Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок веб-квест "Повторимо алгебру 9"

Алгебра

Для кого: 10 Клас

23.09.2021

68

0

0

Опис документу:

Урок з алгебри для 10 класу на повторення навчального матиріалу курсу 9 класу. Проводиться в 9 класі на початку навчального року. Урок розроблено у формі веб-квесту. Мета уроку - повторити основні поняття з минулого навчального року і зацікавити вивчати математику далі.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №

Тема уроку:

Веб-квест «Повторення матеріалу алгебри за 9 клас»


Мета уроку:

Повторити та систематизувати основні поняття, вивчені у 9 класі, розвивати навички логічного мислення, пізнавального інтересу до вивчення математики, виховувати вміння працювати в команді.


Тип уроку:

Урок застосування знань, вмінь та навичок


Хід уроку

І. Організаційний етап

  1. Розподіл учнів на команди (кількість команд залежить від кількості комп’ютерів).

  2. Вибір капітанів команд та вибір назви команди.

  3. Ознайомлення з правилами квесту:

  • Одночасно команди за посиланням переходять на сайт (відкривається кімната);

  • Команди знаходять 5 завдань:

  1. Знайти добуток нерівностей

  2. Знайти проміжки зростання функції

  3. Розв’язати нерівність

  4. Визначити арифметичну прогресію

  5. Знайти невідомий член геометричної прогресії

  • Кожна команда поділяється на три частини, щоб скоріше виконати всі завдання (щоб максимально задіяти в роботі всіх учнів).

  • Капітан команди фіксує виконання кожного завдання (записує номер завдання та відповідь)

  • Коли отримані всі результати – команда вводить код. Якщо код правильний на екрані з’являється смайлик.

  • Капітан команди показує вчителю код і команда завершує гру.

ІІ. Веб-квест на сервісі Learnis

Посилання: https://www.learnis.ru/496004/

ІІІ. Підсумок гри.

  • Вчитель оголошує результати гри;

  • Вчитель визначає яка команда була більш організованою, а в якій команді більш працювали індивідуально;

  • Визначає кращого капітана.

IV. Рефлексія

Для того, щоб підтримати ті команди, які показали гірші результати та виставити добрі оцінки провести опитування за наступними питаннями:

  1. Сформулювати ознаку нерівності з однією змінною.

  2. Що означає розв’язати нерівність?

  3. За допомогою чого зображують розв’язки нерівностей?

  4. Які бувають числові проміжки?

  5. Що називають розв’язками системи нерівностей з однією змінною?

  6. Сформулюйте алгоритм розв’язку системи.

  7. Що таке функція?

  8. Що називають графіком функції?

  9. Які властивості функції ви знаєте?

  10. Які перетворення функції ви знаєте?

  11. Яку функцію називають квадратичною?

  12. Сформулюйте алгоритм побудови графіка квадратичної функції.

  13. Нерівність якого виду називають квадратичним?

  14. Як розв’язати квадратичну нерівність?

  15. Які способи розв’язання систем рівнянь ви знаєте?

  16. Яку послідовність називають арифметичною прогресією?

  17. Яку послідовність називають геометричною прогресією?

Кількість запитань може бути різною – це залежить від часу, що залишився. Ціль цього опитування дати можливість всім учням прийняти участь і отримати добру відмітку – тому, що гра повинна закінчитися у доброму настрої.


V. Підбиття підсумків уроку

Виставлення оцінок за урок.

VІ. Домашнє завдання

Зареєструватися на сайті https://www.learnis.ru/ та зробити за допомогою батьків веб-квест на 3 завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.