Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Урок - свято "Бал у букваря"

Читання

Для кого: 1 Клас

03.01.2020

334

11

0

Опис документу:
Значною подією в учнів першого класу є вивчення першої навчальної книги - букваря. Мета. Виховувати любов до рідної школи, навчання, друзів, вчителів. Збагачувати духовність дітей, виховувати естетичний смак, розвивати артистичні здібності, пробуджувати прагнення до знань. Удосконалювати навички виразного читання. Виховувати повагу до рідного слова і любов до книги, як до джерела знань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

1

БАЛ У БУКВАРЯ

1.Ясне сонечко проміння
Посилає щедро в клас,
Це воно, напевно, знає
Що сьогодні свято в нас.

2.Прорекламувати себе
Ми зiбралися в цiм залi.
Хочемо вам показати,
Якими учнями ми стали.

3.Розказати, що ми знаєм,
Якi успiхи надбали,
Що ми вже не малi,
А справжнi школярi.

Навчання в школi
Не пройшло даремно.
Про нас знає вся школа

4.Нас 30 в класi,
Ми всi одна сiм’я,
Стараємось все вчити
Вiд А до Я, вiд А до Я.


5.І всi талановитi:
На кого ти не глянь.
Нема у нас не здiбних,
У кожного - талант.

6. Перший клас, перший раз

Рік назад прийняв ти нас.

Цілий рік ми працювали,

Розумнішими ми стали.

7. Ми старались, ми трудились,

Багатьох ми справ навчились!

8.Перший клас навчив читати,

Перший клас навчив писати,

Перший клас навчив дружити,

Щоб цікаво разом жити

9.Є святкових днів багато
На листках календаря.
А між ними – й наше свято –
Вшанування Букваря.

10.День вітання і прощання
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.

11.Є книг багато – радісних , печальних,
тонких, товстих, барвистих, наче жар,
Але одна – усім книжкам начальник,
І звуть її по – простому – Буквар !

12.Від найпершого дня
Дуже любий він нам.
І веде нас усіх
По Країні знання.

13.Усі зібрались в цьому залі,
Бо нині свято мами й букваря.
Букварик – це розумна книга,
А мама – друг і порадник школяра.

14. Любі гості, мами й тата.
В нас Букварикове свято.
Ми всіх гостей вітаємо,
І дуже вам радіємо,
Бо ми всі букви знаємо,
Бо ми читати вміємо.

Входять Марчіка і Мишко

Марічка:

- Добрий ранок!

Мишко:

-Марічка, який ще ранок. Адже вже полудень, треба казати добрий день.

Марічка:

-Я не знаю чи ранок, чи день, чи вечір.

Мишко:

-Треба бути уважною і вчитися.

Марічка:

-Добре, але я поспішаю. Колись навчусь.

Мишко:

-Не залишай на потім те,що можна зробити зараз. А куди ж це ти так поспішаєш?

Марічка:

-До школи, Михасю, до школи.

Мишко:

-І не соромно? Подивись на себе. Хто тебе пустить, адже школа – це храм науки. Що ти будеш в школі робити

Марічка:

-Як що? Ьігати, бавитися, розважатися!

Мишко:

-Годі, годі, ти все переплутала! В школі бігати не можна, а треба вчитися. В школі є одна книжка з якої починається все. Якщо відгадаєш загадку, то я подарую тобі цю книжку.

Марічка:

-Добре! Я скоро відгадаю і піду в школу.

Мишко:

-Цю найпершу в школі книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає нам …

Марічка:

-Самовар!

Мишко:

-Ні. Ця книжка називається – Буквар. Він букви навчить і читати, і писати.

Марічка:

-Я вже знаю букви. Слухай : ви, ми, ки, ра. То я вже можу читати?

Мишко:

-Зачекай, Марічко, ніколи в тебе немає часу на навчання. Ти щось назвала, але це не букви. Доведеться тебе відправити до казки у царство Букваря.

Казкар. Не за високими горами,

Не за далекими морями,

Не знаю, вірите чи ні,

На Дніпропетровській стороні,

У Дніпровській школі,

Є Алфавітне королівство...

Казкарка. На цьому вступ кінчається,

Бо казка починається.

Казкар. У далекому королівстві « Букваря» жив цар і звали його Буквар. У королівстві « Букваря» жило 33 придворних літери.

Казкарка. На лівій половині царства завжди лунали пісні, сміх, танці, бо там жили голосні звуки. А ми знаємо, що голосний звук ми можемо проспівати.

Казкар. Ось і зараз там чути музику. А на правій половині живуть приголосні звуки. Там чути шум, гам, тому що вони постійно сваряться за те хто з них найкращий звук і біля якої голосної їм стояти.

Казкарка. Міністр постійно заспокоював розбишак. Досить вже сваритись! Давайте краще працювати. Так жили собі звуки. Та одного разу стало сумно королю.

Король. Незвичайна моя роль:

Алфавітний я король!

Куди не глянь — одні лиш букви.

Уявіть — так жити нудно.

На сніданок в нас — абетка,

На вечерю — алфавіт

І, як ви вже здогадались,

Звісно, букви на обід!

Королева. Мій друже,

Ви засумували?

Чи слуги Вас не годували?

Хто ж порадить, що робити,

Щоб тугу розпорошити.

Треба в когось запитати...

Замислюється, потім наказує.

Мудреця покликати!

(Входить мудрець.)

Мудрець. Порада в мене є така

Для короля Букварика:

Щоб і смутку не було,

І тугу розвіяло,

Треба влаштувати бал,

Алфавітний карнавал!

Буквар Алфавітний карнавал!

Все буде до ладу у нас! (радий підстрибує)

Зараз дам новий наказ! (звертається до глашатих)

Я – король Букварик.

Прошу всіх на свято

Кожну літеру всі разом

Будемо вітати.

Так, так, так, так, так,

Прошу всіх на свято

Кожну літеру разом

Будемо вітати.

Вістівний 1.

Увага! Увага!

На бал поспішайте!

Найкращі наряди свої одягайте.

 

Запрошуєм всіх і з близька, і здаля

На бал, що на честь короля Букваря!

Вістівний 2.

 На бал запрошуємо всіх,

Де вас чекають жарти, сміх!

Сьогодні в королівстві свято!

Гостей запрошено багато.

Букварикові іменини

Всі приходьте на гостини.

Церемонемейстер

Ось уже звучить сигнал,

Пора розпочинати бал.

ЗАХОДЯТЬ БУКВИ

Церемонемейстер ( тричі стукає)

Гостей багато серед нас.

Настав представити їх час.

ГОВОРЯТЬ БУКВИ

.Ми літери відомі,

Ми кожному знайомі.

Але про кожну літеру

Ви знаєте не все.

.Ми – літери незвичні

Ми дуже симпатичні

Бо кожна жарт, чи віршика

Чи казочку несе.

Нас 33, нас 33
У нас міцна сім’я.
Складаємо нові слова
Від А до Я

Знай рідну мову і вивчай:
Вона твоя і моя.
Та перш за все абетку знай
Від А до Я

Перекличка 1 – 2 – 3 
Перша буква говори.

А    Абетка непроста.


Б      Бузок в саду цвіте.


В      Веселка чарівна


Г       Гуляє в небесах.


Ґ
       Ґелґоче й  ґалаґан,


Д
       Щебече дітвора

.
Е       Ніхто не здожене.


Є       Єнот навча синка


Л       Люблю, люблю, люблю


М       Матусеньку свою,


Н       Найкращу з-поміж всіх,


О       Одну на всій землі.


П       Природа ожива,


Р        Ріка дає життя,


С        Співа моя душа,


.Щ       Щаслива дітвора


Ю       Гуляє у гаю,


Я        Розквітла вся земля – 


Ь

Я – не шість!

Я - м’який знак!

Це повинен знати всяк.

Я не літера нова,

Я пом’якшую слова.


Виходять наперед голосні «А», «О», «И», «І», «Е», «У». Говорять разом.


Голосні
Дуже любимо пісні.
Наші звуки голосні!
Ми співаєм голосно 
Пречудовим голосом.
Співають: А - О – И – І – Е – У…
Чи сподобалось кому?

Буквар
От чудові голосні!
Так сподобались мені!

Приголосні букви.

Та й і ми не прості Всі веселі і меткі,
Є глухі, і є – дзвінкі.
Позначаєм різні звуки,
А як візьмемося за руки,
Починаються дива,
Нові народжуються слова.

Якщо букви твердо знати,
Можна слово написати.
Буква коло букви стала,
Ми читаєм слово... (мама)

Всі це слово знають діти,
Головне воно у світі.
Знову літери ми склали,
Яке слово прочитали? (мир)

А от зійшлися букви знову
І ми читаєм інше слово... (Україна)

Буквар. Стали букви в ряд,
На письмі і мир, і лад.
Все напишемо гаразд,
Помилкам не місце в нас.

Церемоніймейстер.

Увага ! Принцесу Мовлення вітайте,

Належну шану їй віддайте.

Принцеса Мовлення. Хоч вчитись тільки починаєте,

Про мене вже багато знаєте.

Отже, ці правила прості,

Вірні мої помічники,

Від вас почую залюбки!

Щоб я завжди була чарівна,

Якою бути я повинна?

Церемоніймейстер.

Мабуть, Принцеса хоче почути,

Що мовлення повинно бути...

1 -й учень.

Красивим, точним і змістовним

2-й учень.

Виразним, правильним, багатим.

3-й учень.

Ясним, спокійним і чітким.

Щоб зрозуміло було всім.

Принцеса Мовлення. Ой, як чудово, молодці,

І дівчата, і хлоп'ята,

Правил знаєте багато.

Аплодувати хочуть руки.

А хто ж мої придворні?

Діти. Звуки!

Церемоніймейстер.

Сюди увагу зверніть, будь ласка, —

Усіх вітає Королева Казка.

КОРОЛЕВА

Люба подруго, щось Ви сумні!

Що трапилось з Вами, скажіть-но мені.

Королева Казка.

Ой, а чому ж мені радіти?

Тепер читати не люблять діти.

Закинули до шаф свої книжки

І перед телевізором сидять, мов старі дідки.

Нині зовсім забули вони про казки,

Для них важливіші комп'ютерні ігри.

Королева

Не засмучуйся, Королева Казки, наші учні не такі! Вони дуже люблять читати.

Церемоніймейстер. Зустрічайте принцесу Математику

Математика.

В усіх у вас — одна тематика.

Я ж — придворна Математика.

В королівстві проживаю,

Все рахую, все я знаю:

(Скоромовкою, загинаючи пальці).

Скільки слуг у короля,

Скільки літ стоїть Земля,

Скільки хлопчиків й дівчат,

Скільки шишок у хлоп'ят,

Скільки раз за парту сіли,

Скільки ложок каші з'їли,

Скільки руки раз помили,

Скільки ручок загубили,

Скільки зошитів списали,

Скільки двійок учні мали.

Король Буквар

Годі, годі торохтіти!

Скажи краще, що вже діти

Знають-вміють крім граматики.

 

Математика.

Я їх вчила математики.

Вони зовсім не ледачі,

Вже розв'язують задачі.

Вміють добре рахувати,

Додавати, віднімати,

Вміють креслити відрізки,

Заплітати вміють кіски.

Король.

Справи, бачу, он які!

Тут першокласники такі,

Що все вже вміють, усе знають.

А як чудово виступають.

Церемоніймейстер. Ну, а тепер дозвольте представити

Фею охайності і чистоти.

Фея. В мене теж є побажання

Для тих, хто розпочав навчання:

Щоб ви завжди були охайні,

Про вас турбуються батьки.

А ось іще одне прохання

Для вас передали книжки.

Дістає і читає лист.

Просим, чистими руками

Нас охайненько беріть,

Сторінок не загинайте,

Олівців не закладайте.

Просим, книги бережіть.

Королева Казок Як гарно в Королівстві Букварика гостювати, танцювати, грати, співати. Та прийшла пора уже прощатись, люба дітвора.

Я ще раз вас вітаю,

Букварику добра бажаю.

Хай знає кожен з вас:

Країна знань живе для вас!

Буквар (звертається до літер)

Літери усім знайомі!

До навчання знов готові?

Повертайтесь у книжки,

Щоб у школі діточки

Добре вас змогли впізнати

Й назавжди запам’ятати!

1-й учень

Спасибі, любий наш буквар,

За те, що всіх навчаєш,

І таємниці нам свої

В навчанні розкриваєш

.

2-й учень

Ти – перша книжка

Для всіх нас,

Цікава, своєрідна,

І в школі кожен день і час

Для всіх ти необхідна.

Учень

Дуже весело гуляли ми на святі букваря

І абетку розказали матусям від А до Я.

Та прощатися зі святом нам пора, уже пора!

 

Учень.

Рідна школо, мила школо,

Нас веди за кроком крок.

Не забудемо ніколи

Неповторний твій урок.

 

Учень.

Все, що маємо і знаємо,

Понесемо в майбуття,

Щоб у нашім ріднім краї

Квітло радісне життя.

 

Учень.

Обіцяємо вам щиро,

Що навчатимемося на славу,

Все робитимемо сумлінно,

щоб отримати « відмінно».

 

 Учень.

Любі гості, мами й тати,

В нас закінчується свято,

Добре, що прийшли до нас.

Вам бажаєм повсякчас.

 

Букварик побажань

А -        активності творчої.

Б -       безхмарності небесної.

В -        віри розсудливої.

Г -        глузду неміряного.

Д —       достатку життєвого.

Е -        економії розумної.

Є —       єдності сімейної.

Ж -      життя безкінечного.

З-        здоров'я безмежного.

І — імені чистого.

К-       кохання доброго.

Л -       людяності щирої,

М -      мрії здійсненної.

Н -       наснаги професійної.

О -—       обрію барвистого.

П -       посмішки чуйної.

Р -        радості всесильної.

С -       спокою літнього.

Т -        теплоти родинної.

У -       успіху великого.

Ф -       фантазії гармонійної.

X-       хліба цілющого.

Ц—       царини домашньої.

Ч —       чарівності приємної.

Ш -      широти духовної.

Щ -      щастя невичерпного,

Ю -      юності сердечної.

Я -       ясності майбутньої.

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.