До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
6
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ №49. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ПОРІВНЯЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА США Й КАНАДИ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №154

Дата:

ПРАКТИКУМ №49. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«ПОРІВНЯЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА

ХАРАКТЕРИСТИКА США Й КАНАДИ».

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про державний устрій, ЕГП, населення й господарство США та Канади; розвивати вміння учнів самостійно працювати з джерелами географічних знань, використовувати в дослідженнях порівняльний метод, самостійно аналізувати інформацію та на основі аналізу робити обґрунтовані висновки.

Обладнання: настінні економічна й політична карта Північної Америки, географічний атлас для 10 класу, підручник, довідники, посібник «Експрес-контроль».

Ключові поняття: географічне положення, населення, корінне населення, урбанізація, етнічний склад населення, господарство, ВВП, промисловість, сільське господарство, транспорт, соціальна інфраструктура, зовнішньоекономічні зв'язки.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель збирає виконані учнями вдома творчі роботи.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Експрес-контроль

Учні виконують завдання тесту 20 із посібника «Експрес-контроль».

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель нагадує, що цей урок є останнім у темі «Географічний нарис про Північну Америку». Для зміцнення набутих знань і вмінь необхідно узагальнити вивчений матеріал. Для цього чинною навчальною програмою передбачене виконання практичної роботи.

IV. ПРАКТИЧНА РОБОТА

Практична робота «Порівняльна економіко-географічна характеристика США й Канади»

За допомогою підручника, географічного атласу й інших джерел інформації заповніть таблицю «Порівняльна економіко-географічна характеристика США й Канади» за планом: розмір країни; загальна оцінка ЕГП; загальна оцінка природних умов; забезпеченість природними ресурсами; кількість населення; демографічна ситуація; рівень і темпи урбанізації; етнічний склад населення; ВВП на душу населення; провідні галузі господарства; провідні галузі видобувної промисловості; провідні галузі обробної промисловості; провідні галузі рослинництва; провідні галузі тваринництва; особливості транспортної системи; рівень розвитку соціальної інфраструктури; оцінка туристично-рекреаційного господарства; міжнародна спеціалізація; головні економічні партнери; висновки.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Виконайте завдання на контурній карті Північної Америки в посібнику «Комплексний зошит для контролю знань».

2. Повторитe §§ 68-71.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.