• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Фізика
  • УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В З КЛАСІ Узагальнення знань про прикметник, як частину мови. (з використанням інтерактивних технології)

УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В З КЛАСІ Узагальнення знань про прикметник, як частину мови. (з використанням інтерактивних технології)

Опис документу:
Тема: Узагальнення знань про прикметник, як частину мови. Мета: закріплення знань про прикметник: рід, число, зв'язок з іменником, порівняти цю частину мови в українській і англійських мовах; розвивати зв'язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Узагальнення знань про прикметник, як частину мови.

Мета: закріплення знань про прикметник: рід, число, зв'язок з іменником, порівняти цю частину мови в українській і англійських мовах; розвивати зв'язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: індивідуальні карти, малюнки перших весняних квітів та звірів, опорні таблиці.

Хід уроку

I.Організаційна частина.

Стали, діти,всі рівненько,

Посміхнулися гарненько

Настрій на урок взяли

Й працювати почали.

- Діти, у нас сьогодні гості. Привітайтеся до них. (діти повертаються до гостей, схиляють голови, вітаються англійською мовою.)

Good morning, good morning Good morning to you! Good morning, good morning. Good morning, we are glad to see you!

II.Створення атмосфери уроку,
(звучить мелодія вчитель читає вірш.)
Іде дівчина ланами,
Перелогами, лісами.

Де не ступить -з-під землі

Лізуть проліски малі.

Як опустить в низ правицю -

Зеленіє скрізь травиця.

Здогадались, хто вона?

Це ж до нас прийшла ...(Весна)

- До нас весна трохи запізнилась тому ми самі створимо весняний настрій.

IIІ. Мотивація навчальної діяльності. Перевірка домашнього завдання.

-Вдома ви підготували малюнки весняних квітів і підібрали їм ознаки, (учні зачитують свої ознаки квіток, малюнки прикріплюємо до дошки.) Пролісок - голубий, тендітний, лагідний.

Конвалія - біла, запашна, дрібні квіточки.

Ряст - жовтий, красивий, ніжний.

Нарцис - оранжевий, гордовитий, величавий.

Дзвіночок - фіолетовий, гарний, привітний.

Підсніжник - білий - біленький, маленький чепурненький.

Сон - трава - фіолетова, лагідна, пахуча.

-До якої частини мови належать слова за допомогою яких ви описали свої квіти?

(це прикметник)

(вірш про прикметник)

Прикметник

Важлива ця частина мови,

Без неї нам не обійтись.

Ти вслухайся в слово при чудове,

Йому як другові, всміхнись.

Земля - ласкава, люба, рідна

А сонце - щире, золоте,

А небо - лагідне, й погідне,

Життя - прекрасне, дороге.

А очі в мами добрі, ніжні,

А голос чистий і дзвінкий

А руки теплі і надійні.

А погляд - сонячний ясний.

Квітки у полі білі, сині

Червоні, жовті, голубі. Хмарки у небі - бистрокрилі Весняні, літні, зимові. Усі ознаки називає Чарівна ця частина мови У жодної не обминають Слова ці, справді, пречудові.

-Сьогодні, ми, повторимо вивчений матеріал про прикметник та порівняємо використання прикметника у англійській мові.

IV. Узагальнення й систематизація знань, умінь та навичок, 1.Англійська мова

-Listen to the poem and repeat after me: The bird is grey, the sky is blue,

The tree is green; the bush is green too, The sun is yellow, the cloud is white, The flower is red, the butterfly is bright. It is spring.

  1. Read the poem.

  2. What is the Ukrainian for: grey, blue, green, yellow, white, red? Translate.

  3. Про що свідчать ці слова?

  4. Як ми називаємо частину мови, яка вказує на ознаку предмета? Англійською - Adjective.

Today we shall revise adjectives.

2.Про одну ми не згадали, тому вона підготувала вам перше завдання. Прослухайте загадку - акровірш. Відгадайте, запам'ятайте як найбільше прикметників з іменниками. Влаштуємо дуель між рядами.

-А що таке акровірш? Форма така має п'ять пелюсток І напівкруглий зелений листок, А серединка у мене жовтенька,

Личко не кругле, а трохи довгеньке, Квітка я ніжна, низька, дрібна А як запахну - приходить весна. За цим віршем ми пригадуємо що:

-З чим у реченні пов'язується іменник (пов'язується з прикметником)

- Що за допомогою іменника ми можемо визначити

-Я стверджую, що прикметник змінюється за родами. Чи вірне це ствердження?

