Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Урок-телепередача з читання у 2 класі "Народні перлини для кожної дитини"

Читання

Для кого: 2 Клас

21.01.2022

111

6

0

Опис документу:

Тема уроку: Підсумковий урок за розділом «Народні перлини для кожної дитини»

Мета уроку: Систематизувати та узагальнювати знання учнів за розділом; перевірити рівень сформованості у дітей знань, умінь і навичок; формувати навички порівняння та аналізу; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; виховувати любов до усної народної творчості, пробуджувати читацький інтерес.

Обладнання: цеглинки LEGO, куб, картки для роботи в групах, аудіо записи пісні і фізкультхвилинки, мікрофон.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Перегляд
матеріалу
Отримати код















Підготувала

вчитель початкових класів

Порохівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Стецюк Г.В.





Тема уроку: Підсумковий урок за розділом «Народні перлини для кожної дитини»

Мета уроку: Систематизувати та узагальнювати знання учнів за розділом; перевірити рівень сформованості у дітей знань, умінь і навичок; формувати навички порівняння та аналізу; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; виховувати любов до усної народної творчості, пробуджувати читацький інтерес.

Обладнання: цеглинки LEGO, куб, картки для роботи в групах, аудіо записи пісні і фізкультхвилинки, мікрофон.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.

Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організація класу

Усміхнися всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тобі обов’язково

День для вас веселим буде!

- Сьогодні на уроці на нас чекає цікава читацька телепередача.

2. Вправа «Очікування»

  • Складіть формулу майбутнього уроку.

У – увага

с – старанність

п – працьовитість

і – інтерес

х – хороший настрій

(Успіх.)



ІІ. Основна частина

  1. Мотивація навчальної діяльності

  1. «Мовленнєва розминка»

  • Поки ми з вами будемо працювати, давайте потренуємо наші язички, підготуємо наші органи дихання до праці.

Вправи «Задмухайте свічку», «Понюхайте квіточку», «Пийте гарячий чай з блюдця посьорбуючи».

  1. Вправа «Асоціативний кущ»

  1. Повідомлення теми та мети уроку

  • На уроках читання ми з вами ознайомилися із усною народною творчістю, а сьогодні підіб’ємо підсумок за темою «Народні перлини для кожної дитини». А як ви її засвоїли – зараз перевіримо.

Наша телепередача буде проводитись із різних студій.

Сьогодні у телепередачі:

  • Студія «Колискові пісні» дасть змогу пригадати колискові.

  • Студія «Українські народні дитячі пісні» збагатить знання учнів про українську пісню.

  • Студія «Квест-цікавинка» розширить знання дітей про значення закличок.

  • Студія «Лічилки» навчить різних лічилок до ігор.

  • Студія «Букет мирилок» навчить різним вправам примирення.

  • Студія «Скоромовки» створить змагання, хто краще і швидше розкаже скоромовку.

  • Студія «Фізкультхвилинка» продемонструє різні фізичні вправи під музику української народної пісні.

  • «Загадкова студія» загадає для дітей різноманітні загадки.

  • Студія «Прислів'я» перевірить розуміння дітей змісту прислів’їв і вміння працювати в групах.

  • «Казкова студія» поведе нас у світ казок.

  1. Узагальнення та систематизація знань за розділом

  1. Студія «Колискові пісні»

  • Перегляд дитячих малюнків до вивчених колискових пісень.

  • Вправа «Мікрофон»

Індивідуальне виконання колискових пісень.

  1. Студія «Українські народні дитячі пісні»

  • Прослуховування аудіозапису української дитячої народної пісні «Унадився журавель» https://www.youtube.com/watch?v=fj5SUwITlg4

  • Вправа «Біном фантазій»

  • Яка пісня за настроєм?

  • Якими фарбами ти намалював би (намалювала б) ілюстрацію до цієї пісні?

  1. Студія «Квест-цікавинка»

  • Вправа «Цікавинка».

  • У прадавні часи люди вірили в те, що можна задобрити дощ, вітер, сонце. Закликали в піснях їх на гостину. У закличках усі явища і сили природи функціонували як живі істоти і вони мали закріплені за ними ласкаві імена.

Вигрій, вигрій, сонечко

Вигрій, вигрій, сонечко,

На широке полечко,

На наше подвір'ячко,

На бабине зіллячко.

Там дід косить,

Сонця просить,

Хмару розбиває,

Сонця добуває.

Бий, дзвоне, бий!

Хмару розбий.



  1. Студія «Лічилки»

  • Вправа «Крісло автора»

Учні виходять по черзі і розказують лічилку.

  • Щоденні «5». Читання з другом лічилок.

За горами, за лісами

cтоїть бочка з пирогами.

Раз, два, три —

то жмурити будеш ти!



