Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Урок-тренінг з фізичної культури "Як і чому ми подорожуємо?"

Фізична культура

Для кого: 3 Клас

12.10.2021

74

2

0

Опис документу:

Тренінг складено за програмою НУШ з використанням сучасних підходів до фізкультурно-оздоровчої роботи в системі початкової освіти, спрямований на формування у підростаючого покоління ключових компетентностей з використанням інтерактивних методів навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код











УРОК – ТРЕНІНГ

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗА ПРОГРАМОЮ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

3 КЛАС



Вчитель: Семенко Тетяна Василівна

Славгородський ліцей

Славгородської селищної ради





2021рік

ТЕМА: ЯК І ЧОМУ ЛЮДИ ПОДОРОЖУЮТЬ?

МЕТА: - поглиблювати розуміння дітей у необхідної рухової активності для збереження та зміцнення здоров’я людини;

- пропагувати значення фізичної культури у житті людини як складову її загальної культури;

- формувати навички роботи у групі та бажання займатись фізичною культурою, вести здоровий спосіб життя.

НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ:

  • розуміти для чого люди подорожують;

  • знати, які способи існують для пізнання нового;

  • вміти виконувати фізичні вправи, необхідні для різних видів переміщення у просторі;

  • сприяти розвитку фізичних якостей, дисциплінованості, роботі у групі.

ОБЛАДНАННЯ:

  1. Зошит «Фізкультуркін у спортивній країні».

  2. Папір.

  3. Олівці.



ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН УРОКУ

  • Вступна частина – 5 хв.

  • Основна частина – 20 хв.

  • Робота в колі – 5 хв.

  • Заключна частина – 5 хв.



Х І Д У Р О К У

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

ЗНАЙОМСТВО.

Учні стають в коло. Кожен учень (за пропозицією вчителя придумує собі козацьке ім’я і представляється, роблячи крок вперед:

  • Я козак «Здоровань». У мене міцні руки!

  • Я козак «Висока вежа». Я найвищий у класі! І т.д.

Всі повторюють: «Ми веселі козачата і хлоп’ята і дівчата!»

ПРАВИЛА РОБОТИ.

Чи доводилось вам подорожувати з батьками? Чому людині хочеться побувати там, де він ніколи не бував?

Діти висловлюються по черзі. (Кожен висловлює свою думку, не перебиваючи іншого, уважно слухає, не перебиває).



ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

  • Любі діти! Сьогодні наш друг Фізкультуркін хоче дізнатися, якими видами транспорту можна користуватися під час подорожі.



(Діти позують «імітуючи» рух на автомобілі, лодці, літаку…)



  • А ще покажіть як могл рухатися козаки ?

(Діти показують «їду верхи на коні, вплав річкою)

  • Фізкультуркін дуже задоволений і обов’язково буде користуватися такими видами транспорту!



РУХАВКА «ПОТЯГ»

Фізкультуркін хоче запросити нас у подорож потягом по визначних містах України. Потяг буде відправлятися від станції Славгород через 1 хв.



(Діти утворюють потяг, шикуючись в колону)



За сигналом машиніста починають рух. Коли за сигналом потяг зупиняються, діти називають міста України, де вони бували.



ПОВІДОМЛЕННЯ.

Запоріжжя (о.Хортиця) відоме місце козацької слави у нашому краї. За часів козацтва там знаходились козацькі укріплення і козаки, у разі небезпеки могли захистити свою землю від ворогів. У спокійний час вони займались вдосконаленням своєї військової майстерності, укріплювали свою силу і міць. Що і нам заповідали робити, і у цьому допомагає нам заняття спортом,фізкультурою.



РОБОТА З ЗОШИТОМ.

Діти, давайте намалюємо у зошитах найбільш поширений і безпечний вид транспорту, який ви знаєте (на вашу думку).

РУХЛИВА ГРА «СВІТЛОФОР»

(Діти рухаються, відповідно до кольору світлофора.)

Червоний – стояти.

Жовтий – чекають і готуються йти.

Зелений – ідуть.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

ЗВОРОТНІЙ ЗВЯЗОК .

Діти говорять свої враження від уроку:

Що сподобалось?

ПРОЩАННЯ:

Пропоную повторити правила безпеки під час подорожі.

Вчитель починає, діти закінчують:

  • Для подорожі потрібен…… (квиток).

  • Подорожувати можна лише….. (з батьками).

  • Дотримуватись правил дорожнього…. (руху).

  • Все побачене можна…. (фотографувати).

  • Мати завжди хороший….. (настрій).



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили