Урок у 1 класі з математики

Опис документу:
ТЕМА "Нумерація чисел другого десятка. Засвоєння назв чисел другого десятка. Розв’язування задач"Під час уроку Діти навчаться правильно називати та утворювати числа другого десятка, розв'язувати задачі з використанням цеглинок LEGO. А за допомогою геометричного матеріалу розвинеться пам'ять, мислення, уява учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Нумерація чисел другого десятка. Засвоєння назв чисел другого десятка. Розв’язування задач

Мета: сформувати в учнів знання про утворення чисел другого десятка, їх назви; поглиблювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення, вміння усно рахувати; виховувати бажання допомагати іншим.

Обладнання: підручник, презентація, солодощі для подарунку, листівка, конструктор LEGO.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  • Порахуйте числа від 10 до 100.

  • Пригадайте як називаються компоненти дії додавання? А дії віднімання?

  • Порахуйте приклади (усно):

50 + 40; 100 – 60;

50 +50; 100 – 90.

  • Запишіть у зошит цифру 10.

  • Порахуйте числа віл 1 до 10.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Сьогодні незвичайний день. Сьогодні День народження Маленької Феї. Гадаю, ми повинні її привітати. Ви погоджуєтесь зі мною? Але що ж нам робити, ми ж не маємо подарунка? Правильно, потрібно піти до магазину та купи його. Але магазин наш незвичайний. У ньому продавчиня може нам дати солодощі для подарунка лише тоді, коли ми виконаємо всі завдання. Ви готові? Вирушаймо до магазину.

  • Діти, я написала на дошці рядок цифер 11, 12, 13, 14,15. Що це за цифри?

  • От сьогодні ми вивчимо з вами перші пять цифер другого десятка.

IV. Вивчення нового матеріалу

1.Пояснення вчителя

  • Діти, продавчиня написала на дошці рядок цифр 11, 12, 13, 14,15. Що це за цифри? От сьогодні ми вивчимо з вами перші пять цифр другого десятка. Якщо ми засвоїмо матеріал правильно отримаємо перший складовий для подарунка.

  • У нас є 10 паличок. Якщо ми додамо ще одну - вийде одинадцять. Давайте перевіримо палички. Порахуймо їх.

  • Якщо додамо ще одну паличку, буде 12, іще,13, іще 14, іще 15.

  • Отже, ми можемо зробити висновок, що кожне наступне число більше за попереднє на 1.

2.Робота з підручником

  • Відкрийте підручник Подивіться як утворюють числа більші від 10.

  • Тепер давайте запамятаємо як читають цифри від 11 до 15. Повторимо.

  • Запишіть їх у рядочок.

  • Наша продавчиня хоче впевнитись. Що ви правильно запам’ятали цифри. Для цього я показую картку з цифрою, а ви називаєте її піднявши руку. Ніхто не викрикує.

  • Молодці! Тримайте фрукти.

3.Розвязування прикладів

  • Ми з продавчинею бачимо, що ви вивчили, як утворюються та називаються цифри. Пропонуємо вам виконати наступне завдання. У вас на партах у групі лежать кубики LEGO. На них прикріплено цифри. На екрані будуть зявлятись приклади. Їх потрібно порахувати у групі і підняти цеглинку з відповіддю. У групі працюємо пошепки.

10 + 1=; 10 + 3 = ; 10 + 5 =; 10 +2 =; 10 +4 = .

11 +1=; 12 + 1=; 13 + 1=; 14 +1=.

Супроводжується презентацією

  • Дуже вправно й правильно. За це одержуєте цукерки.

4.Фізкультхвилинка

VI. Узагальнення й систематизація знань

5.Розвязування задач

  • Певні продукти в магазин привозять з ферми? Діти, ви знаєте що це?

  • Ферма це велика площа землі. На ній можуть вирощувати рослини, фрукти а можуть і тварин. Господарі мають власний дім та безліч споруд для зберігання врожаю, засобі праці або для утримання худоби.

  • Поміркуйте, що можна вирощувати на фермі? А які тваринки можуть рости на фермі?

  • Яких тваринок ви бачили у бабусі в селі?

А)На фермі 6 дорослих свиней 4 поросят. Скільки всього тварин?

  • Давайте розв’яжемо цю задачу за допомогою цеглинок. У кожної групи є цеглинки різного кольору. Визначте якими кольорами позначено 6 цеглинок, а якими 4.

  • Скільки на фермі дорослих свиней? А скільки поросят? Порахуйте скільки всього тварин.

  • Яку дію ви зробили?

Б)На фермі 10 овець. Їх охороняють собаки, яких на 8 менше ніж овець.

  • Скільки собак охороняють овець?

  • Як ви дізнались?

  • Яку дію потрібно зробити?

  • Який вираз ми отримаємо?

  • Першу задачу ми розв’язали усно. А другу доведеться записати.

Задача

  1. 10 – 8 = 2

Відповідь: 2 собаки

- Гарно впорались із задачами, тому отримуйте печиво.

6. Робота із геометричними фігурами

  • У магазинах є полички вони бувають різних форм. Пригадайте, які геометричні фігури ви знаєте? (відповіді учнів)

  • А зараз скажіть з яких фігур складається наш робот? До речі, як буде робот англійською?

  • Які числа ми з вами вивчили?

7.Творча робота учнів

- Пофантазуйте і намалюйте щось незвичайне із згаданими геометричними фігурами. Вони є на екрані.

Супроводжується презентацією

  • У вас вийшли дуже цікаві малюнки. Вони сподабались нашій продавчині. Тому вона дає нам сік.

VII.Підсумок уроку

  • Ну ось і все. Подарунок для Маленької Феї готовий. Залишилось додати листівку з побажаннями. Що ви побажаєте дівчині? От і добре. На перерві я відправлю наш подарунок і вже ввечері Маленька Фея святкуючи День народження почастує нашими ласощами своїх друзів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн