урок-тренін "Умови успішного навчання"

Опис документу:
визначити умови успішного навчання; формувати вміння робити висновки;розвивати вміння вчитися, зосереджуватися на досягненні мети; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я; формування ключових предметних компетентностей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Умови успішного навчання»

Мета: визначити умови успішного навчання; формувати вміння робити висновки;розвивати вміння вчитися, зосереджуватися на досягненні мети; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання: пам'ятка умови успішного навчання, відео.

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Слухання і обговорення притчі «Сад короля».

Про що йдеться в притчі?

Висновок: Ви не можете бути ніким іншим, а лише тим, хто ви є. Життю і всьому тому, що вас оточує, ви потрібні саме таким.

У класному колективі кожен із вас особливий, тобто є особистістю і має свій талант. Для реалізації таланту люди обирають певну професію. Яку ж професію ви плануєте обрати в майбутньому?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Хтось народжений бути митцем, хтось – фінансовим генієм, а хтось – майбутнім олімпійцем. Та більшість людей можуть почуватися щасливими, лише виконавши особливе призначення.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

1. Кожна людина від народження геніальна, але з кожним днем ми втрачаємо свою геніальність. Чому?

2.   Розвиток здібностей. (Пояснення з елементами бесіди, складання схеми за відповідями учнів.)

Здібності (фізичні, розумові) — специфічні психофізичні властивості людини, що необхідні для успішного виконання однієї або кількох видів діяльності та які визначають успіхи людини в цій діяльності.

Важливим фактором розвитку здібностей є інтерес людини до вивчення певної галузі.

На прояв і розвиток здібностей впливають:

•    любов до справи, пристрасна захопленість;

•    позитивне ставлення до обраної діяльності;

•    працьовитість, воля, рішучість, цілеспрямованість, висока працездатність.

На розвиток здібностей також впливають умови життя й діяльності людини, її психічні особливості.

На розвиток здібностей несприятливо впливає надмірне розумове або фізичне перевантаження, що призводить до перевтоми, зниження рівня працездатності.

Запитання до учнів:

— Що потрібно від учнів для розвитку здібностей? (Бажання, знання власних особливостей, наполеглива праця.)

— Хто допоможе учням визначити свої здібності? (Учителі, батьки, самооцінка, консультації психолога.)

3.    Ступені розвитку індивідуальних можливостей людини

Задатки (особливість кори головного мозку)

Здібності (добрі результати певних дій)

Обдарованість (найкращі результати певних дій)

Талант (особливі досягнення)

Геніальність (надзвичайні досягнення, визнані сучасниками або нащадками)

4. Умови успішного навчання.

- дотримання режиму дня

- упевненість у своїх силах

- розвиток сили волі

- уважність під час навчання

- намагатися осмислювати та розуміти навчальний матеріал

- самостійність у навчанні

- практичне застосування знань та умінь

- розширення свого кругозору

- самовиховання кращих людських якостей

-«Дружба» з усіма навчальними предметами.

Приклади з історії (Альберт Енштейн, Ісаак Ньютон, Чарльз Дарвін)

У. Узагальнення та систематизація знань.

Виступи учнів. Притча про струмочок.(Відео)

УІ. Домашнє завдання.

Виконати завдання в зошиті с. 34

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!