+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Урок Тема: "Виконання алгоритмів"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Виконання алгоритмів
Мета:
вчити працювати з програмою Scratch, формувати поняття алгоритм; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи з комп’ютером; виховувати відповідальність, самостійність, любов до предмету інформатика.
Обладнання:
презентація, казковий герой, жетони, ноутбук, картки.
Тип уроку:
комбінований

Хід уроку

І. Організація класу

  1. Привітання

  2. Представлення

  3. Перевірка готовності до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Повторення правил техніки безпеки

  • А зараз ми з вами зіграємо в цікаву гру, я вам кажу твердження, а ви якщо воно правильне плескаєте у долоні, а якщо не правильне тупочете ніжками.

  • Не можна перебувати у комп’ютерному клас без учителя .(+)

  • Під час уроку можна ходити по комп’ютерному класу.(-)

  • Починати роботу з комп’ютером можна тільки за вказівкою вчителя.(+)

  • Коли працюєш з комп’ютером, тримай спину зігнутою, поклади ногу на ногу.(-)

  • На клавіатуру не можна нічого класти .(+)

  • Відстань від очей до екрана має бути 50-60 см.(+)

  • Клавіатура має лежати на колінах.(-)

  • Не можна торкатися пальцями екрана монітора.(+)

  • Можна чіпати будь-які дроти.(-)

  • Можна їсти і пити за комп’ютерним столом.(-)

  • Молодці, ви гарно впорались з цим завданням.

  1. Розминка

  2. Фронтальне опитування

  • Яке ж слово ми отримали розгадавши кросворд? (алгоритм)

  • Що ж таке алгоритм? (послідовність команд)

  • Де ми можемо зустріти алгоритми у нашому житті? (зробити чай..)

  • Як називається той хто виконує команди? (виконавець)

  • З яким виконавцем ви вже знайомі? (Рудий кіт)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Введення елементу нестандартності

  • Сьогодні до нас на урок завітав Рудий Кіт.

  • Він приніс багато цікавих завдань.

  1. Оголошення теми і мети уроку

  • Рудий Кіт до нас завітав не просто так, а він хоче нас провести у чарівний світ цікавої програми Скретч і хоче що б ми навчилися з нею працювати.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Розповідь вчителя у супроводі презентації

  • Люди, не звертаючи увагу, часто виконують різні алгоритми. В алгоритм можуть входити тільки ті команди, які виконавець зможе виконати, тобто команди із системи команд цього виконавця.

  • Створення у скретч алгоритму називається проектом.

  • Складати алгоритм можна не тільки для Рудого кота, а й для інших виконавців.

  • Різних виконавців можна знайти в папка енімелз- тварини, фентезі-фантастичні тварини, пюпл-люди, сингс-речі, тренспорейшн-транспорт.

  • Щоб розмістити нового виконавця на сцені потрібно: 1. Вибрати кнопку «вибрати новий об’єкт з файлу», відкриється вікно із заголовком Новий виконавець. 2. У вікні Новий виконавець спочатку відкрий папку Образи, а потім папку з виконавцями. 3. Виберіть потрібний та натисніть папку Гаразд..

  1. Бесіда

  • Що ж таке алгоритм?

  • Які команди можуть входити в алгоритм?

  • Як називається створення у скетч алгоритму?

  • Що потрібно зробити, щоб розмістити виконавця на сцені?

  1. Робота з картками

- Зараз ми з вами попрацюємо на картках, які я вам роздам.

V. Фізкультхвилинка

  • А зараз давайте з вами відпочинемо.

  • Встаньте всі із-за парт, дивимось на екран та повторюємо вправи які ви бачите.

  • Ми з вами відпочили і знову за роботу.

VІ. Практична робота з ПК

  1. Інструктаж до практичної роботи
    Зараз ви будете працювати за комп’ютерами. Вам потрібно:
    1. Запустити
    на виконання прогруму Скретч.
    2.
    Розмістити на сцені нового виконавця.
    3. Вибери кнопку «Вибрати новий об’єкт (спрайт) із файлу. У вікні новий виконавець спочатку відкрий папку «Образи» , а потім папку «Animals». Перегляньте виконавців у папці «Animals», знайди Піфа та натисни кнопку «Гаразд».
    4. Розташуй виконавців на сцені, так щоб Піф був трохи нижче від кота.
    5. За необхідністі зміни розмір виконавців скориставшись інструментами «Збільшити спрайт» і «Зменшити спрайт», які містяться над сценою.
    5. Збережи проект під назвою «Мандри кота»

  2. Практична робота за комп’ютером

  • Відкриваємо програму і починаємо працювати, якщо є якісь питання піднімайте руку, я підійду і допоможу.

VII. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Релаксація

  • Зробимо відпочинок для оченят.

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз!

І на цьому – зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

  1. Анограма

  • Подивіться на слайд. Котик розгубив букви допоможи йому.

VIII. Підсумок уроку

  1. Узагальнююча бесіда

  • Що нового ви сьогодні дізналися?

  • Що ж таке алгоритм?

  • Які команди можуть входити в алгоритм?

  • Як називається створення у скетч алгоритму?

  1. Оцінювання

  • Хто отримав жетони, той дуже гарно попрацював, а хто зовсім не отримав я сподіваюсь наступного разу ви попрацюєте краще.

  1. Прощання

  • Сьогодні я та Рудий Кіт прощаємось з вами.

  • До побачення, до нових зустрічей!

Опис документу:
Мета: вчити працювати з програмою Scratch, формувати поняття алгоритм; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи з комп’ютером; виховувати відповідальність, самостійність, любов до предмету інформатика. Обладнання: презентація, казковий герой, жетони, ноутбук, картки. Тип уроку: комбінований

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти