• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок "ПРАКТИКУМ №6. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ ЗОН ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ УКРАЇНИ, ЇХ АНАЛІЗ»"

Урок "ПРАКТИКУМ №6. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ ЗОН ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ УКРАЇНИ, ЇХ АНАЛІЗ»"

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №16

Дата:

ГЕОПОЛІТИЧНІ ІНТЕРЕСИ УКРАЇНИ.

ПРАКТИКУМ №6. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«ПОЗНАЧЕННЯ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ ЗОН

ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ УКРАЇНИ, ЇХ АНАЛІЗ».

Мета: закріпити розуміння учнями поняття «політико-географічне положення», уміння його характеризувати й оцінювати; визначити пріоритетні просторові напрямки зовнішньої політики України; розвивати вміння учнів використовувати картографічний метод досліджень; виховувати самостійність.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу, інструктивно-методичні картки, контурні карти світу, посібник «Експрес-контроль».

Ключові поняття: геополітичне положення, національні інтереси.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель оголошує оцінки за виконану на попередньому уроці практичну роботу.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Експрес-контроль

Учні виконують тест 3 із посібника «Експрес-контроль».

Перевірка домашнього завдання

Заслуховування й обговорення характеристик ПГП України, підготовлених учнями вдома.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель підбиває підсумки виконання домашнього завдання та наголошує, що держави мають не тільки чітко усвідомлювати переваги й недоліки власного ПГП і ПГП інших країн, а й ефективно використовувати їх для власної користі. Але при цьому потрібно чітко визначити національні інтереси та їх просторове поширення і, виходячи з цього, пріоритети зовнішньої політики. Спробуйте самостійно виконати таку роботу стосовно України.

IV. ПРАКТИКУM

Практична робота «Позначення на контурній карті зон життєво важливих інтересів України, їх аналіз»

Частина роботи виконується на підготовлених учителем інструктивно-методичних картках. Працюючи з ними, учні наносять цифрами з використанням пасти різних кольорів відповідні об'єкти на контурну карту світу.

Коло інтересів України

Держава

Номер на карті

Країни, з яких надходять енергоносії

Росія

Найбільші кредитори України

Найбільші імпортери українських товарів

Країни, які використовують українську газо- і нафтотранспортну систему

Країни, які користуються послугами українських морських портів

Країни, де працює найбільше українських заробітчан

Країни, із якими Україна реалізує спільні економічні проекти

Країни, де перебувають українські миротворці

Після цього учні роблять висновки, відповідаючи на запитання (відповідь має бути розгорнутою, логічно обґрунтованою, із наведенням конкретних доказів).

1. Яка країна на сьогодні є найважливішим економічним партнером України?

2. За якими позиціями спостерігається найбільша залежність України від однієї держави?

3. Що, на вашу думку, потрібно робити Україні, щоб послабити таку однополюсну залежність?

4. Які з країн, де перебувають українські миротворці, можуть стати в майбутньому важливими економічними партнерами України? Що їм може запропонувати Україна? Яку користь може мати наша держава від співробітництва з ними?

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель підбиває підсумки виконаної на контурній карті роботи, узагальнює її результати. Учні перелічують життєво важливі інтереси України.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Підготуйте повідомлення про самопроголошені (невизнані) держави.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.