Урок "Приклад проекту, та його презентація."

Опис документу:
навчальна: навчити учнів захищати та презентувати проект; формувати вміння працювати в колективі; розвивальна: розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність; виховна: виховувати повагу до праці інших, любов до предмету.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 32

Тема. Приклад проекту, та його презентація.

Мета:

навчальна: навчити учнів захищати та презентувати проект; формувати вміння працювати в колективі;

розвивальна: розвивати пам'ять, мислення, активність, працелюбність;

виховна: виховувати повагу до праці інших, любов до предмету.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання та наочність: мультимедійна презентація.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Фронтальне опитування

1. Які ви знаєте етапи роботи над проектом?

2. Які правила для того хто захищає проект?

3. Які правила для того хто слухає?

4. Назвіть правила ведення суперечки?

5. Назвіть правила переконування?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Етапи захисту проекту

Опис проекту

Назва проекту:

Вчимось берегти природу

Основні питання:

Ключове питання:

Як зберегти природу?

Тематичні питання:

1. Червона книга Хмельниччини.

Змістові питання:

1.Хто руйнує природу?

2.Як стати другом природі?

3.Людина береже природу.

Стислий опис:

Даний проект дає можливість ознайомити з природою навколишнього середовища;

Формувати навички догляду за деревами і кущами, ознайомити з правилами поведінки;

Пробуджувати відчуття гармонії природних процесів, надавати можливість творчого вираження

дитячих почуттів, познайомити дітей з Червоною книгою Хмельниччини, узагальнити і розширити знання про різноманітність природи ; узагальнити знання про значення природи в житті людей та їх вплив на довкілля і природи; розвивати спостережливість і удосконалювати вміння порівнювати і встановлювати причино - наслідкові зв’язки; виховувати почуття стурбованості за сучасний стан природи, бережливе і дбайливе ставлення до неї.

Використана література в роботі над проектом

Друковані матеріали:

1. Васильчик А. Лелека просить порятунку- 2003.

- №1. - С. 29-30.

2. Губанова Т. Вернісаж весняних кольорів. // Початкова освіта. - 2006. - №10 - С. 7.

3. Ілюстрована енциклопедія тварин. Стрєлков Д.Г., Це ханська О.Ф. Книга 2. - Харків: Пегас, 2005. - С. 24.

4. Козленко Валентина. Свято Весни. // Початкова школа - 1997. - №3. - С. 17.

5. Комаринець Валентина. З природою живи у дружбі (Екологічний тренінг-подорож). //Початкова школа. - 2007. - №9. - С. 23.

6. Короткий тлумачний словник української мови // Під ред.. Д.Г.

Гринчишина. Київ. : Рад школа, 1988. - 820с.

7. Лавренюк Н.А. Чарівні дівчата. // Позакласний час. - 2005. - № 3-4. - С. 56-57.

15.Анкети для учнів школи «Як ми шкодимо природі».

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Гербарії рослин занесених до Червоної книги Хмельниччини, опудала птахів, зображення тварин та рослин занесених до Червоної книги. Ватман, кольорові олівці, клей, ножиці, фото тварин та рослин, кольоровий папір.

Ресурси Інтернету:

http://klasnaocinka.com.ua, http://redbookofanimals.wordpress.com/, http://khmschool8.wordpress.com/, http://uchni.com.ua/turizm/1347/index.html?page=9, http://www.br.com.ua/referats/Ecologiya/118861.htm?d, http://school.xvatit.com/index.php?titl, https://docs.google.com/document/, http://ostriv.in.ua,

Інше:

Зустріч з екологами, екскурсія у природничий музей, похід у ліс, до річки.

Демонстрація презентації «Червона книга Хмельниччини»

На основі роботи над проектом видана газета «Як берегти природу?»

Під час роботи над проектом було проведено анкетування серед учнів 3-4 класів.

Анкета «Чи шкодиш ти природі?»

  1. Чи знаєш ти, які рослини занесені до Червоної книги?

  2. Як часто ти завдаєш їм шкоду?

  3. Чи виносиш ти сміття у не відведено для нього місце?

  4. Чим ми забруднюємо воду?

  5. Чи страждають від цього її мешканці?

  6. Які твої пропозиції, щодо переробки сміття?

  7. Як саме ти можеш вплинути на те, щоб природа була менше забруднена?

  8. Як ми можемо допомогти тим тваринам, що живуть у природі і їх кількість зменшується?

Опитування учнів 3 – 4 класів

Працюючи над проектом, ми провели опитування учнів 3-х та 4-х класів.

Ми поставили їм таке запитання: Як ти бережеш природу?

Потрібно вказати один з варіантів відповіді:

  • Намагаюсь робити все що у моїх силах (бережу рослини, тварини, не розкидаю сміття, розчищаю джерела)

  • Я про це ніколи не задумувався

  • Мені все одно

В опитуванні взяли участь 35 учнів 3-х класів та 18 учнів 4-х класів.

Таблиця результатів опитування

3-ті класи

4-ті класи

Так

9

10

Не знаю

15

7

Ні

11

1

Створено схему «Як людина шкодить природі» та пам'ятку природолюба.

Захист проекту здійснюється за допомогою презентації «Бережімо природу!!!»

Після захисту проект оцінюється за такими критеріями.

Равнобедренный треугольник 40

Выноска со стрелкой вверх 101Выноска со стрелкой вверх 103Выноска со стрелкой вверх 102

Выноска со стрелкой вверх 71Выноска со стрелкой вверх 105Выноска со стрелкой вверх 104

VІ. Домашнє завдання.

Підготуватися до захисту проекту.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!