Урок у 1 класі з математики

Опис документу:
Урок розроблений для першого класу НУШ, з використанням інтераткивних методів навчання та цеглинок LEGO. Завдяки цкавій концепції уроку учні не лише навчаться рахувати гроші, а й виявляти бережливе ставлення до них.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вартість. Гривня. Обчислення вартості товару. Розкладання чисел на розрядні доданки. Побудова прямокутника заданої довжини

Мета: сформувати в учнів поняття «вартість товару», «гривня», вчити виконувати прості розрахунки із грошима, закріпити вміння будувати геометричні фігури за заданою довжиною; розвивати увагу, пам’ять, мислення, усне мовлення; виховувати бережливе ставлення до грошей.

Обладнання: підручник, монети, банкноти, малюнок гнома

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Математичний диктант «Збудуй будинок»

У групі збудуйте будинок:

1 поверх – 5 цеглинок

2 поверх – на 1 менше

3 поверх – на 2 менше ніж на першому поверсі

4 поверх – зменште цеглинку на одну

5 поверх – вік кількості цеглинок на четвертому поверсі відніміть одну.

  1. Математична загадка

Вісім десятків і сім одиниць –

Стільки в діброві водилось лисиць.

Ще з зоопарку прибігла одна

Яка ж по порядку вже буде вона? (88)

  1. Робота в зошиті

  • Тож відкрийте зошити та пропишіть число 88 цілий рядочок. Не забувайте що від попередньої роботи відступаємо чотири клітинки.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Сьогодні ми з вами підемо у магазин. А допоможе нам з вами гномик Мудрун.

  • Діти, що ми беремо з собою коли ходимо в магазин? (Гроші)

  • А що за них можна купити?

  • Сьогодні ми з вами будемо досліджувати як користуватися грошима, скільки монеток у 1 гривні чи у 10 щоб у магазинах нам правильно дали решту.

IV. Вивчення нового матеріалу

4.Знайомство з банкнотами та монетами

Дівчинка Оля йшла

І гаманець знайшла.

  • А тем були якісь монети. Вона не знає що то таке і принесла гаманець нам.

  • Що ж це за монети? (10 копійок) Та тут їх багато. Давайте порахуємо скільки їх. Якщо взяти десять раз по 10 копійок то вийде гривня.

  • Подивіться і гривень теж багато. Скільки їх? А якщо взяти 10 разів по 1 гривні то буде десять гривень.

5.Бесіда з учнями

  • Які ще банкноти ви знаєте? Подивіться, які видатні люди зображені на банкнотах ( показ банкнот та розповідь)

6.Робота з підручником

  • Відкрийте підручник, подивіться на вправу. Дівчинка Оля пішла у магазин купити книги. Але у неї є лише 50 грн. Вона хоче купити дві книжки. Які книги вона може купити? ( з такою вартістю 40+10, 20+30, 20+10, 30+10)Яка ж буде решта у кожному з випадків?

  • Рухаємось далі. Наступна вправа. На малюночку зображений повітряний змій. А на ньому приклади. На першому 100 – це сума, а далі зображено вирази. Один доданок відомий а інший ні. А як знайти невідомий доданок?

  • Отож, якщо ми купимо ляльку і матимемо 100, а нам дадуть 40 грн решти. То скільки коштувала лялька? ( записуємо приклад)

7.Фізкультхвилинка

VI. Узагальнення й систематизація знань

  • Ви добре засвоїли нові знання. І от ми прийшли до магазину щоб швидше застосувати їх. Але ми не взяли із собою гроші. Що ж гам робити? Давайте попросимо трохи у Мудрунчика.

  • Який хитрий гном. Згоден дати їх, але ми повинні вирішити за нього завдання. Але ж у магазині так хочеться щось купити! Давайте вирішувати завдання.

8. Завдання від гнома.

А) Пригадайте які бувають розряди. Відповідь запишіть у зошиті.

Б) Прочитайте числа за розрядами

8, 10, 16, 20, 3, 18, 5.

В)Запишіть у зошит числа у порядку зростання

5, 20, 15, 8, 3,1 19, 10.

9. Практична робота

- А ще Гномик дає нам практичну роботу.

  • Що ж тепер ми можемо йти до магазину іграшок адже кожному з вас Мудрунчик дає 50 грн. Саме стільки коштує будь яка іграшка.

Слайд з іграшками

VII.Підсумок уроку

10.Рефлексійна методика «Дерево»

  • У жовтих прапорцях запишіть що вам сподобалося на уроці, а і червоних, що не сподобалось

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»