Урок презентація "Порівняння раціональних чисел"

Математика

18.01.2021

177

0

4

Для кого: 6 Клас
Опис документу:
Урок презентація для учнів 6го класу з теми: "Порівняння раціональних чисел". Виклад нового матеріалу, з правилами та прикладами. Актуально для самостійного вивчення, дистанційного навчання та очного уроку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
6 клас ПОРІВНЯННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
Слайд № 1

6 клас ПОРІВНЯННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ

Трішки історії Від’ємні числа виникли  в Китаї в І ст. до н.е.. в зв’язку з потребою розв’язувати рівняння. В ті  давні часи знаків " +" і "- « не ...
Слайд № 2

Трішки історії Від’ємні числа виникли  в Китаї в І ст. до н.е.. в зв’язку з потребою розв’язувати рівняння. В ті  давні часи знаків " +" і "- « не було, тому ці числа зображали червоним і чорним кольором.("чен"або "фу") У Давній Греції дії з від’ємними числами увів Діофант у ІІІ ст. н.е. Їх широко використовували індійські математики у VI-VII ст. н.е., які розуміли додатні числа як майно, а від’ємні – як борг. Важко входили від’ємні числа в математику.. в Європі вперше про них згадує італійський математик Леонардо Пізанський (Фібоначчі, ХІІ – ХІІІ ст.). Німецький математик Михайло Штіфель (ХVІ ст.) називає від’ємні числа «меншими ніж ніщо». Він пише: «Нуль міститься між істинними і абсурдними числами». Сучасне розуміння від’ємних чисел пов’язане з рухом ліворуч від нуля по числовій осі, прийшло з працями французького математика і філософа Р.Декарта (1596-1650). Тільки з початку ХІХ ст. від’ємні числа стали у математиці такими ж звичайними як і додатні.

Порівняємо температуру повітря
Слайд № 3

Порівняємо температуру повітря

Порівняємо температуру повітря Температура -15° нижча (менша), ніж температура +5°. -15°< +5° Будь-яка від'ємна температура завжди менша, ніж додат...
Слайд № 4

Порівняємо температуру повітря Температура -15° нижча (менша), ніж температура +5°. -15°< +5° Будь-яка від'ємна температура завжди менша, ніж додатна. !

Порівняння чисел за допомогою координатної прямої Порівняємо числа 9, -4 і -2,5 за допомогою координатної прямої. Позначимо на координатній прямій ...
Слайд № 5

Порівняння чисел за допомогою координатної прямої Порівняємо числа 9, -4 і -2,5 за допомогою координатної прямої. Позначимо на координатній прямій точки А, В і С, що відповідають даним числам. Правіше від усіх розміщена точка А(9). Отже, число 9 є найбільшим. Лівіше від усіх розміщена точка В(-4), тому число - 4 є найменшим. Записуємо дані числа у порядку зростання: -4, -2,5, 9.

Запам'ятайте! Результат порівняння раціональних чисел записують за допомогою числових нерівностей. Наприклад, - 4 < 9, 9 > - 2,5, - 4 < - 2,5 < 9. ...
Слайд № 6

Запам'ятайте! Результат порівняння раціональних чисел записують за допомогою числових нерівностей. Наприклад, - 4 < 9, 9 > - 2,5, - 4 < - 2,5 < 9. Учитель математики – Кучеренко Ю.А.

Задача 1. Які цілі числа більші за -5 і менші від 6,8? Розв'язання Позначимо точки А(-5) і В(6,8) на координатній прямій. На ній шукані числа розмі...
Слайд № 7

Задача 1. Які цілі числа більші за -5 і менші від 6,8? Розв'язання Позначимо точки А(-5) і В(6,8) на координатній прямій. На ній шукані числа розміщуються між координатами точок А і В. Це числа: -4, -3, -2, -1, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6.

Зверніть увагу !!! Порівнюючи з числом -5 від'ємні числа -4, -3, -2, -1, помічаємо закономірність: Числа від -5 до -1 збільшуються, але їх модулі з...
Слайд № 8

Зверніть увагу !!! Порівнюючи з числом -5 від'ємні числа -4, -3, -2, -1, помічаємо закономірність: Числа від -5 до -1 збільшуються, але їх модулі зменшуються. До додатних чисел 1, 2, 3, 4, 5, 6 закономірність інша – і числа збільшуються, і їх модулі збільшуються. ! Число 0 залишається більшим за кожне від'ємне число, але меншим від кожного додатного числа.

