До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
4
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ №47. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ПОРІВНЯЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕГІОНІВ АЗІЇ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №147

Дата:

ПРАКТИКУМ №47. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«ПОРІВНЯЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕГІОНІВ АЗІЇ».

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про субрегіони Азії; удосконалювати вміння давати порівняльну економіко-географічну характеристику територій; розвивати вміння учнів самостійно працювати з джерелами географічних знань.

Обладнання: підручник, географічні атласи для 10 класу, настінна економічна карта Азії, довідники.

Ключові поняття: історико-географічний регіон, субрегіон, ЕГП, світовий економічний центр, господарство, промисловість, сільське господарство, транспортна система, сфера послуг.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Фронтальне опитування

  1. Поясніть значення поняття «історико-географічний регіон».

  2. На які субрегіони поділяється Азія?

  3. Межі яких субрегіонів Азії різні дослідники проводять неоднаково?

  4. Що в себе включає поняття ЕГП?

  5. Що собою являє промисловість?

  6. Що таке сільське господарство?

  7. Які види транспортних систем вам відомі?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель звертає увагу учнів на те, що часовий проміжок від початку до завершення вивчення географії Азії досить великий. Тому частина матеріалу може бути частково забутою. Крім того, поступове розширення знань учнів про субрегіони Азії вимагає певного повернення до тих із них, які вивчалися на початку теми.

IV. ПРАКТИКУМ

Практична робота №47 «Порівняльна економіко-географічна характеристика регіонів Азії»

Заповніть таблицю «Порівняльна характеристика Південно-Західної й Південно-Східної Азії» за планом: площа субрегіону; кількість країн, які входять до регіону; який із трьох найважливіших світових центрів розташований найближче; які важливі світові транспортні коридори проходять територією субрегіону; наявність на території субрегіону «гарячих» точок; кількість населення; тип відвторення населення; провідні галузі видобувної промисловості; провідні галузі обробної промисловості; склад промислового експорту до інших регіонів; провідні зернові культури; провідні технічні культури; провідні галузі тваринництва; тип транспортної системи; найважливіші види транспорту; рівень розвитку інфраструктури; рівень розвитку міжнародного туризму; висновки.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити §§ 63-67.

Підготуйтеся до узагальнюючого контролю за темою «Географічний нарис про Азію».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.