Урок "Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації."

Опис документу:
навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти приватну та публічну інформацію; розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок №4.

Тема Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

Мета:

навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити розрізняти приватну та публічну інформацію;

розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1.Назви органи чуття, що допоможуть визначити, що:

а) светр м'який; б) сумка синя;

в) по радіо лунає нова пісня.

2. Яке повідомлення могла отримати кішка, якщо вона вигнула спину і шипить? Яким органом  чуття вона могла його отримати?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Сьогодні ми поговоримо про інформацію, та про те яку можна вільно поширювати, а яку ні.

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Приватна інформмація — інформація про якісь відомості, доступ та поширення якої можливі лише за згодою її власників та на тих умовах, які вони вкажуть. 

Авторські права — це набір правил, які дозволяють авторам літературних, мистецьких та наукових творів отримати соціальні блага від результатів своєї творчої діяльності

Використовуючи чужу інформацію будьте дуже обережні! Нехування авторським правом є правопорушенням

V. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

Знайдіть того кому належить авторське право програми «Сходинки»

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

Що таке приватна інформація?

Навіщо існує авторське право?

Що буде якщо порушувати авторське право?

ІХ. Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!