• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок "ПРАКТИКУМ. ТВОРЧА РОБОТА «РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ ЗАХОДІВ ДЕМОГРАФІЧНОЇ АБО МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У СВОЇЙ МІСЦЕВОСТІ АБО В ОДНІЙ ІЗ КРАЇН СВІТУ»."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
1
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ. ТВОРЧА РОБОТА «РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ ЗАХОДІВ ДЕМОГРАФІЧНОЇ АБО МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У СВОЇЙ МІСЦЕВОСТІ АБО В ОДНІЙ ІЗ КРАЇН СВІТУ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №54

Дата:

ПРАКТИКУМ. ТВОРЧА РОБОТА

«РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ ЗАХОДІВ ДЕМОГРАФІЧНОЇ

АБО МІГРАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ У СВОЇЙ МІСЦЕВОСТІ

АБО В ОДНІЙ ІЗ КРАЇН СВІТУ».

Мета: узагальнити знання учнів про демографічну та міграційну політику держав як засіб регулювання демографічних процесів та спосіб розв'язання локальних демографічних проблем; виховувати прагнення учнів до практичної діяльності, розвивати вміння її здійснювати.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу.

Тип уроку: зстосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Географічний крос

1. Міграції — це переміщення ...

2. Найважливішими причинами міграцій є ...

3. За тривалістю міграції поділяються на ...

4. За напрямком міграції бувають ...

5. Виїзд населення за межі країни на постійне чи тимчасове місце проживання називається…

6. Трьома найбільшими сучасними світовими центрами імміграції є ...

7. Виїзд до інших країн високоосвічених спеціалістів та науковців називають ...

8. Біженцями називають людей, які залишили своє місце проживання через ...

9. Систему державних заходів, спрямованих на регулювання демографічних процесів, називають ...

Перевірка домашнього завдання

Виступи учнів із повідомленнями про міграційну політику країн ЄС, СІІІА, Росії та України.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Вступне слово вчителя

Демографічна політика — складний процес, розрахований на тривалий час дії, який вимагає зваженої системи відповідних державних заходів. Вона має тісно поєднуватися також із міграційною політикою держави. Сьогодні кожний із вас спробує себе в ролі працівників відповідних державних служб, щоб запропонувати власне бачення здійснення демографічної та міграційної політики. Ви спробуєте розробити сценарій заходів, розрахованих на найближчі 20 років, із метою оздоровлення демографічної ситуації в Австралійському Союзі. Виконуючи завдання, ви зможете на практиці використати свої теоретичні знання.

Інструкції

При виконанні роботи визначтеся:

1. Що має бути покладено в основу демографічної та міграційної політики Австралійського Союзу — заходи, спрямовані на прискорення збільшення кількості населення, чи заходи, спрямовані на стримування його зростання?

2. У разі потреби регулювання демографічних і міграційних процесів, яким із них слід віддавати перевагу, щоб це не спричинило негативних наслідків для країни?

IV. ПРАКТИКУМ

Творча робота «Розробка сценарію заходів демографічної або міграційної політики у своїй місцевості або в одній із країн світу»

Учні виконують роботу, характеризуючи такі показники: загальна кількість населення; середня густота населення; національний склад населення; співвідношення основних вікових груп; коефіцієнт народжуваності; коефіцієнт смертності; сальдо міграцій; структура зайнятості населення.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель аналізує виконання роботи, узагальнює типові помилки учнів, коригує їх.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторити матеріал §26.

2. Підготувати повідомлення «Расова дискримінація в країнах світу».

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.