Правила порівняння раціональних чисел
Слайд № 9

Правила порівняння раціональних чисел

Задача 2. Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): 1) -5,03<-5,*1; 2) -0,9*...
Слайд № 10

Задача 2. Яку цифру можна поставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність (розглянути всі можливі випадки): 1) -5,03<-5,*1; 2) -0,9*72<-0,9872; 3) -2*, 09 < -27,1. Учитель математики – Кучеренко Ю.А.

Розв‘язання: а) | -5,03 | = 5,03>5,*1, але 5,03>5,01, (спробуємо ще підставити 1: 5,03<5,11,…), отже, замість зірочки можна поставити тільки 0. б) ...
Слайд № 11

Розв‘язання: а) | -5,03 | = 5,03>5,*1, але 5,03>5,01, (спробуємо ще підставити 1: 5,03<5,11,…), отже, замість зірочки можна поставити тільки 0. б) | -0,9872| = 0,9872 < 0,9*72, отже, замість зірочки можна поставити тільки 9. в) | -27,1| = 27,1 > 2*,09, отже, замість зірочки можна поставити 6,5,4,3,2,1,0.

Як записують додатні чи від'ємні числа?
Слайд № 12

Як записують додатні чи від'ємні числа?

Чи правильно, що : Чи правильно, що будь-яке раціональне число завжди більше за протилежне до нього число? Ні. Наприклад, для числа -5 протилежним ...
Слайд № 13

Чи правильно, що : Чи правильно, що будь-яке раціональне число завжди більше за протилежне до нього число? Ні. Наприклад, для числа -5 протилежним є число 5, але -5 <5.

Усно. На координатній прямій позначені числа a, b, m, n. Порівняйте: 1) b і n; 2) m і a; 3) 0 і n; 4) a і 0; 5) m і n; 6) b і a; 7) – b і 0; 8) 0 і...
Слайд № 14

Усно. На координатній прямій позначені числа a, b, m, n. Порівняйте: 1) b і n; 2) m і a; 3) 0 і n; 4) a і 0; 5) m і n; 6) b і a; 7) – b і 0; 8) 0 і –a; 9) –a і m; 10) –b і n.

1. Порівняйте числа: -58 < 43, тому що… 0 > -35, тому що… 3) – 92 < - 89, тому що… 4) -1,1 < - 1,099, тому що… 5) -5/7 < -9/14, тому що…
Слайд № 15

1. Порівняйте числа: -58 < 43, тому що… 0 > -35, тому що… 3) – 92 < - 89, тому що… 4) -1,1 < - 1,099, тому що… 5) -5/7 < -9/14, тому що…

2. Розташуйте в порядку зростання числа: -6; 5,3; 0,5; -5,9; 0; -11; 4,5.
Слайд № 16

2. Розташуйте в порядку зростання числа: -6; 5,3; 0,5; -5,9; 0; -11; 4,5.

3. Порівняти точки, зображені на прямій y х z 0 x 0 y 0 z 0 x y y z z x │x│ │y│
Слайд № 17

3. Порівняти точки, зображені на прямій y х z 0 x 0 y 0 z 0 x y y z z x │x│ │y│

3,95 ? 2,3 ? - 3,1 - 1 ? 0,25 - 0,1 ? 0,1 ? 7 - 3 ? - 5 4. Між якими цілими числами знаходиться … - 4,1 9
Слайд № 18

3,95 ? 2,3 ? - 3,1 - 1 ? 0,25 - 0,1 ? 0,1 ? 7 - 3 ? - 5 4. Між якими цілими числами знаходиться … - 4,1 9

Висновок Отже, універсальне правило порівняння чисел на координатній прямій: більше з двох чисел лежить праворуч, а менше — ліворуч.
Слайд № 19

Висновок Отже, універсальне правило порівняння чисел на координатній прямій: більше з двох чисел лежить праворуч, а менше — ліворуч.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Математика

18.01.2021

177

0

4

Для кого: 6 Клас