Урок "Узагальнення знань за темою «Вступ. Географічна карта та робота з нею»."

Опис документу:
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченими темами; вдосконалити навички та вміння працювати з картами атласу, виконувати тестові завдання різних типів; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу; розвивати вміння самостійно контролювати свій час, самостійно оцінювати правильність виконання завдань, вносити корективи за необхідності; виховувати самостійність, відповідальність за прийняття рішень. Джерело:інтернет-ресурси

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

8 клас

Урок №9

Дата:

Узагальнення знань за темою

«Вступ. Географічна карта та робота з нею».

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів за вивченими темами; вдосконалити навички та вміння працювати з картами атласу, виконувати тестові завдання різних типів; визначити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу; розвивати вміння самостійно контролювати свій час, самостійно оцінювати правильність виконання завдань, вносити корективи за необхідності; виховувати самостійність, відповідальність за прийняття рішень.

Обладнання: атласи, дидактичні картки з варіантами завдань.

Тип уроку: оцінювання навчальних досягнень учнів (письмова робота).

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК'

Письмова робота

Учні виконують завдання посібника «Комплексний зошит для контролю знань»

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель збирає виконані роботи, дає відповіді на запитання учнів, які виникли у них у процесі виконання завдань.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити §§ 1-6.

Самостійна робота

Учня (учениці) 8 класу

________________________________

Варіант І

ВСТУП. ГЕОГРАФІЧНА КАРТА ТА РОБОТА З НЕЮ

І рівень

1. Який із перелічених методів географічних досліджень належить до традиційних?

А картографічний; Б геоінформаційний;

В математичний; Г аерокосмічний.

2. Укажіть правильне твердження щодо вченого, зображеного на ілюстрації.

А засновник української наукової географії, засновник і перший керівник, директор Українського науково-дослідного інституту географії і картографії;

Б відомий дослідник ґрунтів України;

В автор першої карти України;

Г один з ініціаторів створення Південно-Західного відділу Російського географічного товариства.

3. Укажіть проекцію, у якій виконана наведена карта.

А азимутальна; Б циліндрична;

В конічна; Г умовна;

4. Визначте елемент, який не спотворений на карті (див. завд. 3).

А кути; Б паралелі;

В площі об’єктів; Г форма об’єктів;

5. Укажіть масштаб, придатний для створення топографічної карти.

А 1:20000000; Б 1:5000000;

В 1:100000; Г 1:1000.

6. Визначте назву кута, який утворюється між напрямками на Північний географічний полюс та північним кінцем лінії кілометрової сітки.

А зближення меридіанів; Б магнітне схилення;

В дирекційний кут; Г магнітний азимут.

ІІ рівень

Заповніть пропуски в реченнях.

7. Автором праці «Опис України» є ________________________________________ .

8. Кут, відкладений за ходом годинникової стрілки між північним кінцем географічного меридіана та напрямком на певний географічний об’єкт, називається _______________________________________________________________________ .

9. При створенні карт в азимутальній проекції зображення переноситься з опуклої поверхні Землі на ________________________________________________________ .

ІІІ рівень

10. Використовуючи наведений фрагмент топографічної карти, визначте географічний азимут зі школи, яка розташована у квадраті 44-53, на вершину горба з позначкою 136,7.

________________________________________________________________________

ІV рівень

11. Визначте прямокутні координати гирла струмка, який витікає з озера Чарівного. Запишіть свої обчислення та їх обґрунтування.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ________

Самостійна робота

Учня (учениці) 8 класу

________________________________

Варіант ІІ

ВСТУП. ГЕОГРАФІЧНА КАРТА ТА РОБОТА З НЕЮ

І рівень

1. Який із перелічених методів географічних досліджень належить до новітніх?

А математичний; Б картографічний;

В геоінформаційний; Г описовий.

2. Укажіть правильне твердження щодо вченого, зображеного на ілюстрації.

А автор першого географічного опису України;

Б відомий дослідник клімату України;

В засновник української наукової географії;

Г один з ініціаторів створення Південно-Західного відділу Російського географічного товариства.

3. Укажіть проекцію, у якій виконана наведена карта.

А азимутальна; Б циліндрична;

В конічна; Г умовна.

4. Визначте елемент, який не спотворений на карті (див. завд. 3).

А кути; Б меридіани;

В площі об’єктів; Г екватор.

5. Укажіть масштаб, придатний для створення топографічної карти.

А в 1 см 200 км; Б в 1 см 2 км;

В в 1 см 200 м; Г в 1 см 2 м.

6. Визначте назву кута, який утворюється між напрямками на Північний географічний полюс та Північний магнітний полюс.

А магнітний азимут; Б магнітне схилення;

В зближення меридіанів; Г істинний (географічний) азимут.

ІІ рівень

Заповніть пропуски в реченнях.

7. Південну частину України називав Скіфією вчений _________________________ .

8. Кут, відкладений за ходом годинникової стрілки між північним кінцем лінії кілометрової сітки та напрямком на певний географічний об’єкт, називається _______________________________________________________________________ .

9. При створенні карт у конічній проекції зображення переноситься з опуклої поверхні Землі на ________________________________________________________ .

ІІІ рівень

10. Використовуючи наведений фрагмент топографічної карти, визначте географічний азимут зі школи, яка розташована у квадраті 44-53, на залізничну станцію.

________________________________________________________________________

ІV рівень

Визначте прямокутні координати молокозаводу в селищі Вербове. Запишіть свої обчислення та їх обґрунтування.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн