Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Шляхи формування української ідентичності в новій українській школі
»
Взяти участь Всі події

Урок - тренінг 3 клас "Постава і здоров'я "

Фізична культура

Для кого: 3 Клас

30.09.2020

589

41

0

Опис документу:
Урок - тренінг з фізичної культури з використанням інтерактивного зошита "Фізкультуркін у спортивній школі" для учнів 3 класу. На уроці діти дізнаються для чого треба слідкувати за правильністю своєї постави, які вправи виконувати для її формування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Підготувала:

вчитель початкових класів

Панікаревич І.В.

Тема: Постава і здоров’я

Мета: підвищити рівень інформованості і розширити знання учнів щодо впливу постави людини на її здоров’я; розвивати вміння виконувати вправи для формування правильної постави; формувати розуміння важливості збереження правильної постави як запоруки міцного здоров’я.

Навчальні завдання:

Наприкінці заняття учні мають:

  • Знати, як постава впливає на здоров’я;

  • Вміти виконувати вправи для поліпшення постави;

  • Пояснити важливість збереження правильної постави.

Обладнання:

зошит «Фізкультуркін у спортивній країні», м’яч.

Орієнтовний план уроку

з/п

Назва

Час проведення

1.

Вступна частина

5 хв

2.

Основна частина

15 хв

3.

Робота в колі

15 хв

4.

Заключна частина

5 хв

  1. Вступна частина

Знайомство

Учні по черзі передають один одному м’яч зі словами « Фізичні вправи допомагають мені …»

  1. Основна частина

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? Яку інформацію про збереження постави вам хотілося б дізнатися?

Інформаційне повідомлення

Постава — це вміння без особливої напруги утримувати своє тіло та зберігати правильну позу в різних положеннях:сидячи, під час ходьби та ігор.

Найважливішою умовою правильної постави є нормальний розвиток хребта. Якщо положення тіла правильне, то будь-яких негативних змін у стані здоров’я людини не відбувається.

Із правильною поставою фігура людини виглядає гарною, стрункою, а хода — легкою і пружною. І навпаки, часто ми бачимо людей різного віку, фігуру і загальний вигляд яких псує сутула спина, плечі «коромислом», опущена під час ходьби голова.

Ознаки правильної постави:

-„„пряме положення голови;

-„„однаковий рівень надпліччів, лопаток;

-„„однакова довжина відстані від вуха до плечового суглоба справа та зліва;

-„„рівномірно виражені фізіологічні вигини хребта.

(Учні разом з учителем називають можливі причини порушень постави: тривале перебування в незручному положенні; робота за столом із постійно нахиленою головою;„сидіння на незручних меблях не за зростом; недостатня освітленість робочого місця;„недостатня кількість фізичних навантажень (гіподинамія); слабкість м’язів, що утримують вертикальне положення хребта; незручний одяг.

Повідомлення

Щоб попередити порушення постави, викривлення хребта, у підлітковому віці потрібно також дотримуватися таких правил:

  • навантаження повинне бути на обидві сторони тіла (найкращим є носіння книжок у ранці);

  • щоденна ранкова гімнастика;

  • систематичне заняття фізкультурою;

  • участь у спортивних секціях;

  • уникнення асиметричних і довготривалих навантажень (сидіння за партою, шиття, робота за комп'ютером.

Руханка «Зайченята»

Забавлялись зайченята, (встають, руки піднімають вгору)

Виглядаючи маму і тата. (руки на поясі, повертаються праворуч-ліворуч)

Ось так лапку до лапки. (плескають в долоні)

Ось так шапку до шапки. (руки піднімають до голови)

Ось так — вусом потрусили.(хитають головою)

Так — так — так! (стрибають на місці).

Робота у колі

ВПРАВА «Перевір свою поставу»

  • Встаньте. Опустіть руки. Розправте плечі. Уявіть собі, що ви ростете вгору. Ви лічите до десяти і тягнетеся вгору, напружуючи м’язи спини. Розслабте м’язи. Потім знову потягніться вгору.

  • Візьміть один зі своїх підручників і покладіть його на голову. Опустіть руки. Розправте плечі. Стійте так, щоб не впустити підручник, рахуючи до десяти. Зробіть два кроки вперед і два кроки назад, так щоб не впустити підручник.

  • Встаньте. Розведіть руки в сторони долонями донизу. Уявіть собі, що по всій довжині під рукою є опора. Зіпріться на неї, напружуючи м’язи спини. Полічіть до п’яти. Розслабте м’язи. Повторіть вправу.

  • Перевір свою поставу відомим способом: стати біля стіни, визначити, якими частинами тіла ви торкаєтеся її. Норма: потилиця, лопатки, сідниці, литки, задня частина п’ят.

Вправи для формування постави.

  1. Початкове положення — стоячи, ноги на ширині плечей, руки витягнуті вгору. Нахилитися вперед, руки торкаються підлоги якнайдалі за ногами. Повторити 5–6 разів.

  2. Початкове положення — стоячи, ноги на ширині плечей, права рука на поясі, ліва над головою долонею усередину.

  3. Нахилити тулуб вправо, одночасно відставляючи праву ногу в бік на носок. Те ж саме в лівий бік. Повторити 8–10 разів.

  4. Ноги на ширині плечей, руки витягнуті вгору. Виконувати обертання тулуба.

  5. Намагайтеся затримати на кілька секунд положення максимального відхилення тулуба в кожний бік. Повторити кілька разів у кожний бік.

  6. Стати на коліна та долоньки, опустити голову вниз, розправити плечі та вигнути дугою спину, а потім підняти голову та прогнути спину, наче кішечка.

Робота з зошитом с.14

(Учні разом з вчителем читають про Сашка Сколіозкіна, обговорюють його хворобу та причини її виникнення. Записують у зошит.)

Руханка

Руки в сторони та вгору —

 На носочки піднялись.

 Підніми голівку вгору —

 Й на долоньки подивись.

 Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз — присіли, руки прямо.

 Встали — знову все так само.

 Повертаємося вправно,

 Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

 І сусіду усміхнулись.

  1. Заключна частина

Учні по черзі називають правила збереження правильної постави; показують будь – яку вправу для формування правильної постави.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.