Оцінювання роботи учнів

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!