Раз, два, три, чотири, п’ять-

п’ять горобчиків летять,

Раз, два, три, п’ять —

йду четвертого шукать.

  1. Студія «Букет мирилок»

  • Вправа «Продовж речення»

Невеликий вірш, що допомагає помиритися із друзями, - це … (мирилки)

  • Вправа «Помирися з другом». Робота в парах.

Мир-миром!

Пироги з сиром,

Варенички в маслі,

Ми дружечки красні –

Помирімося!



Давай скоріш мізинчик свій,

Зачепи його за мій,

Мізин-мізин-мізинець –

Помирив нас, молодець!



Битися – не билися,

Трохи посварилися,

Потім посміялися,

Друзями зосталися.



Грались, грались, розважались,

Веселились і сміялись.

Потім раптом посварились,

Сіли, стихли, зажурились.

Годі, годі сумувати!

Соромно ворогувати!

Не злостуй і схаменись,

Та до мене посміхнись.

Дам тобі назустріч руку.

Проженемо сварку-муку.











  1. Студія «Скоромовки»

  • Вправа «Скоромовка разом». Заучування і читання напам'ять скоромовки.

Кошеня навкруг дивана

Ходить рано-рано-рано.

Сонні очі протира:

  • Де нора-нора-нора?

  • Вправа «Сенкан». Слово «кошеня»

  • кошеня;

  • маленьке, сіреньке;

  • спить, нявчить, дрімає;

  • кошеня ловить сіреньку мишку;

  • тваринка.

  1. Студія «Фізкультхвилинка»

https://www.youtube.com/watch?v=pKc1QE-cH4M



  1. «Загадкова студія»

  • Відгадайте загадки та скажіть з яких казок персонажі.

  • Прийшла кума із довгим віником

На бесіду із нашим півником

Схопила півня на обід

Та й замела мітлою слід.

«Зайчикова хатка», «Лисичка і Журавель», «Лисиця і яструб».

  • Ще не впав на землю сніг,

Він ховається в барліг.

І до теплої весни

Поринає він у сни.

«Ведмідь і бджоли», «Ведмідь і павучок»

  • Ти солодке полюбляєш?

Ну тоді про мене знаєш!

Я над квітами літаю,

Друзів медом пригощаю.

Не велика й не мала,

А зовуть мене …

«Ведмідь і бджоли»

  • Ходить птаха по подвір'ю

Гребінець, борідка, пір'я,

А якщо сіда в гніздечко,

Нам несе вона яєчко.

«Курочка, мишка і півник»

  1. Студія «Прислів'я»

  • Робота в групах. Робота з деформованими прислів’ями.

І група

  • Казки маленькі, а … ( розуму в них багато).

  • На язиці медок, а … ( на думці льодок).

ІІ група

  • Без труда … ( нема плода).

  • Казка вчить, як … ( на світі жить).

  1. «Казкова студія»

  • Вправа «Кубування»

Діти кидають куб, одержують завдання «З якої казки уривок», яке позначене під номером, який випав на кубі.

Завдання:

  • «Прийшла весна – красна, і лисиччина хатка водою стекла». «Підійшли вони до хатки. Півник крилами змахнув. -Ку-ку-рі-ку! На плечі косу несу!» («Зайчикова хатка»)

  • «Ведмідь уткнув свою голову в дупло дерева та й висунув язик, щоб злизати мед». «Кинувся ведмідь тікати. А рій бджіл йому навздогін дзвінко задзижчав» («Ведмідь і бджоли»)

  • «От і вже лисичка йде на гостину. А журавель наварив такої смачної страви». «Ох і розгнівалася Лисичка! Так розсердилася, що й подякувати забула». ( «Лисичка і Журавель»)

  • «Через деякий час у ліс прийшли мисливці. Натрапили вони на сліди ведмедя і почали за ним ганятися». «Щиро тобі дякую, павуче, що ти врятував мене від смерті, відповів зі сльозами на очах старий ведмідь». ( «Ведмідь і павучок»)

  • «Якось курочка знайшла житнє зернятко. Знайшла його і закукурікала». «Замісила курочка тісто сама. –Хто затопить піч? – спитала вона». («Курочка, мишка та півник»)

  • «Сів якось яструб на березі річки і задрімав на теплому від сонця камені». «Розтулила вона зуби і випустила яструба. А яструб сів на гілці дерева і почав дражнити лисицю». («Лисиця та яструб»).

ІІІ. Заключна частина

Рефлексія

  • Вправа «Піраміда настрою»

  • Створіть піраміду вашого настрою на уроці. Оберіть відповідну цеглинку LEGO.

Зелена – на уроці мені дуже сподобалося.

Жовта – на уроці мені сподобалося.

Червона – на уроці мені не сподобалося.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.