• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Географія
  • Урок "ПРАКТИКУМ №38. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАЖЛИВИХ РАЙОНІВ МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ СВІТУ»."
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
0
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ №38. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАЖЛИВИХ РАЙОНІВ МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ СВІТУ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок № 89

Дата:

ПРАКТИКУМ №38. ПРАКТИЧНА РОБОТА

«ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАЖЛИВИХ

РАЙОНІВ МАШИНОБУДІВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ СВІТУ».

Мета: закінчити формування знань про географію машинобудування світу, узагальнити їх; розвивати потяг учнів до дослідницької діяльності, уміння самостійно працювати із джерелами географічної інформації.

Обладнання: підручник, настінна політична карта світу, географічні атласи для 10 класу, контурні карти світу, картка із завданням, інструктивно-методичні картки.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Робота з карткою

Установіть відповідність між країнами та їх машинобудівними ТНК.

1 Республіка Корея А «Міцубісі»

2 Німеччина Б «Дженерал моторс»

3 Італія В «Фольксваген»

4 США Г «Вольво»

5 Франція Д «Шкода»

6 Японія Е «Хюндай»

7 Швеція Є «Рено»

8 Чехія Ж «ФІАТ»

Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель знайомить учнів зі змістом і порядком роботи, нагадує критерії оцінювання таких робіт, а також відповідає на запитання учнів технічного характеру.

IV. ПРАКТИКУМ

Практична робота «Позначення на контурній карті світу країн-лідерів у галузі машинобудування»

На початку роботи вчитель роздає учням індивідуальні інструктивні картки.

Інетруктивно-методична картка

Найбільші ТНК світу

Назва

Країна, у якій

розташовані

Галузь спеціалізації

ABN Amro

Нідерланди

Банки, фінанси

Airbus

Франція

Авіакосмічна промисловість

Apple, Inc.

США

Мікроелектроніка

AOL

США

Інформаційні технології

AXA

Франція

Страхування

Bacardi-Martini

Бермуди

Алкогольні напої

BASF

Німеччина

Хімічна промисловість

Bayer

Німеччина

Хіміко-фармацевтична промисловість

BMV

Німеччина

Автомобільна промисловість

Boeing

США

Авіакосмічна промисловість

BP (British Petroleum)

Велика Британія

Нафта, природний газ

Coca-Cola

США

Харчова промисловість

Citigroup

США

Банки, фінанси

Daimler

Німеччина

Автомобільна промисловість

Dell

США

Комп'ютерна техніка

Exxon

США

Нафта, природний газ

Fiat

Італія

Автомобільна промисловість

Ford

США

Автомобільна промисловість

Газпром

Росія

Нафта, природний газ

General Electric

США

Машинобудування

General Motors

США

Автомобільна промисловість

Google

США

Інформаційні технології

Hewlett Packard

США

Офісна техніка

Hitachi

Японія

Автоматизовані системи, високі технології

Honda

Японія

Автомобільна промисловість, авіабудування

IBM

США

Програмування, інформаційні технології

Infosys

Індія

Програмування, інформаційні технології

LG

Південна Корея

Електроніка, побутова техніка

Lockheed Martin

США

Нафта, природний газ

Лукойл

Росія

Громадське харчування

McDonald's

США

Громадське харчування

Microsoft

США

Біотехнології, сільське господарство

Monsanto

США

Телебачення, засоби масової інформації ;

News Corporation

США

Спортивні товари

Nike, Inc.

США

Комп'ютерні та відеоігри

Nintendo

Японія

Автомобільна промисловість

Nissan

Японія

Автомобільна промисловість

Nortel Networks

Канада

Телекомунікації

Parmalat

Італія

Харчова промисловість

Petronas

Малайзія

Нафта, природний газ, нафтохімія

Pfizer

США

Фармацевтика

Philip Morris Inc.

США

Тютюнова промисловість

Philips

Нідерланди

Електроніка, побутова техніка

Procter & Gamble

США

Споживчі товари, побутова хімія, косметика

Shell

Нідерланди

Нафта, природний газ, нафтохімія

Samsung

Південна Корея

Електроніка, побутова техніка

Русал

Росія

Алюмінієва промисловість

Siemens

Німеччина

Машинобудування, електроніка

Sony

Японія

Електроніка, професійна техніка

Toshiba

Японія

Електроніка, машинубудування

Toyota

Японія

Автомобільна промисловість

Vodafone

Велика Британія

Мобільний звʼязок

Wal-Mart

Канада

Роздрібна торгівля

Walt Disney Company

США

Телебачення, кінематограф, розваги

Xerox

США

Електроніка, офісна техніка

Завдання

1. Зі списку виберіть ТНК, які працюють у галузі машинобудування. На контурній карті позначте маленькими (діаметр приблизно 1—1,5 мм) кружечками синього кольору країни, де розташовані їхні штаб-квартири. Назви країн не підписуйте.

2. Розгляньте таблицю та позначте на контурній карті світу країни: чорними кружками — найбільших виробників автомобілів, зеленими — найбільших виробників телевізорів; чорними трикутниками — найбільших виробників мобільних телефонів, синіми — кораблів, зеленими — тракторів; чорними квадратиками — найбільших виробників зброї.

3. На підставі аналізу карти з виконаними попередніми завданнями позначте цифрами десять країн, де, на вашу думку, машинобудування найпотужніше; їхні назви запишіть у легенді карти.

4. На контурній карті виділіть три регони світу, де машинобудування має найвищий рівень розвитку.

Другу частину роботи учні виконують у зошитах. їхнє завдання — дати стислу характеристику машинобудування Англо-Америки, Європи, Східної Азії, СНД за планом: 1) найважливіші галузі машинобудування кожного регіону; 2) спільні риси галузей машинобудування кожного регіону; 3) проблеми машинобудування регіону; 4) перспективи подальшого розвитку.

(Практичну роботу учні виконують самостійно. Вони мають право користуватися атласом, підручниками, а також консультуватися з учителем з окремих питань.)

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Учитель збирає роботи, після чого відповідає на запитання учнів, які виникли під час виконання практичної роботи, а також підбиває підсумки вивчення машинобудування світу.

VI. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ

Узагальнення знань за темами «Глобалізація світового господарства» та «Галузевий склад світового господарства»

VІI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Повторіть матеріал попереднього уроку та принципи розміщення машинобудівних підприємств.

2. Випереджальне завдання. Використовуючи додаткові джерела інформації, підготуйте повідомлення про новітні види хімічної, парфумерної або мікробіологічної промисловості.

3. Складіть запитання до ілюстрацій підручника теми, що вивчається, та запишіть їх у зошит.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.