• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок "ПРАКТИКУМ №51. ПРАКТИЧНА РОБОТА «СКЛАДАННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРУ, ЧИЛІ ТА КОЛУМБІЇ»."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
0
дн.
1
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ №51. ПРАКТИЧНА РОБОТА «СКЛАДАННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРУ, ЧИЛІ ТА КОЛУМБІЇ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №159

Дата:

ПРАКТИКУМ №51. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«СКЛАДАННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНОЇ

ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕРУ, ЧИЛІ ТА КОЛУМБІЇ».

Мета: узагальнити й систематизувати знання-учнів про ЕГП, населення та господарство Перу, Чилі та Колумбії; актуалізувати знання учнів про план економіко-географічної характеристики країни; розвивати вміння учнів використовувати у своїй діяльності алгоритм, самостійно працювати з джерелами географічних знань, використовувати в дослідженнях порівняльний метод, самостійно аналізувати інформацію та на основі аналізу робити обгрунтовані висновки.

Обладнання: настінні економічна й політична карта Південної Америки, географічні атласи для 10 класу, підручник, довідники, посібник «Експрес-контроль».

Ключові поняття: географічне положення, населення, корінне населення, урбанізація, етнічний склад населення, господарство, ВВП, промисловість, сільське господарство, транспорт.

Тип уроку: застосування набутих знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Експрес-контроль

Учні виконують завдання тесту 22 із посібника «Експрес-контроль».

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель нагадує, що наступний урок буде останнім із теми. Для зміцнення набутих знань і вмінь необхідно розпочати узагальнення вивченого матеріалу, а також розширити свої знання ще про деякі країни Латинської Америки, зокрема про Чилі, Колумбію та Перу, які в певних галузях посідають у світі важливі позиції. Для цього чинною навчальною програмою з географії передбачене виконання практичної роботи.

IV. ПРАКТИКУМ

Практична робота «Складання порівняльної економіко-географічної характеристики Перу, Чилі та Колумбії»

За допомогою підручника, географічного атласу для 10 класу, довідників і зібраного вдома матеріалу заповніть порівняльну таблицю «Характеристика Перу, Чилі та Колумбії» за планом: розміри країн; загальна оцінка ЕГП; загальна оцінка природних умов; забезпеченість природними ресурсами; кількість населення; демографічна ситуація; рівень і темпи урбанізації; етнічний склад населення; ВВП на душу населення; провідні галузі господарства; провідні галузі видобувної промисловості; провідні галузі обробної промисловості; провідні галузі рослинництва; провідні галузі тваринництва; особливості транспортної системи; міжнародна спеціалізація; висновки.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторити §§ 72-74.

2. Виконайте завдання 3 і 4 на контурній карті Латинської Америки (посібник «Комплексний зошит для контролю знань»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.