Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Урок української мови в 2 класі "Побудова зв'язного висловлювання на основі прослуханого тексту".

Угорська мова

Для кого: 2 Клас

27.04.2020

437

5

0

Опис документу:
Протягом уроку діти вчитимуться будувати зв'язне висловлювання на основі прослуханого тексту. Спостерігається активізація словникового запасу з теми «Весна»; відбувається розвиток зв'язного мовлення, творчого мислення учнів; виховання в учнів почуття прекрасного, уміння бачити і відчувати красу оточуючої природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок української мови в 2 класі

Тема: Побудова зв'язного висловлювання на основі прослуханого тексту.

Мета. Вчити будувати зв'язне висловлювання на основі прослуханого тексту Активізувати словниковий запас з теми «Весна». Розвивати зв'язне мовлення, творче мислення учнів. Виховувати в учнів почуття прекрасного, уміння бачити і відчувати красу оточуючої природи.

Обладнання: Запис «Весна» («Пори року») П.Чайковського, ілюстративний матеріал до теми «Весна».

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Робота з теми уроку

1) Вступна бесіда

- Діти, яка пора року змінює зиму?

- Як ви думаєте, чи прийшла вже весна?

- Де вже побувала весна?

2) Створення емоційного настрою

- Діти, зараз у нас весна... Все навкруги починає зеленіти, проростати. Сонце усміхається землі, людям. Давайте і ми усміхнемося один одному, тому що з доброю усмішкою, краще працювати.

Гра « Ланцюжок». Продовж думку.

Я дуже люблю весну, тому що розкриваються бруньки.

3) Повідомлення теми і мети

- Сьогодні ми з вами будемо будувати зв'язне висловлювання на основі прослуханого тексту

4) Читання тексту вчителем.

Ось і прийшла чарівниця весна. Своєю чарівною паличкою вона пробудила листочки і вони от-от зазеленіють. Весна почала ткати на землі зелені килими. Вона звільнила річку віл льоду і примусила бігти й шуміти. Береги розфарбувала у зелений колір. А вербичці, яка схилилася над річкою, почала шити світло-зелене платтячко. Від теплого подиху весни прокинулися підсніжники і проліски. Защебетали веселі пташки. Своїми піснями вони прославляють весну.

5) Запитання за змістом прочитаного

- Як в тексті називають весну?

- Як вона пробудила листочки?

- Що весна виткала на землі?

- А що зробила з річкою?

- Як прикрасила вербиці?

- Які квіти прокинулися?

- А чи тільки пташки прославляють весну? (Люди теж славлять, вітають весну.)

- Як називають пісні, ігри, якими вітають весну ?

6) Фізкультхвилинка. Гра-веснянка «Подоляночка».

7) Продовження роботи

- З яких частин складається оповідання?

- Яким може бути початок розповіді? (Пригріло весняне сонечко. Прийшла весна. Настала весна. Після довгих зимових днів пригріло сонечко і розтопило сніг.)

- Далі в оповіданні повинна бути розповідь про весну. (Основна частина.)

8) Робота в групах

- Але весна — це три чудових місяці. Які? Чим славен кожен з них? Тож давайте спробуємо розповісти про кожен з весняних місяців. (Учні працюють групами: перша описує березень, друга — квітень, третя — травень.)

Березень звільнив землю від снігу, напоїв її своїми водами. Потім розбудив від сну дерева, а також пухнастих котиків. Все ожило і потягнулося до сонечка, яке несміливо, але весело усміхається землі.

Квітень дав силу землі, і вона зазеленіла, заквітла. Він пошив весняні сукні деревам, квітам, землі. Весело заспівали пташки, прославляючи весну.

Травень одягнув у зелень всю землю. Прокинувся від довгого сну навіть дуб. Вся земля — різнокольоровий килим. Зацвіли сади.

- Отже, ми розповіли про весну-чарівницю і її три місяці. Для чого ми складали цю розповідь? (Щоб прославити весну, виразити своє ставлення до неї)

- Ми тепер повинні закінчити оповідання..

- Якою може бути кінцівка?

( Весна подобається мені, бо... Яка чудова пора року — весна! Як я люблю весну!)

9) Самостійне складання розповіді про весну.

На дошці таблиця з опорними словами:

Сонечко сяє, гріє, пригріває.

Вітерець легенький, теплий, свіжий.

Струмок веселий, дзвінкоголосий, прозорий.

Хмаринки білі, сріблясті, легкі.

Небо синє, голубе, ясне, чисте, прозоре.

Повітря свіже, чисте, п'янке, прозоре.

Дні хороші, ясні, сонячні, безхмарні.

Травичка ніжна, молода, світло-зелена.

Квіти підсніжники, кульбаба, проліски, ряст.

10) Розповіді дітей

ІІІ. Підсумок уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.