Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Урок " Різнокольоровий світ".

Інформатика

Для кого: 2 Клас, 3 Клас

17.04.2020

297

3

0

Опис документу:
Формувати у учнів уміння комбінувати об’єкти для створення зображень, розфарбовувати зображення; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати відповідальність та самостійність,прививати любов до предмету - інформатика.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок інформатики 2 клас

Тема: Різнокольоровий світ.

Мета:формувати вміння комбінувати об’єкти для створення зображень, розфарбовувати зображення; формувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати відповідальність та самостійність.

Тип: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Метод « Запитання по колу»

Діти передають один одному справжній або уявний « мікрофон».

Завершіть перелік понять, назвіть їх одним словом.

  • Коло, трикутник, овал, …( квадрат, прямокутник, ромб – геометричні фігури).

  • Карась, йорж, короп, … ( щука, судак, сом – риби).

  • Хвилина, година, доба, …( тиждень, місяць рік, століття – проміжки часу).

  • Мама, тато, донька, …( син, брат, сестра – родина).

  1. Логічна розминка.

А)Гра « Фантазери»

Що сталося, якби:

  • На кухні з крана полився яблучний сік;

  • Із хмари замість дощу почали падати вареники;

  • Зникли б школи;

  • Урок інформатики проводила б Червона шапочка?

( Діти залюбки пропонують різні варіанти поданих « казкових» ситуацій).

Б) Вправа « Доміно»

Вправу можна організувати за принципом « доміно». Для цього вибирають учня або учнів, які добре читають, заздалегідь виготовляють картки . Сполучіть початок і кінець прислів’я .

Якщо хочеш шити, то … те й поженеш.

Сьогоднішньої роботи… спершу вузлика зав’яжи.

Зробив діло - … на завтра не відкладай.

Що посієш, … гуляй сміло.

  • Молодці, діти, ви добре мислите, багато знаєте. Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Як ви вже здогадалися з назви уроку, сьогодні ми ознайомимося з кольорами графічного редактора. Якщо малюнок яскравий, якщо кольори вдало підібрані, то такий малюнок милує око і приносить задоволення.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя. Інформація для запам’ятовування .

Палітра кольорів – це набір кольорів для малювання. Зазвичай палітра знаходиться в нижній частині екрана графічного редактора. Палітра містить 28 кольорів. Ліворуч на палітрі є два маленьких віконечка. Верхнє - це колір, яким ви малюєте, а нижнє – це колір фону вибирають за допомогою лівої кнопки миші, а колір фону – правою кнопкою миші. Щоб зафарбувати малюнок, немає потреби використовувати олівець або пензлик. Для цього є спеціальний інструмент, подібний до баночки з фарбою. Якщо натиснути ліву кнопку миші, то виллється основна фарба, а якщо праву – фарба фону. Зафарбовувати можна тільки замкнуту фігуру. Якщо на малюнку є « дірка», то фарба « виллється» на решту малюнка.

V. Усвідомлення набутих знань.

Робота з підручником ( стор. № 1-3, 5)

VІ. Фізкультхвилинка.

Я малюю зайчика для вас – раз!

Це у нього голова – два!

Це у нього вуха догори – три!

Це стирчить у нього хвостик сірий – чотири!

Це очиці весело горять – п’ять !

1,2,3,4,5 – нам потрібно спочивать!

Тож піднімемо руки вгору

Та подивимось на зорі.

А тепер всі руки в боки –

Як зайчики – скоки, скоки.

VІІ. Формування вмінь та навичок.

Нагадую про дотримання правил техніки безпеки.

  1. Практичне завдання.

  • Сніг на полях, лід на річках, метелиця гуляє, коли це буває?

  • Тане сніжок, квітне лужок, день прибуває – коли це буває?

  • Сонце припікає, липа зацвітає. Хліб дозріває – коли це буває?

  • Спустіли поля, мокне земля. Листя облітає – коли це буває?

Учитель. Прочитайте вірші і відгадайте . які пори року описують вірші. Виберіть вірш, який вам найбільше до вподоби.

  1. Намалюйте листівку до пори року, який описується у вірші. Наприклад, зима - снігова баба, замети, ялинка; весна – сонце, хмарки, квіти, травичка; літо – сонечко, веселка, дерева, квіти; осінь – різнокольорові дерева, дощ, хмари, калюжі.

  2. Релаксація.

  3. Гімнастика для очей. Міцно заплющить очі. Порахувати до 3, розплющити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.

VІІІ. Підбиття підсумків уроку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.