Доведіть: зелений листок, зелена сукня, зелене поле. А зараз подивимось чи змінюються прикметник за родами в англійській мові.

3. Англійська мова.

  1. Look at the table. You can see words on it.

  2. Read the words on the left.

  3. Read the words on the right.

4.Combine two parts to make up word combinations, and translate them
into Ukrainian.

A ngry

flag

F unny

cat

black

frog

White

dog

Red

Pig

green

ythee

Pink

/ doll

nice /

wolf

big'

Monkey

little

pencil

Hat

leaf

Cold

book

sunny

bear

rainy

classroom

helpful

window

A big tree

5. Які висновки можна зробити з цієї таблиці?

(Прикметник в англійській мові стоїть перед іменником; прикметник англійській мові не змінюється за родом)

4. Заглянемо ще до фіалки, чи не підготувала вона вам завдання .
Так щось є.

1)Замінити прикметник антонімами. Визначити їх рід.
Сумна пісня -

Мілке озеро –

Важка сумка –

Похмуре небо –

Далекий ліс -

2)Іменник замінити прикметниками. Визначити рід.
Каша з пшона - (пшоняна каша)

Кисіль з вишень –

Будинок з цегли –

Стрічка з шовку -

5.Фізкультхвилинка англійською мовою.

- We have guest today. His name is Bunny.

B. Hello, children.

Ps. Hello, Bunny.

В. I know you like to play games.

Let's do morning exercises together.

Stand up! Turn around! Touch the ground!

Oh. I'm alive. I can dance. I can run. I can walk. I can play. I am happy. I must say.

Ps: We are happy too.

6) 1 .Синонімічна зарядка(усно).

Жвавий - рухливий, меткий, моторний, прудкий, спритний, швидкий, енергійний.

Зрозумілий - ясний, дохідливий, популярний, доступний, легкий. Смілива - відважна, мужня, хоробра, безстрашна.

2) Творча робота з деформованим текстом. Встановити порядок речень.

а) Яскраве березневе сонечко голубить зір.

Ранньою весною молода зелень відчайдушно тягне в гору. На лісових галявинах з'явилися перші проліски. Білі березки одягають навесні золоті сережки.

б) Над землею прокотився перший весняний грім.
Вітер розігрів хмари.

Над деревами заграло яскраве проміння сонця.

У трикутних листах переливались всіма барвами райдуги крапельки

роси.

7. Англійська мова.

It is spring now. You can see many flowers in spring. Answer my questions

1 ) Where can see the first spring flower in spring,

Answer my questions:

-In the forest.

2.Who can see flowers in the forest?

-A wolf, a hare, a bear, a monkey, a fox...

3.Describe the animals.

What is a monkey (have, fox, wolf) like?

-We have hares and foxes here. Let's make up dialogues.

P1. Hello, I am hare. My name is... P2. Hello, I am fox. My name is... P1. How are you?

Р2.1 am fine. And you?

PI. Thank you. I am fine too.

It is spring now. It's so nice in the forest. P2. Yes, it is warm. And sunny.

I want to play. P1.1 want to play too. What games do you like to play? P2.1 like to play football. PI. I like to play football too.

Let's go and play together. P2. Let's go.

8. Виховний момент, (виходять діти в одязі Лисички і Зайчика)

Лисичка - Зайчику, подивись які чудові квіти ростуть на галявині.

Зайчик - Ні, Лисичка, ти подивись які гарні дівчата у 3 класі.

Лисичка - Ну то нарви цих квітів багато та подаруй цим красуням.

Зайчик -Що ти! Не вже ти не знаєш, що ці квіти занесені до Червоної

книги

України і їх потрібно оберігати!

Лисичка - Дякую, Зайчику, за науку. І ви дітки запам'ятайте про це. Не рвіть їх.

V. Підсумок уроку.

  • Діти, як ви вважаєте навіщо ми вчимо прикметник? (щоб вживати в усному і писемному мовленні)

  • Яким стає тоді наше мовлення? (красивим, мелодійним, багатим). Ніжна, мила, світанкова, ясна, чиста, колискова, мелодійна, дзвін котюча, дивна, радісна, співуча, лагідна, жива, казкова,

красна, чарівна, шовкова, найдорожча, добра, власна, мудра, сонячна, прекрасна, солов'їна, барвінкова, українська мова!

Визначте, який настрій у вас на кінець уроку. Поаплодуйте самі собі, відповідно свого настрою.

VI. Домашнє завдання,

Придумати історію (казку) про свою намальовано квіточку.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!