Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Урок розвитку зв’язного мовлення в 2 класі" Поділ зв'язного висловлювання на речення. Добір заголовка".

Українська мова

Для кого: 2 Клас

20.04.2020

411

4

0

Опис документу:
Представлений урок – наступний з серії уроків розвитку зв’язного мовлення з української мови в 2 класі. Протягом уроку у дітей формуються вміння ділити зв’язне висловлювання на речення та добирати влучний заголовок; закріплюються правила письма. Вчитель працює над правильною поставою учнів під час письма; розвиває зв’язне мовлення школярів, увагу, спостережливість; виховує любов до природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок розвитку звязного мовлення в 2 класі

Тема: Поділ зв'язного висловлювання на речення. Добір заголовка.

Мета: Формувати вміння ділити зв’язне висловлювання на речення та добирати влучний заголовок; закріплювати правила письма; Домагатися правильної постави учнів під час письма; розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, спостережливість; виховувати любов до природи.

Обладнання: малюнок білочки, картки з текстами.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повторення

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Що таке текст?

- Що можна дібрати до тексту?

- Яким повинен бути заголовок?

ІІІ. Робота з теми уроку

1) Мотивація навчальної діяльності

- Нам прислала лист-запрошення маленька білочка. Але був сильний вітер і всі слова у листі злилися. Давайте спробуємо відокремити кожне слово.

Дорогідіти!

УнасвлісідужекрасивоВжерозпускаютьсяпершіквіти,надеревахнабубнявилисьбрунькиЦетому,щонасталавеснаПриходьтедонасугості.

- Чому деякі слова записані з великої літери?

- Скільки речень у тексті?

- Що треба ставити в кінці кожного речення?

2) Повідомлення теми і мети

- Сьогодні ми продовжимо роботу текстами, будемо добирати заголовки до них та вчитися відокремлювати слова в текстах, та записувати їх.

3) Колективна робота над текстом

Коментоване письмо

  1. Прочитайте текст.

  2. Про що в ньому говориться?

  3. Скільки речень?

  4. Прочитайте кожне речення окремо.

  5. Доберіть заголовок. Доведіть свою думку.

  6. Запис тексту з коментуванням

ГракиприлетілиЗаплакалибурульки, затріщавлід, розповзлисяснігиОсьосьзазеленієтрава,засиніють

води,запаруєземляГракиприлетіли — весну принесли.

4) Самостійна робота над текстом( картки)

Диференційовані завдання

* Для більш «сильних» дітей

- Доберіть і запишіть заголовок.

- Розділи текст на речення і запиши його.

Наподвір'їгулялакурказкурчатамиРаптомналетівяструбісхопивкурчаАлекуркакинуласьнаяструбаіпочалайогоклюватиХижакзлякавсяВінвипустивкурчаіполетів.

* Для «слабкіших» дітей.

- Вибери і запиши влучний заголовок. ( Білочка. Маленька білочка. Білочка трудівниця)

- Розділи текст на речення і запиши його.

ВкінцілітамаленькабілочкаготуєтьсядозимиУдуплідеревавонавлаштовуєкоморуНоситьвдуплогоріхи, жолудіЇйнестрашнасуворазима.

ІV. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.