Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Урок розвитку писемного мовлення. Складання продовження казки за даним початком і питаннями.

Урок розвитку писемного мовлення. Складання продовження казки за даним початком і питаннями.

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YR988063
За публікацію цієї методичної розробки Плєшкова Наталія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №YR988063
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Урок розвитку писемного мовлення. Складання продовження казки за даним початком і питаннями.
Слайд № 1

Урок розвитку писемного мовлення. Складання продовження казки за даним початком і питаннями.

Дзвенить дзвінок Починається урок, Будемо старанно працювати Щоби українську мову гарно знати!
Слайд № 2

Дзвенить дзвінок Починається урок, Будемо старанно працювати Щоби українську мову гарно знати!

Відгадайте загадку Що за дивна непосида? На стежинку шишки кида? З гілки скік та скік на гілку. Упізнали, друзі,… ?
Слайд № 3

Відгадайте загадку Що за дивна непосида? На стежинку шишки кида? З гілки скік та скік на гілку. Упізнали, друзі,… ?

Асоціативний кущ Прудка любить горішки, шишки руденька БІЛОЧКА радісна непосида на зиму міняє шубку
Слайд № 4

Асоціативний кущ Прудка любить горішки, шишки руденька БІЛОЧКА радісна непосида на зиму міняє шубку

Як тільки сонечко зійшло  Я вийшла працювати,  Щоб чисто й чепурно було  У хаті й біля хати.  На смітник треба віднеси  Лушпайки від горішків !  Мі...
Слайд № 5

Як тільки сонечко зійшло  Я вийшла працювати,  Щоб чисто й чепурно було  У хаті й біля хати.  На смітник треба віднеси  Лушпайки від горішків !  Мітлою гарно підмести  І ґанок, і доріжки.  І потрусити килимок,  Щоб сходинки заслати,  І посушити рушничок,  Що встигла я попрати.  Тепер в коновку під кінець Води набрати з бочки,  Щоб материнку і чебрець Полити у садочку! «Білочка» Наталя Забіла

1.    Читання початку казочки у підручнику (в.1.с. 105)
Слайд № 6

1.    Читання початку казочки у підручнику (в.1.с. 105)

2. Бесіда за серією малюнків с.105
Слайд № 7

2. Бесіда за серією малюнків с.105

Добір слів протилежних за значенням Перша білочка Друга білочка Працьовита Охайна Передбачлива Радіє
Слайд № 8

Добір слів протилежних за значенням Перша білочка Друга білочка Працьовита Охайна Передбачлива Радіє

Добір слів протилежних за значенням Перша білочка Працьовита Охайна Передбачлива Радіє Друга білочка Ледача нечепура безтурботна сумує
Слайд № 9

Добір слів протилежних за значенням Перша білочка Працьовита Охайна Передбачлива Радіє Друга білочка Ледача нечепура безтурботна сумує

- Прошу сідай, саме на обід прийшла. Зігрійся трохи у моху, а я принесу горішків, жолудів. А як хочеш, живи разом зі мною, мені так сумно са-мій. -...
Слайд № 10

- Прошу сідай, саме на обід прийшла. Зігрійся трохи у моху, а я принесу горішків, жолудів. А як хочеш, живи разом зі мною, мені так сумно са-мій. - Але я ж не заслужила на таку доброту. - Нічого, тепер ти також будеш дбати так, як я, бо пізнала, що без праці нема добра. От бу-демо разом працювати і жити. І відтоді жили дві білочки разом. А най-ближчого літа лінива стала роботящою і принесла великі припаси харчів до спільної хати.

Гра «Впіймай прислів’я» Без труда нема плода. Будеш трудитися – будеш кормитися. Книга вчить, як на світі жить. Мудрим ніхто не вродився, а навчивс...
Слайд № 11

Гра «Впіймай прислів’я» Без труда нема плода. Будеш трудитися – будеш кормитися. Книга вчить, як на світі жить. Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Маленька праця краща за велике безділля. Хочеш їсти калачі – не сиди на печі.

Гра «Мікрофон» Чого навчилися на уроці? Навіщо людині працювати? Що найбільше сподобалося на уроці?
Слайд № 12

Гра «Мікрофон» Чого навчилися на уроці? Навіщо людині працювати? Що найбільше сподобалося на уроці?

Слайд № 13

Слайд № 14

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    3365
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    YR988063
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №YR988063
За публікацію цієї методичної розробки Плєшкова Наталія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №YR988063
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти