Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Урок української мови в 2 класі "Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків"

Українська мова

Для кого: 2 Клас

27.04.2020

502

6

0

Опис документу:
На уроці української мови діти працюють над побудовою зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків «Діти, що тікають від грози» Завдання вчителя - формувати уміння висловлювати думки у логічній послідовності; правильно зв'язувати слова у реченні; добирати слова для кращо¬го висловлення думки; виховувати в учнів бажання переборю¬вати страх перед явищами природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок української мови в 2 класі

Тема: Побудова зв'язного висловлювання за поданим початком і серією малюнків.

Мета: Формувати уміння висловлювати думки у логічній послідовності; правильно зв'язувати слова у реченні; добирати слова для кращого висловлення думки; виховувати бажання переборювати страх перед явищами природи.

Обладнання: Малюнок «Явища природи. Гроза», серія малюнків «Діти, що тікають від грози»

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1) Загадка про грозу

Грізну хмару - грозовицю розірвала блискавиця.

І в ту ж мить — гучний удар!

Мов гора упала з хмар.

І шумить, і гримить,

І сонечко закриває,

І блискавки випускає,

Все навколо поливає.

(Гроза)

2) Повідомлення теми і мети уроку

- На цьому уроці ви будете займатись добиранням з відомих вам слів тих, які найкраще висловлюють думку і складати розповідь за початком і допомогою малюнків.

ІІІ. Робота по темі.

1)Вступна бесіда. Актуалізація знань

- А кого з вас застала гроза?

- Що ви робили під час грози?

2) Розгляд серії малюнків

- Де знаходяться діти?

- Що вони роблять?

- З чого видно, що наближається гроза?

- Який вираз обличчя у дівчинки? У хлопчика?

- Які малюнки підходять до початку?

Зразок. Повіяв сильний вітер. Блиснула блискавка. Вдарив грім. Діти швидко побігли додому. Пішов сильний дощ.

- Що відбувалося на інших малюнках? (кілька учнів розповідають, як вони продовжили твір )

3) Читання початку твору.

Стояла тиха, сонячна погода. Андрійко і Надійка пішли в ліс по ягоди. Раптом...

4) Підготовка до складання розповіді

Щоб уникнути повторення (сильний вітер сильний дощ), краще замінити деякі слова іншими близькими за значенням. Доберіть близьке за значенням слово до слова блиснула (спалахнула).

  1. Замінювати слово треба не будь-яким, а близьким за значенням. Необхідно добирати слова, щоб краще висловити думку. Так, коли ми хочемо сказати, що загриміло далеко, не дуже сильно, можні замість слова загримів (грім) вжити слова донісся десь обізвався.

  2. А в якому випадку говорять вдарив грім?

  3. До словосполучення швидко побігли доберіть протилежне за значенням. Чи, можна його вжити у нашому творі? Яким словом можна заміни ти слово побігли (помчали). Можна використати порівняння помчали, як вітер.

5)Робота в парах( складання розповіді)

6) Розповіді учнів класу

Зразок

Гроза.

Стояла тиха, сонячна погода. Андрійко і Надійка пішли в ліс по ягоди. Раптом на небі з'явилась велика чорна хмара. Піднявся сильний вітер. Спалахнула блискавка. Вдарив грім. Починалася гроза Діти щодуху побігли додому. Незабаром пустився рясний дощ.

ΙV. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.