Урок у 2 класі

Опис документу:
Інтегрований урок математика + англійська мова урок розрахований на учнів третього класу в уроці є багато цікавих ігор, інтерактивні вправи, фізкультхвилинки та багато цікавинок та ідей, які допоможуть у навчанні та вихованні молодших школярів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема англійська мова: Шкільне приладдя

Тема математика: Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв’язування задач.

Мета англійська мова:

  • навчальна:формувати навички вживання ЛО теми, удосконалювати навички читання, аудіювання, письма, мовлення, формувати навички правильної вимови звуків англійської мови

  • розвивальна:розвивати різні види пам’яті, увагу, логічне мислення, інтонаційний і фонетичний слух

  • виховна: виховувати зацікавлення у вивченні англійської мови, доброзичливе ставлення один до одного;

  • компетентність: комунікативна, загальнокультурна, соціальна

Мета математика:

  • Закріплювати знання табличних випадків множення числа 8;вдосконалювати навички усних обчислень;розвивати логічне мислення,творчі здібності,увагу; виховувати акуратність,інтерес до математики,самостійність;формувати діяльні сну компетентність.

Тип уроку: формування та вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання:

  • мультимедійна  дошка,

  • комп`ютер,

  • музичні колонки,

  • проектор,

  • презентація уроку в Power Point,

  • дошка фліпчарт,

  • паперові портфелі,

  • бейджи настрою,

  • картки із завданнями,

  • чарівна скринька,

  • малюнки «Смурфіків»,

  • букви CHEERFUL

Вчитель англійської мови: Шматько Оксана Юріївна;

Вчитель початкових класів: Діканова Юлія Володимирівна

Хід уроку

І. Організаційний момент

1хв.

3 хв.

1 хв.

ІІ.

Основна частина

2 хв.

3 хв.

3хв.

3 хв.

5 хв.

2 хв.

3 хв.

2 хв.

2 хв.

3 хв.

ІІІ.

Заключна частина

2 хв.

3хв.

2 хв.

  1. Привітання

 Вчитель математики.

Нас покликав на урок

Голосистий наш дзвінок .

Будемо навчатись гарно,

Швидко, весело і вправно.

2. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель математики та англійського:

Діти, а чи знаєте ви, що сьогодні зранку до нашої школи завітав незвичайний гість. А чи знаєте хто це? Він з казкової країни яка знаходиться близько Великобританії. А чи знаєте ви столицю Великобританії?. London is the capital of Great Britain.- повторюють. А якою мовою там розмовляють? (Англійською – English – повторюють). Давайте привітаємося з ним англійською. Good morning. Nice to meet you. Він звернувся до нас із проханням допомогти йому зняти чари злого чарівника, який зробив Смурфету злою. Щоб зняти чари і вона знову стала доброю та привітною нам з вами потрібно виконати усі завдання, які будуть давати нам Тато Смурф. Допоможемо йому? Can you help him? – Yes, we can. Для цього вам потрібно застосовувати свої знання не тільки з математики а й з англійської мови. Будьте уважними запитання будуть ставитись несподівано! Подивіться на Сонечко. На кожному Сонечку є свої емоції, оберіть те сонечко яке відповідає вашому настрою зараз.

Вчитель математики.

У вас на партах є картки , розгляньте їх

Назвіть сусідів числа 8?

Скільки одиниць має число 8?

Воно парне чи не парне?

Чи правильно виконана дія 8*6=47?

Яку цифру ви чули частіше?

3. Оголошення теми і мети уроку

Вчитель математики:

Сьогодні на  уроці математики та англійської мови : ми будемо засвоювати ваші знання з таблиці множення числа вісім на прикладі шкільних предметів.

Вчитель англійської:

При цьому пригадаємо назви шкільних предметів, чисел від 1 до 100, назви кольорів та виконаємо математичні дії англійською мовою.

1. Фонетична розминка.

Вчитель англійської мови:

Зараз Смуфік на ім’я «Розумник» пропонує вам вимовити складні звуки з якими ви зустрінетесь на уроці.

- So, look at the screen and repeat after me.

[m] – minus, multiply, many, my name,

[p] – pen, pencil, pencil-case, plus, paints

[ӕ] – bag, album

[ʊ] – book, exercise-book, how

[˄] – rubber, brush, multiply, number, plus, clumsy

[ᴈ:] - Smurf, Smurfette

2. Усне мовлення

Вчитель англійської мови:

Have you got a pen? (book, pencil, ruler, bag, brush, pains, etc) – Yes, I have. I have got a pen.

