Урок розвитку мовлення. Твір – опис за картиною І. Левітана «Золота осінь» 4 клас. Тип уроку: узагальнюючий урок - подорож.

Опис документу:
Мета. Вчити дітей говорити красиво, тобто розвивати мовні навички влучно підбирати слова, порівняння, ознаки до предметів. Удосконалювати вміння зв'язно послідовно викладати думки, формувати вміння писати, творити опис за картиною. Розвивати уявлення, увагу спостережливість, логічне мислення. Виховувати любов до мистецтва: живопису, поезії, музики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Вже зриває вітер Золото беріз. Застогнали віти, Похилились вниз. Листячко тріпоче, Сумно шелестить, Заховатись хоче, Боязко тремтить. Осінь йде пол...
Слайд № 2

Вже зриває вітер Золото беріз. Застогнали віти, Похилились вниз. Листячко тріпоче, Сумно шелестить, Заховатись хоче, Боязко тремтить. Осінь йде полями, Стелить килими. Вже не за горами Білий кінь зими.

І. І. Левітан 1860 - 1900
Слайд № 3

І. І. Левітан 1860 - 1900

Тема: Твір – опис за картиною І. Левітана “ Золота осінь” Мета : написати - твір опис
Слайд № 4

Тема: Твір – опис за картиною І. Левітана “ Золота осінь” Мета : написати - твір опис

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

РОБОТА в парах 1. прочитайте слова 2. До якої частини мови вони належать? 3. доберіть прикметники ЕПІТЕТИ - СЛОВА, ЧИ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ, ЯКІ НАДАЮТЬ ...
Слайд № 9

РОБОТА в парах 1. прочитайте слова 2. До якої частини мови вони належать? 3. доберіть прикметники ЕПІТЕТИ - СЛОВА, ЧИ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ, ЯКІ НАДАЮТЬ СЛОВУ БІЛЬШУ ВИРАЗНІСТЬ, АБО НОВИЙ СМИСЛОВИЙ ВІДТІНОК, ПІДКРЕСЛЮЮТЬ ЙОГО ХАРАКТЕРНУ РИСУ. ОСІНЬ ДЕРЕВА СОНЦЕ НЕБО РІКА чарівна, казкова замріяні, пишні лагідне, ясне високе, холодне дзеркальна, темна 3 хв. Основна частина

Хмарки , як Берізки вбрались , мов Листочки схожі на Вода в річці , ніби яскравих метеликів білі вітрила дівчата дзеркало 3 хв. РОБОТА В ГРУПАХ 1. ...
Слайд № 10

Хмарки , як Берізки вбрались , мов Листочки схожі на Вода в річці , ніби яскравих метеликів білі вітрила дівчата дзеркало 3 хв. РОБОТА В ГРУПАХ 1. ДОБЕРІТЬ ПОРІВНЯННЯ 2.ПОЗНАЧТЕ СТРІЛОЧКОЙ ВІДПОВІДНІ

Слайд № 11

різн кол рові посм хаєт ся вбран я а і н о ьо б гряні в трила піднесений настрій одночасно переді мною і ь 2 хв.
Слайд № 12

різн кол рові посм хаєт ся вбран я а і н о ьо б гряні в трила піднесений настрій одночасно переді мною і ь 2 хв.

Мені ця картина дуже подобається. Відчувається, що художник любить природу. Вибери той варіант кінцівки, що тобі до вподоби, або запиши свій. Карти...
Слайд № 13

Мені ця картина дуже подобається. Відчувається, що художник любить природу. Вибери той варіант кінцівки, що тобі до вподоби, або запиши свій. Картина викликає в мене піднесений і трохи сумний настрій, тому, що скоро зима.

Гра «Серпантин» Поширте речення, використовуючи епітети і порівняння ________________ осінь вдягла дерева ______________ __________________________...
Слайд № 14

Гра «Серпантин» Поширте речення, використовуючи епітети і порівняння ________________ осінь вдягла дерева ______________ ________________________________________________ ___________ берізки вбрались _____________________ ________________________________________________ 3 хв.

І ВАРІАНТ 1. Запиши текст. Зачин і основна частина можуть починатися так: Ось переді мною картина … … … … … … Тихо завітала до лісу … … … … … … … …...
Слайд № 15

І ВАРІАНТ 1. Запиши текст. Зачин і основна частина можуть починатися так: Ось переді мною картина … … … … … … Тихо завітала до лісу … … … … … … … … … 2. Кінцівку допиши самостійно

ІІ ВАРІАНТ 1. Доповни речення епітетами і порівняннями 2. Запиши текст за поданими зачином і кінцівкою 3. Основну частину тексту запиши самостійно ...
Слайд № 16

ІІ ВАРІАНТ 1. Доповни речення епітетами і порівняннями 2. Запиши текст за поданими зачином і кінцівкою 3. Основну частину тексту запиши самостійно На картині … … “ Золота осінь” я бачу … красу … природи. … … … … … … … … … … … … Картина викликає в мене … настрій тому, що незабаром … .

ІІІ ВАРІАНТ 1.Встанови текст, доповнюючи речення епітетами і порівняннями. Користуйся опорними словами. На картині … … “ Золота осінь ” я бачу … кр...
Слайд № 17

ІІІ ВАРІАНТ 1.Встанови текст, доповнюючи речення епітетами і порівняннями. Користуйся опорними словами. На картині … … “ Золота осінь ” я бачу … красу … природи. Берізки в лісі, немов … вбрались в… хустинки. Кущи одягли … листочки. Вода в річці, ніби … . В ній відбиваються хмарки, які схожі на … … . Картина викликає в мене … …настрій тому, що незабаром … . Опорні слова: І.Левітана, чарівну, осінньої, дівчата, золоті,багряні, дзеркало, білі вітрила, трохи сумний,зима.

Дякую за роботу ! Бажаю творчих успіхів !
Слайд № 18

Дякую за роботу ! Бажаю творчих успіхів !

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»