Урок у 9 класі "Реклама"

Опис документу:
формувати в учнів поняття про зміст реклами, її види; розвивати пізнавальні інтереси в учнів, логічне мислення,продовжувати формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати творчу активність, самостійність у формуванні нових знань,сприяти професійній орієнтації учнів; розвивати вміння висловлювати власну думку, розрізняти види і призначення реклами, створювати рекламні плакати й буклети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА: РЕКЛАМА

МЕТА: формувати в учнів поняття про зміст реклами, її види; розвивати пізнавальні інтереси в учнів, логічне мислення,продовжувати формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки;
виховувати творчу
  активність, самостійність у формуванні нових знань,сприяти професійній орієнтації учнів; розвивати вміння висловлювати власну думку, розрізняти види і призначення реклами, створювати рекламні плакати й буклети.

ТИП УРОКУ: комбінований

ХІД УРОКУ

1.Організаційний етап

2. Етап мотивації

Що таке реклама? Яка її мета? Які існують види реклами?

3. Етап засвоєння нових знань

Реклама ( лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.

Реклама багатолиця, вона може з'явитися перед нами як у вигляді кандидата на пост президента країни, так і у вигляді сюрпризу в шоколадній цукерці.
Реклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута.

Реклама стала частиною повсякдення. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача. Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство. Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для отримання вигоди (прибутку, політичної мети, сформованої громадської думки). Є реклама, яка сприяє збереженню навколишнього середовища. За спрямованістю розрізняють рекламу комерційну (товар, бізнес) та соціальну (політична, просвітня). За характером вплив рекламних засобів буває індивідуальним та масовим.

Отже, Реклама – це інструмент ринку, в її основі – інформація й переконання.

Реклама використовує наступні засоби: телебачення, радіо, пресу, зовнішню рекламу, Інтернет тощо.

Залежно від території рекламу поділяють на:

  • локальну (охоплює торговий заклад або населений пункт);

  • регіональну (охоплює певний регіон);

  • загальнонаціональну (масштаб держави);

  • міжнародну (загальнолюдські масштаби)

Реклама є комунікативним процесом, суть схоплюється миттю на підсвідомому рівні.

Головна мета реклами: донести інформацію від рекламодавця до цільової аудиторії, зацікавити до дій та привернути увагу покупців, глядачів, замовників.

Рекламу можна кваліфікувати, тобто розбити на декілька видів, кожному їх яких властива своя специфіка:

1. Реклама в пресі (плакати, афіші, буклети). Їй властива інформативність, наочність і орієнтація на певну категорію споживачів інформації, що читають саме цей сорт газет або журналів.

2. Щитова реклама (білборди, транспаранти, вказівники).

Звичайно не несе в собі інформації і розрахована на сприйняття «картинки», прикладом її можуть служити плакати на стінах ескалаторних тунелів, плакати, повітряні кулі з назвами фірм.

3. Адресна і поштова реклама. Яскравим прикладом її може служити роздача крупними фірмами перед Різдвом різних сувенірів: календарів, ручок, плакатів, записників і інших дрібниць і зображенням свого торгового знака або просто назвою своєї фірми – своїм партнерам по бізнесу і просто споживачам своєї продукції, а також розсилка поштою поздоровлень з святами своїм клієнтам і безкоштовна розсилка різних довідників.

4. Реклама на телебаченні і радіо (короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки).

Цей вид реклами прийнято об'єднувати з рекламою в пресі і називати «рекламою в засобах масової інформації».

5.Ярмарки, виставки (прес-конференції, презентації, дегустація продуктів, «круглі столи»).

6. Інтернет (відео каталоги, банери, оголошення).

Складові елементи фірмового стилю виробника: товарний знак або емблема, логотип, слоган, сувенір (приклади фірмової техніки, продукції).

Рекламні цілі:

ПОВІДОМЛЕННЯ

- Проінформувати ринок про новий продукт;

- Запропонувати нові способи застосування відомого продукту;

- Повідомити ринок про зміну цін;

- Пояснити принцип роботи виробу;

- Описати послуги, що надаються;

- Виправити неправильні уявлення;

- Зменшити побоювання покупців;

- Створити імідж компанії.

ПЕРЕКОНАННЯ

- Переконати купувати визначену торгову марку;

- Переключити увагу на іншу торгову марку;

- Змінити уявлення покупців про якість продукту;

- Переконати споживачів не відкладати покупку;

- Переконати споживачів у вигодах замовлення товару (по телефону, поштою).

НАГАДУВАННЯ

- Нагадати покупцям про те, що той чи інший продукт може знадобитись їм в найближчому майбутньому;

- Нагадати покупцям, де саме можна придбати товар;

- Нагадати про компанію у період міжсезоння;

- Постійно тримати покупців у курсі подій.

Цікаві факти:

Першу американську рекламну справу відкрив Волні Палмер у Філадельфії в 1841 році.

У США щорічно на рекламу витрачається понад 100 млрд.$

ІV. Етап закріплення засвоєних знань

Перегляд рекламних відеороликів

https://www.youtube.com/watch?v=lBAfqpeF9hM

https://www.youtube.com/watch?v=yHj05QXoQEo

V. Етап перевірки засвоєних знань

Гра «Конкурс на посаду».

Час: 15 хвилин.

Хід вправи: Для проведення гри вчитель пропонує учням поділитися на 4 групи.

Інструкція: «Уявіть собі, що ви – рекламна кампанія. Директор кондитерської фабрики «Солоденьке життя» запросив вас, як кращих спеціалістів, для створення реклами нового печива.

Вимоги:

  1. рекламний буклет

  2. назва печива

  3. склад продукту

  4. обов’язкова назва кондитерської фабрики «Солоденьке життя».

Захист представника рекламної кампанії.

VІ. Домашнє завдання

1. Скласти сенкан до слова «РЕКЛАМА».

2.Проаналізувати засоби розповсюдження реклами, недоліки та переваги кожного засобу (яким чином рекламодавець привертає увагу).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.