Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Урок української мови в 2 класі "Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Зайчик – Поспішайчик»

Українська мова

Для кого: 2 Клас

27.04.2020

330

3

0

Опис документу:
На уроці української мови діти працюють над побудовою зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Зайчик – Поспішайчик». Вчитель має на меті формувати уміння висловлювати думки у логічній послідовності; добирати слова для кращо¬го висловлення думки; розвивати у дітей мислення, вміння робити узагальнення, висновки, роз¬вивати фантазію; виховувати бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок української мови в 2 класі

Тема: Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Зайчик – Поспішайчик»

Мета: Формувати уміння висловлювати думки у логічній послідовності; добирати слова для кращого висловлення думки; розвивати у дітей мислення, вміння робити узагальнення, висновки, розвивати фантазію; виховувати бажання дотримуватись правил дорожнього руху.

Обладнання: серія малюнків «Зайчик – Поспішайчик»

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1) Виступи підготовлених дітей

- Замітки з газети , рубрика « Дорожній патруль»

2)Висновки

- Чому відбуваються такі трагічні випадки?

- Що для цього треба знати?

ІІІ. Робота з теми уроку

1) Повідомлення мети уроку.

- Ось сьогодні ми з вами будемо говорити про те, як важливо дотримуватися правил дорожнього руху і складемо розповідь за поданим початком і серією малюнків.

2) Вступна бесіда

- Як правильно переходити дорогу?

- Який прилад нам допоможе?

3)Гра « Світлофор»

4) Робота з малюнками

Бесіда за малюнками

- Кого ви бачите на першому малюнку?

- Що робить зайчик на другому малюнку?

- Чи правильно він робить? Чому?

- Що сталося на третьому малюнку?

- Куди потрапив зайчик на четвертому малюнку?

5) Послухайте початок розповіді

Одного разу Лисичка Сестричка, Ведмедик Топотун

та Зайчик Поспішайчик вирішили піти в гості до

Вовка Братика. Вони підійшли до переходу. На світлофорі засвітилося червоне світло…

6) Робота в парах( складання розповіді)

Використовуй слова: чекають, світлофор, червоне світло, не встиг перебігти, лікували, запам'ятав.

7) Розповіді учнів класу

ІІІ. Підсумок уроку.

- Чи могло б такого не статися?


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.