Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

урок Тема: «Любіть Україну, як сонце любіть…»

Я і Україна

Для кого: 3 Клас

30.12.2020

161

1

0

Опис документу:
Мета. Розширити кругозір учнів про Україну, державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму, зміцнювати почуття національної гідності. Виховувати почуття гордості за свою країну, готовності бути гідним громадянином України.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КЗ КОР «Таращанський навчально-реабілітаційний Центр»

Тема: «Любіть Україну, як сонце любіть…»

(В. Сосюра)

Підготувала і провела

вчитель поч. класів

Буток Л.І.

2015

Мета. Розширити кругозір учнів про Україну, державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму, зміцнювати почуття національної гідності.

Виховувати почуття гордості за свою країну, готовності бути гідним громадянином України.

Обладнання. Карта України, зображення символів України, квітка.

І. Загальнокорекційний етап.

1. Організаційний момент.

Доброго дня, любі діти,

Рада вас вітати.

Щастя і добра

Всім вам побажати.

Посміхніться всім довкола:

Сонцю, небу, квітам, людям.

І тоді обов’язково

День для всіх щасливим буде!

2. Нервово-психологічна підготовка.

Облітав журавель сто морів, сто земель,

Облітав, обходив, крила, ноги натрудив.

Ми спитали в журавля:

  • Де найкраща земля?

Журавель відповідає:

  • Краще рідної – немає!

ІІ. Основна частина.

  1. Повідомлення теми уроку.

Темою першого уроку нового навчального року будуть слова українського поета Володимира Сосюри «Любіть Україну, як сонце любіть…»

  1. Робота по темі.

а) Вступна бесіда вчителя.

Рідна земля – це наша Вітчизна, Батьківщина, яка зветься Україна. Чудова наша Батьківщина, бо вона має високі гори, вкриті зеленими лісами, повноводні ріки, безмежні урожайні поля, шовковисті луки, мальовничі села і міста, співучий працьовитий народ. Щасливі ми, що народилися і живемо на такій чудовій, квітучій землі.

  • Сьогодні у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою. І на дошці у нас була незвичайна квітка – семицвітка. Це не проста квітка, а чарівна , Квітка Пізнання. Та поки ми були на лінійці, вітерець-пустунець розвіяв її пелюстки. Їх потрібно повернути.

Перша пелюстка.

Кожна людина найбільше любить той край, де народилася і живе. Кожен пишається своєю рідною землею, завжди хоче про неї сказати найкраще. А знайдіть і покажіть на мапі України край, де ми живемо, нашу малу батьківщину.

  • Як вона називається? (Київщина)

  • Що ми маємо робити, щоб наша Київщина стала ще кращою? (Не смітити, садити дерева, квіти…)

На дошці з’являється перша пелюстка з назвою «Київщина»

(біля пелюстки – слова, «не смітити», « садити дерева»)

Друга пелюстка.

Щоб патріотом – українцем зростати, треба про рідну державу багато знати. Дізнатися більше можна подорожуючи визначними місцями України, зокрема побувавши у семи природних чудесах України. (Додаток)

Третя пелюстка.

Багато цікавих місць є у Києві. Про них ми будемо дізнаватися більше протягом навчального року..

На дошці з’являється третя пелюстка «Київ» і надпис «вивчати пам’ятні місця Києва».

Фізкультхвилинка. (в колі)

Україна, (діти розводять руки в сторони)

Рідний край, (піднімають руки догори)

Поле, річка (повороти тулуба із розведеними по сторонах руками)

Синій гай (присідають)

Любо стежкою іти (ходьба)

Тут живемо я і ти! (беруться дружно за руки)

Четверта пелюстка.

Кожна держава світу повинна мати свої три символи.

б) Словникова робота.

Символ – це умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища. Виборовши волю та незалежність, Україна має тепер свої державні символи.

  • Мати, Дитина і Батько символізують Любов, Життя І Мужність. Герб України – золотий тризуб на синьому тлі.

  • Що означають кольори прапора?

(відповіді)

  • Коли виконується Гімн держави?

(Гімном починають та закінчують день, він звучить на всіх урочистих зборах, знову і знову прославляючи нашу державу).

Шануйте наші державні символи, бо вони є ознакою нашої держави і несуть в собі нашу історію.

На дошці з’являється четверта пелюстка зі словами «державні символи» і надписом «шанобливо ставитися до державних символів», «знати слова Гімну».

П’ята пелюстка.

Крім державних символів в українців є народні.

(Вчитель демонструє зображення символів, коментуючи)

  • Калина – символ кохання, краси, щастя.

  • Верба – символ родинного вогнища.

  • Барвінок – символ вічності.

  • Чорнобривці – символ рідної домівки.

  • Лелека – символ сімейного затишку.

  • Ластівка – символ матері.

В народі говорять: «Дім без рушників, як сімя без дітей » рушники – це теж символи українського народу, старовинні оберегb/

Вишивана сорочка – символ здоров’я, краси, щасливої долі, порядності, чесності, любові; оберіг.

На дошці з’являється п’ята пелюстка зі словами «народні символи» і надписом «вивчати і бережно ставитися до народних символів».

Шоста пелюстка.

Наш народ має неоціненний дар – рідну мову: мелодійну, красиву, співучу. З давніх-давен, з покоління в покоління передається невичерпна мудрість народу, виражена у казках, загадках, прислів’ях, приказках.

в) Робота з прислів’ями.

- За рідний край – життя віддай.

Україна – рідний край – про її добробут дбай.

Та земля мила, де мати народила.

Погана та пташка, якій своє гніздо не миле.

На дошці з’являється шоста пелюстка зі словами « українська мова» і надписом «вивчати і спілкуватися українською мовою».

Сьома пелюстка.

А тепер перевіримо, як рідний край ми знаємо, а, отже і любимо.

1. Державний Герб України … (тризуб)

  1. Найбільша річка в України… (Дніпро)

  2. Державні символи України – це Герб, Гімн і … (прапор)

  3. Столиця України - … (Київ)

  4. Урочиста пісня нашої держави – це … (Гімн)

  5. Дерево – народний символ родинного вогнища …(верба)

  6. На дошці з’являється сьома пелюстка зі словами «Україна»і надписом «вивчати історію рідного краю».

  7. Ось ми і зібрали всі пелюстки. А на них – найрідніші слова для нас, українців. Нелегкі часи переживає зараз Україна. Але ми всі разом і наша безмежна любов до рідного краю зуміють подолати всі негаразди. І ви, діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того, щоб Україна розквітала і багатіла.

3. Закріплення вивченого матеріалу.

г) Плакат «Вінок любові до України».

Давайте заквітчаємо нашу Україну і висловимо їй свої побажання. У кожного учня на парті лежить паперова квіточка (жовтого і блакитного кольору). Діти по черзі виходять до дошки, прикріплюють квіточку на мапі України (жовту нижче, а блакитну вище), висловлюють побажання для рідної Вітчизни (наприклад, «Я бажаю для любої України добра, радості, миру, безпеки, процвітання, щастя, мудрих людей, щирості, краси, спокою, здобутків…»)

У результаті виконаної роботи отримуємо мапу України, заквітчану кольорами українського знамена.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумок уроку.

  • Що ж означає любити Україну? (читання надписів біля пелюсток)

А для того, щоб плекати майбутнє України, дорогі діти, ви маєте зараз здобувати знання, багато знати і вміти. То ж старайтеся вчитися так, щоб вами пишалася Батьківщина.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили