Урок "Створення програмних об'єктів."

Опис документу:
Навчальна: ознайомити учнів з поняттям програмного об’єкта та його властивостями; розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 19. 5 клас ____________ (дата)

Тема (слайд 2): Типи алгоритмів

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з типами алгоритмів які можна організувати в середовищі Скретч;

  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Завантажити можна за посиланням: http://urokinformatiki.in.ua/fajli-zagotovki-z-informatiki/

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом (слайд 1)

2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. У яких програмних середовищах можна створювати чи виконувати алгоритми?

  2. Які проекти ти виконував у середовищі Скретч?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 18

http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які алгоритми можна реалізувати в середовищі Скретч? (слайд 6-8)

  2. Як створити новий проект у середовищі Скретч? (слайд 9-13)

  3. Які команди використовують у програмі в середовищі Скретч? (слайд 14-19)

  1. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Алгоритми (слайд 20)

Відтвори алгоритм створення нового проекту в середовищі Скретч за посиланням: http://LearningApps.org/view1146793.

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 2. Гра (слайд 21)

Відкрий файл Команди Рудого кота, який збережено в папці Алгоритми і програми, і пограй у гру: обирай команду за її поясненням. Якщо ти не помилишся, то виконавець Рудий кіт, подібно до виконавця в середовищі Скретч, виконає вказану команду. Ти отримаєш відзнаку та перейдеш на наступний рівень гри. Якщо ні — гра припиниться. Спробуй отримати 11 відзнак.

Завдання на с. 139 підручника

Завдання 3. Мелодії (слайд 22)

Завантаж проект Мелодія, що міститься в папці Алгоритми і програми. Зміни поданих виконавців алгоритмів на інших, образи яких зберігаються в бібліотеці образів у категорії Люди. Встанови, які алгоритмічні структури реалізовано у програмах для кожного з виконавців.

Завдання на с. 139-140 підручника

Завдання 4. Зміна значення параметра команди Задати інструмент (слайд 23)

У середовищі Скретч виконавці можуть грати на різних музичних інструментах. Досліди, що зміниться при виконанні алгоритм Кіт-музикант, якщо в команді змінити параметр – номер інструмента.

Установи його схожість і відмінність із середовищем Блоклі: Лабіринт і Скретч.

Завдання на с.141 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 24)

Запропонуйте одне одному запитання, для яких відповідями були б слова зі списку: виконавець, образ, об'єкт; подія, команда, група команд, параметр команди, команди групи Рух, команди групи Олівець, команди групи Звук, команди групи Вигляд, команди групи Керувати.

Завдання на с.141 підручника

  1. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. Які команди слід використати під час складання програми в середовищі Скретч, щоб її виконавець переміщувався по сцені вгору-вниз?

  2. У який блок об'єднані команди, з яких можна скласти програму відтворення музичного уривку в середовищі Скретч?

  3. Які дії слід виконати, щоб виконавець змінював свій вигляд під час виконання програми в середовищі Скретч або залишав слід на сцені?

  4. Чим відрізняються команди груп Події та Керувати в середовищі Скретч?

  5. Якими способами можна складати програми в середовищі Скретч?

  6. Які алгоритмічні структури використовують під час створення алгоритмів?

  7. Чим відрізняються лінійні та циклічні алгоритми?

  8. Коли необхідно використати алгоритмічну структуру розгалуження під час створення алгоритмів?

Рефлексія (слайд 26-29)

    • Що нового сьогодні дізналися?

    • Чого навчилися?

    • Що сподобалось на уроці, а що ні?

    • Чи виникали труднощі?

  1. Домашнє завдання (слайд 30)

Опрацювати параграф підручника п.18

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
2
міс.
2
4
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!