До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
1
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ. ТВОРЧА РОБОТА «РОЛЬ ІНФОРМАЦІЇ В РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №67

Дата:

ПРАКТИКУМ. ТВОРЧА РОБОТА «РОЛЬ ІНФОРМАЦІЇ В РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ КРАЇНИ».

Мета уроку: узагальнити знання учнів про НТР та її напрямки; розвивати їхні творчі та дослідницькі нахили.

Ключові поняття: інформація, інформаційне суспільство, інформаційний вибух, економіка.

Обладнання: матеріали, підготовлені учнями вдома, ПК з виходом до Інтернету, географічні атласи для 10 класу, посібник «Комплексний зошит для контролю знань».

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель знайомить учнів із планом проведення уроку, повідомляє про час і порядок виконання творчої роботи, звертає увагу на критерії її оцінювання, перевіряє наявність в учнів потрібних матеріалів.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Тренувальні вправи

Учні виконують завдання 4 і 5 поточного контролю за темою «Світове господарство в епоху НТР» (с. 13 — І варіант, с. 14 — II варіант) із посібника «Комплексний зошит для контролю знань».

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель наголошує, що цей урок — останній із теми. Тому робота, яку будуть виконувати учні, наочно свідчитиме про рівень засвоєння ними навчального матеріалу.

IV. ПРАКТИКУМ

Творча робота

У процесі написання роботи учні мають прокоментувати вислів: «Хто володіє інформацією, той володіє світом». Коментарі мають бути обґрунтованими, підкріпленими конкретними фактами та прикладами. У роботі також повинна бути всебічно розкрита роль Інтернету в сучасному житті людства (з урахуванням досвіду «арабських» революцій 2011 p.).

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель збирає виконані учнями відповіді на завдання «Комплексного зошита для контролю знань» та творчі роботи, коротко висловлює власне розуміння наведеного твердження.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Випереджальне завдання. Розпочніть підготовку презентації «Найбільші ТНК світу».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.