Урок розвитку зв'язного мовлення. 1 клас

НУШ

Для кого: 1 Клас

09.01.2021

832

46

0

Опис документу:
Клас:1. Тема. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту. Мета. Формувати вміння добирати заголовок, відповідно змісту тексту; вдосконалювати вміння аналізувати; розвивати зв’язне мовлення, мислення учнів; вчити правильної постави учнів під час письма, виховувати любов до природи. Обладнання: картки з текстами, цеглинки LEGO, ноутбук та TV. Освітні технології: «Кластер», «Шість капелюшків де Боно».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Клас:1.

Тема. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змісту.

Мета. Формувати вміння добирати заголовок, відповідно змісту тексту; вдосконалювати вміння аналізувати; розвивати зв’язне мовлення, мислення учнів; вчити правильної постави учнів під час письма, виховувати любов до природи.

Обладнання: картки з текстами, цеглинки LEGO, ноутбук та TV.

Освітні технології: «Кластер», «Шість капелюшків де Боно».

Хід уроку

І. Організаційний момент

Весела пісенька дзвіночка

Скликає всіх нас на урок,

Я бачу ваші милі очка

Ці очі з безліччю думок.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1). Бліц-опитування

-Яке значення мови в житті людини?

-Яке буває мовлення?

-Що таке текст?

-Що можна дібрати до тексту?

2). Доведіть, що це текст.

Льоня і Олег пішли в гайок. У гайку було багатогрибів та квітів. Гриби опеньки ростуть на пеньках. Хлопці назбирали грибів та нарвали квітів. Гарно в гайку!

ІІІ. Робота з теми уроку

1). Повідомлення теми і мети

-Сьогодні ми продовжимо роботу над змістом текстів, будемо

добирати заголовки до текстів.

2). Мотивація навчальної діяльності

-Як ви гадаєте, що потрібно зробити, аби ви були успішними учнями?

Бути чемними,старанними та уважними.

3). Завдання

1. Прочитайте групи речень. Яка з них утворює текст?Доберіть до нього заголовок.

Їжачок-маленька дика тваринка. Ведмідь спить у барлозі. Білочка стрибає з гілки на гілку.

Їжак-це маленька дика тваринка. Він весь вкритий голками. Їсть мишей, гадюк, жуків, червяків. Взимку спить.

2. Прочитайте заголовки до поданого малюнка. Оберіть той, який найкраще підходить до нього.

Ліс восени. Осінь. Білочка.Осінні турботи. Восени.

3. Руханка з використанням LEGO

Ми цеглиночки візьмемо,

Руханочку дружно проведемо.

Синя в ручках – покружляєм,

З жовтою – поприсідаєм.

Голубенька у руках –

Політаєм, як той птах.

Вже зелену брати час,

Бо робота є у нас.

4. Вправа «Кластер»

ІV. Під

5. Прочитайте вірш, добираючи відповідні слова з довідки. Доберіть заголовок.

Тихо осінь ходить гаєм.

Ліс довкола аж горить.

________листя осипає,

________нахмурений стоїть,

________над потоком

Стала, наче молода.

Вітер-ніби ненароком-

їй косиці запліта.

Довідка:берізка, ясен, дуб.

6. Пальчикова гімнастика. Вправа «Деревце»

7. З кожної групи слів складіть і запишіть речення, повязані за змістом

ГНІЗДЕЧКО

Полем, школярі, йшли.

Вони, волошки, збирали.

Гніздечко, Юрко, побачив, раптом.

В, лежала, ньому, суха, травичка, мякі, стебельця, і.

Це, жайворонка, було гніздо.

8. Перевірка написаного.

9. Руханка

10. Вивчення вірша напамять

Небеса прозорі,

мов глибінь ріки.

Падають, як зорі,

з явора листки.

Подумайте, на основі якої ознаки автор порівнює небеса з глибінню річки.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія Метод «Капелюшки де Боно»

-Про що дізналися сьогодні на уроці?

-Що вам віломо про текст? Що до нього можна дібрати?

-Коли ви відчували радість на уроці? Коли вам було сумно?

-Навіщо нам вміти добирати заголовок до тексту?

-Які складнощі виникали протягом уроку?

-Де я можу використати знання, здобуті сьогодні на уроці?

Метод «Капелюшки де Боно»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.