Урок "Розв`язування прямокутних трикутників"

Опис документу:
Узагальнити навики та навички розв’язання задач на теорему Піфагора та на усі тригонометричні функціі в ходе нестандартного урока. Впровадження проектної діяльності на уроках математики. А також використання більш ефективного групового метода навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку: Розв’язування прямокутних трикутників.

Мета уроку: Узагальнити навики та навички розв’язання задач на теорему Піфагора та на усі тригонометричні функціі.

Тип уроку : нестандартний ( у вигляді математичного лото ,але на складання пазлів)

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Оголошення теми та мети уроку.

  2. Актуалізація опорних знань.( Підкидання монети:

Орел - Теорема Піфагора, Теореми про суму кутів трикутника ; Решка – знаходження синуса,косинуса и тангенса кута).

3.Закріплення ( Складання пазлів та утворення форми країни ,де жив та творів дин з видатних математиків давнини).

4.Узагальнення матеріалу( захист проектів).

5. Підсумок Уроку .

6.Домашнє завдання.

Хід уроку

1.Організаційний момент і повідомлення теми та мети уроку.

Епіграф уроку : «Якщо придивитися, то все, що нас оточує, - це геометрія"

(А. Александров).

2.Актуалізація опорних знань

Підкидання монети:

Орел - Теорема Піфагора ;( малюнок ,формула, формулировка)

Решка – знаходження синуса,косинуса и тангенса кута.

3.Закріплення.

Питання :

1.Що означає розв’язати прямокутний трикутник?

2.Які математики пов’язані з розв’язком трикутників?

Задача 1 - Буква Г

Задача 2 - Буква Р

Задача 3 – Буква Е

Задача 4 – Буква Ц

Задача 5- Буква І

Задача 6 – Буква Я

Вказати на малюнку 6 пазлів у будь-якому порядку.

Задача 5 . Підручник № 762

Знайдіть висоту дерева АС ,якщо ВС= 40 м,а кут В дорівнює 27 . ( мал. 200)

Задача 6 . Підручник № 768.

Тінь від антени мобільного зв’язку ,висота якої 5м ,дорівнює 2,6 м. ( мал.202). Знайдіть с точністю до минути висоту сонця ( кут a)

3.Узагальнення матеріалу у вигляді проектів

Теоретики

Трикутник є найперша фігура, яка не може розкластися в інший вид більш простих фігур і тому є першим фундаментом будь-якої речі, що має межу і фігуру.                                                                                Д. Бруно

Ми систематизували теоретичний матеріал з теми «Трикутник» і готові 24 лютого 2016 року представити результат своєї роботи в вигляді інформаційного бюлетеня.

Дослідники

У Прадавній Греції був відомий спосіб побудови прямокутного трикутника на місцевості. Для цього використовували мотузку, на якій було нав'язано 13 вузликів, на однаковій відстані один від одного. Ми  також спробували побудувати прямокутний трикутник і з'ясували, що, незважаючи на те, що мотузки були різної довжини, принцип побудови в усіх однаковий: одна сторона містить 3 відрізка, інша - 4 відрізка, третя - п'ять.

Саме цей принцип побудови прямокутних трикутників використовувався при будівництві пірамід у Єгипті. Напевно, тому прямокутний трикутник зі сторонами 3, 4, 5 і назвали єгипетським трикутником.

Пошуковці

Працюючи над проектом, ми дійшли розуміння того, що практично скрізь присутня геометрична фігура – трикутник. З цього слідує логічний висновок: «З трикутником пов’язана не лише наука математика, але й наше повсякденне життя».

Архітектура

Дизайн

Природа

Кулінарія

Релігія

Різне

Починаючи роботу над проектом, ми навіть не очікували, що зустрінемо трикутник у самих несподіваних місцях.

5.Підсумок уроку у вигляді рефлексії.

Червоний трикутник - не розумію тему

Жовтий трикутник - розумію,але недостатньо

Зелений трикутник – розумію усе.

6. Домашнє завдання Повторити теорію .

Розв’язати №763,769,775. Підготувати повідомлення про життя Архімеда.

ї

21

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
0
міс.
1
7
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!