До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
5
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА ТЕМОЮ «ГЛОБАЛІЗАЦІЯ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №80

Дата:

УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ ЗА ТЕМОЮ

«ГЛОБАЛІЗАЦІЯ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА».

ПРАКТИКУМ №35. ДІЛОВА ГРА

«ЗУСТРІЧ ГЛОБАЛІСТІВ ТА АНТИГЛОБАЛІСТІВ».

Мета: завершити роботу над засвоєнням учнями матеріалу про сучасну глобалізацію та проблеми, породжені нею; розвивати вміння працювати з додатковими джерелами інформації; здійснювати методичну підготовку учнів до складання ДПА і ЗНО; виховувати вміння вести аргументовано й цивілізовано дискусію, відстоювати власні погляди та переконання, сприймати аргументи опонентів.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, індивідуально-групові напрацюван-ня учнів.

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель дає відповіді на запитання, які виникли в учнів у процесі підготовки до уроку, після чого розсаджує їх таким чином, щоб глобалісти й антиглобалісти утворювали компактні групи, які могли б добре бачити своїх опонентів.

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя

Щороку взимку до швейцарського курортного містечка Давос-Плац з'їжджаються представники еліти інтелектуальної, бізнесової, політичної. Тут протягом п'яти днів у режимі вільного спілкування вони обговорюють гострі проблеми сучасності та висловлюють свої думки щодо узгодження напрямків діяльності, які б дозволили розв'язати певні загальносвітові проблеми. Такий спосіб вирішення долі світу подобається не всім. Його противники антиглобалісти бурхливо протестують проти подібних підходів. Вони намагаються прорватися в Давос-Плац, але їм перешкоджає це зробити місцева поліція. І все ж іноді глобалісти й антиглобалісти зустрічаються, і тоді між ними виникають гарячі дискусії. Саме така зустріч відбувається сьогодні в цьому приміщенні. Дискусія «Глобалізація: "за" і "проти"» зараз розпочнеться. Я прошу вести її культурно і цивілізовано: не перебивати опонентів, уважно вислуховувати їхні аргументи, за потреби критикувати їх (але не самих опонентів), висловлювати власні аргументи. Попереджаю, що я як ведучий можу в будь-яку мить зупинити виступаючого та поставити йому запитання або передати слово опонентам. Отже, починаємо дискусію. Слово надається глобалістам. їхній представник зараз спробує обґрунтувати необхідність глобалізації.

ІІІ. ПРАКТИКУМ

Ділова гра «Зустріч глобалістів та антиглобалістів»

Запитання, напрямки та характер дискусії важко передбачити. Але все-таки вчитель має спрямувати її таким чином, щоб учні дійшли головних висновків:

Глобалізація об'єктивний процес, який у цей час зупинити неможливо. Глобалізація приносить людству значні вигоди, але породжує також і конфліктні ситуації. Сучасні антиглобалісти протестують не стільки проти самої глобалізації, скільки проти методів її здійснення.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Завершуючи дискусію, учитель формулює головні її підсумки, після чого пропонує глобалістам та антиглобалістам, яких переконали докази їхніх опонентів, перейти до іншої групи, аргументувавши зміну своїх поглядів.

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторіть §§ 37-39.

2. Використовуючи додаткові джерела інформації, підготуйте стислі повідомлення про позитивні (їх готують антиглобалісти) і негативні (завдання для глобалістів) наслідки глобалізації.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.