Вчитель англійської мови :

Наше перше завдання знаходяться у скринці, яку нам треба відкрити. А без паролю вона не відкриється. А пароль цей складається з десятків.

Вчитель математики:

Згадаємо які це десятки?

- Help me, please. Let`s count.

10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.

Усний рахунок

Гра «Портель прикладів»

Діти подивіться у класі розташовані кольорові портфелі з паперу, у яких лежать листочки з прикладами ,які ви повинні розв’язати. А в одному портфелі лежить наступна літера. Діти по одному виходять, кажуть відповідь прикладу та кріплять його до дошки, а вчитель англійської питає якого кольору портфель )

Письмо

Діти подивіться на завдання. Тут у вас є слова, букви яких переплутані. Підпишіть слова правильно.

(Look at the exercise №… You need to write the words correctly.

Let’s check the exercise.

If you did the exercise correctly – clap your hands? If you did the exercise incorrectly – stamp your feet.

Пальчикова гімнастика

  1. Виконання завдання «Вішовані задачі»

Четвірка сонних кошенят

На сонці спочивала.

16 сірих мишенят

Навколо танцювало.

Я хочу запитати вас:

Скажіть мені, у скільки раз

Більше жвавих мишенят,

Ніж лінивих кошенят? (4)

-Ворона Каркарона синочків годувала.

Кожному синочку по 5 жучків давала.

Всіх 25 жучків пішло.

То скільки ж пташенят було?(5)

вісім кіз побігло в ліс.

скільки разом ніг у кіз?(32)

-Біля липи бджіл багато

Мед збирають волохаті.

5 джмелів між них кружляють,

Теж медок вони шукають.

Менше їх, ніж бджіл, в 5 раз.

Порахуймо бджіл, гаразд? (25)

Вправа «Рибка»(тест на увагу)

  1. Повторення таблиці множення на 8

Вчитель англійської: Look at the screen and sing a song. (8 times table song)

  1. Розв’язування задач у групах

1 група – зелені

2 група - жовті

 

Задача. 1 групи

 У Смурфети, було 6 кольорових олівців. (слайд) дрізі подарували їй свою колекцію олівців, у якій було у 8 разів більше олівців ніж у Смурфети.

Скільки  олівців стало у Смурфети разом.(54)

How many pencils Smurfette has?- She has 54 pencils.

   

Задача 2 групи 

Смурфік на імя Растяпа мав 9 зошитів (слайд) , тато смурф купив йому у 8 разів більше зошитів ніж було у Растяпи. Скільки зошитів стало у смурфіка?

How many exercise-book Clumsy Smurf has?- He has 72 exercise-books.

(рішення задач у групах)

Фізкультхвилинка

Вчитель англійської мови:

And now we have a small break. Stand up! – https://www.youtube.com/watch?v=ZanHgPprl-0Head shoulders, knees and toes.

Вчитель математики:

-Діти, як ви уявляєте собі добру, дружню та веселу Смурфету?

Вчитель англійського:

Розфарбуйте її у кольори , які вам подобаються.

  1. Презентація малюнків

  1. Підсумок уроку

Ось і виконали ми всі завдання уроку, і тепер настав час знімати чари Гаргамеля зі Смурфети. Давайте прочитаємо слово яке у нас вийшло CHEERFUL. Це для вас нове слово. А Смурфета стала у нас усміхненою. Тож слово це означає …веселий.

Скажіть а чи змінився ваш настрій? Чи хотіли б ви обрати інше Сонечко з іншою емоцією?

  1. Рефлексія

Вчитель математики:

Вправа «Я- молодець!»

Вчитель англійської мови:

Пісня «Good by»

слайд1 Тато Смурф

слайд Лондон

На слайді

На слайді

На слайді

Відкриваємо скриньку і там буква « С» кріпимо на дошку перегортаємо сторінку фліпчата і Смурфета змінюється

На слайді цифри

Отримують Літеру «H» перегортаємо сторінку фліпчата і Смурфета змінюється

Учні отримають завдання на листочках.

Отримують Букви «Е» « Е»

Якщо правильно хлопаємо. Якщо не правильно тупотимо.

Отримують букву «R» перегортаємо сторінку фліпчата і Смурфета змінюється

Отримують літеру «F»

Отримують літеру «U»

перегортаємо сторінку фліпчата і Смурфета змінюється

Вішають малюнки на дошку

Отримують букву « L»

перегортаємо сторінку фліпчата і Смурфета змінюється

Декілька разів повторюємо слово CHEERFUL

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн