Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Створюємо квести та вебквести для роботи у класі та дистанційно
»
Взяти участь Всі події

Урок розвитку зв’язного мовлення "Побудова зв'язного висловлювання на основі випадку із життя".

Українська мова

Для кого: 2 Клас

20.04.2020

476

24

0

Опис документу:
Представлений урок – наступний з серії уроків розвитку зв’язного мовлення з української мови в 2 класі. Протягом уроку вчитель навчає будувати зв'язне висловлювання на основі випадку із життя. Під час роботи в дітей відбувається розвиток мислення, вміння передавати свої думки зв'язним мовленням (усним), робити узагальнення, висновки, роз¬вивається фантазія. Урок покликаний виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок розвитку звязного мовлення в 2 класі

Тема:Побудова зв'язного висловлювання на основі випадку із життя.

Мета. Розвивати у дітей мислення, вміння передавати свої думки зв'язним мовленням (усним), робити узагальнення, висновки, розвивати фантазію. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї.

Обладнання. малюнки з зображенням птахів, Лісовичка; грамзапис « Голоси птахів»

Хід уроку

I. Організаційний момент.

II. Актуалізація опорних знань учнів.

1)Відгадайте загадку

Прилетіли гості,

Сіли на помості,

Без сокири, без лопати

Поробили собі хати.

( птахи)

2) Вступна бесіда

- Прийшла весна. Повернулися з теплих країв птахи.

- Які птахи залишаються зимувати, а які відлітають у теплі краї?

- Всі птахи навесні будують гнізда і виводять пташенят.

ІІІ. Робота з теми уроку

1) Повідомлення теми і мети

- Сьогодні ми поговоримо про птахів, про бережне відношення до них. Тема сьогоднішнього уроку "Побудова зв'язного висловлювання на основі випадку із життя". Я хочу, щоб ви кожен по-своєму, розвиваючи свою дитячу фантазію і використовуючи свої знання, склали кожен свою розповідь.

2) Слухання тексту

Навесні і влітку в лісі можна зустріти зайченят, білченят, їжаченят. Вони маленькі, кумедні, безпомічні. Іноді діти ловлять малюків і приносять їх додому, тому що думають, що ці тваринки без їхньої допомоги загинуть. А вдома пташенятко чи зайченятко гине, тому що його неправильно годують.

Забирати додому лісових мешканців неможна! Пам’ятай, що їжачиха ніколи не залишить своїх їжаченят, а білка – білченят. Дорослі тварини вміють добре ховатися від людей, ми їх не бачимо. Ось нам і здається, що малюків покинули.

Не заважай лісовим мешканцям, і тоді станеш справжнім другом птахів і звірів!

3) Бесіда за змістом тексту

- Чому не можна забирати маленьких тварин додому?

- Чи покидають малюків їх батьки?

- А чому ми їх не бачимо?

- До чого закликає нас цей текст?

4) Створення проблемної ситуації

- До нас в гості прийшов Лісовичок. Він хоче розповісти вам один випадок, свідком якого він був і почути вашу думку з приводу цієї події.

Розповідь Лісовичка

Одного разу я біля свого будиночка побачив хлопчика Сергійка. Він розвішував на деревах сітки для ловлі птахів. Я поцікавився, для чого він це робить. Хлопчик відповів, що пташок він ловить для того, щоб допомогти їм пережити холодну люту зиму. Пташок Сергійко принесе додому, посадить у клітки і буде про них піклуватися до весни. Пташок на волю. Потім Сергійко випустить

5) Вправа « Акваріум»

Обговоріть , будь ласка в групі:

- Чи схвалюєте, чи засуджуєте ви вчинки Сергійка?

Одна група дітей сідає в центрі класу, обговорює питання.( Я гадаю, що Сергій прав(не прав), тому що… Я б порадив Сергію..) Всі інші уважно слухають, Потім відповідають на питання вчителя:

- Чи згодні ви з думкою групи?

6) Самостійна робота.

- Уявіть собі таку ситуацію:

Ви гуляєте у парку і раптом, з-під дерева чується писк маленького пташеняти.

- Що було далі?

(Тихо звучить музика(грамзапис « Голоси птахів». Діти думають.).

7) Розповіді учнів.

V. Підсумок уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.