Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок "Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання"

Математика

Для кого: 1 Клас

29.03.2020

475

12

0

Опис документу:
Програма Савченко, підручник «Математика» для 1 класу закладів загальної середньої освіти Листопад Н. П. Листопад Н. П. Урок відповідає вимогам уроку Нової української школи.В уроці присутні ігри, геометрична хвилинка, робота в групах тощо.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

математика

За підручником «Математика» Н. Листопад

Урок № __

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання

Мета. Повторити та закріпити з учнями вивчений матеріал

Очікувані результати:

Відтворює: послідовність чисел у межах 10, читає та записує їх.

Розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання.

Порівнює числа в межах 10 та записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.

Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний та відео супровід; картки для роботи в групах та парах, предметні малюнки, цифри на магнітах, маски «Живі цифри».

Хід уроку

І. Організаційний момент

Стали, діти, порівнялись.

  • В народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюсь, що Ви як і я раді гостям. Давайте їх привітаємо ласкавими усмішками.

  • Усміхнися всім навколо

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов’язково

День тобі – веселим буде.

  • Всі сідайте тихо діти,

Домовляймось не шуміти,

гарно руки піднімати,

на уроці не дрімати!

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Ігровий момент

-Діти, поки ви відпочивали на перерві, до нашого класу принесли цю коробку учні отримують посилку(коробка з логотипом нової пошти)).

Роздивіться її уважно. Як ви думаєте, де я її взяла? Що ви знаєте про Нову пошту? Навіщо вона потрібна людям?

Слайд 2

  • Історія компанії «Нова пошта» почалася в лютому 2001 року, коли університетські друзі В'ячеслав Климов і Володимир Поперешнюк вирішили заснувати спільну справу. Обом було на той час по 25 років. У молодих підприємців з'явилася ідея запропонувати українцям нову послугу — швидку і зручну доставку. Стартовий капітал компанії «Нова пошта» становив 7000 доларів, а команда початково складалася з 7 осіб. Ось так і з’явився безумовними лідер на ринку доставки.

  • Діти, у цій посилці є різні речі, які допоможуть вам повторити все те, що ми вивчили про числа 1 – 10. Є тут і речі, які допоможуть нам і відпочити.

ІІІ. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.

  1. Хвилина каліграфії.

Дістаємо з коробки першу річ. Що це?

Книжка «Білосніжка та сім гномів».

  • Пригадайте назву казки.

  • Яке число зустрічається у назві цієї казки?

  • А чи знаєте ви ще казочки, у назві яких є число?

  • Пригадаємо написання цифри 7.

Слайд 3

  • Напишіть рядок цифри 7 у зошит.

  1. Виконання зарядки для очей та для пальців

  • Діти, пригадайте, що спільного у числа 7 з днями тижня, з веселкою?

  • Назвіть дні тижня по порядку. Пригадайте кольори веселки.

  • А що спільного у числа 7 з компанією Нова пошта?

  1. Усне опитування.

Дістаємо з коробки другу річ. Хто це?

  • Так, це - зайчик. Йому потрібно допомогти дістатися додому. Для цього картки з числами потрібно розкласти по порядку, щоб зайчик знайшов дорогу додому, де його чекає мама.

  • Назвіть числа від 1 до 10 у порядку збільшення (зростання)

  • У порядку зменшення (спадання).

  • Назвіть усі числа, які менші ніж 10.

  • Назвіть числа, які більші за 6.

  • Назвіть числа, які більші за 4, але менші ніж 7.

  • Слайд 4

Дістаємо з коробки третю річ. Подивіться, яка цифра потрапила до посилки.

Вона хоче перевірити, як визнаєте сусідів чисел, які ви вивчили. І пропонує гру

«Назви моїх сусідів» (Діти одягають маски з числами, а інші називають сусідів числа)

  1. Фізкультхвилинка.

Дістаємо з коробки четверту річ.

  • Як називається цей головний убір?

  • Чи можна сьогодні побачити людей в таких шапках? Де? Чому?

Слайд 5

  • Хто ж носив такі шапки? Яку геометричну фігуру нагадує шапка? Що ви знаєте про трикутник?

  • На усі свята у козаків проводились ігри, співали українські пісні, танцювали гопак. Сьогодні і вас діти посвятять у козаки, тож затанцюємо гопак.

Слайд 6

  1. Робота з підручником.

Річ п’ята — підручник (дістаємо з коробки підручник з математики)

Слайд 7

Попрацюємо з підручником на с. 31, з.3 виконаємо дію додавання за малюнком. Напишемо приклад в зошит.

С. 32, з.4 виконаємо дію віднімання за малюнком. Напишемо приклад в зошит.

6. Робота в парах.

Річ шоста — знак «<»

Слайд 8

Об’єднаймося в пари та порівняємо числа, для цього треба вписати відповідний знак: > < =

7.Робота в групах .

Слайд 9

Річ сьома– зображення групи (дістаємо з коробки фото групової роботи на уроці)

Вам доведеться стати маленькими дослідниками, щоб знайти правильний приклад.

8. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Річ восьма– мікрофон

Вправа «Мікрофон»

  • Що ми повторили на уроці?

  • Що на уроці найбільше сподобалось?

Рефлексія.

Слайд 10

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.