До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
5
міс.
2
6
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "ПРАКТИКУМ №33. ДІЛОВА ГРА «ГЕОГРАФІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕК-ТУ»."

Опис документу:
Конспект уроку з географії, 10 клас, профільний рівень, курс «Регіони і країни світу», що є продовженням базової географічної освіти у профільних класах старшої школи. Він спрямований на розкриття глобальних та регіональних явищ і процесів, що відбуваються як у світі в цілому, так і в окремих субрегіонах, країнах і їх регіонах. джерело: http://geo-bav.at.ua, інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Урок №74

Дата:

ПРАКТИКУМ 33. ДІЛОВА ГРА

«ГЕОГРАФІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ».

Мета: закріпити знання учнів про принципи розташування підприємств і виробництв; розвивати творчі здібності учнів.

Обладнання: географічні атласи для 8—9 класів, інструктивні картки.

Тип уроку: узагальнення знань, умінь і навичок.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Фронтальне опитування

1. Які нові форми міжнародного економічного співробітництва вам відомі?

2. Які переваги перед торгівлею виробами має торгівля ліцензіями?

3. Наведіть приклади науково-технічного співробітництва.

4. Що таке інвестиції?

5. Які форми можуть мати інвестиції?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель оголошує, що далі учні працюватимуть за варіантами, кожний із яких отримає певне завдання. Спільна риса всіх завдань — необхідність прийняття певного рішення та його обґрунтування. Тому сьогодні кожний учень побуває в ролі бізнесмена або державного чиновника високого рангу, який намагається переконати закордонних партнерів у вигідності інвестування капіталів у певний проект. Над обґрунтуванням проекту учні працюватимуть 10—12 хв, після чого буде відбуватися його обговорення. При цьому учні, які не працювали над цим проектом, будуть виконувати роль недовірливих інвесторів, а тому ставитимуть різні запитання за його суттю. Учні, які працювали саме над цим проектом, намагатимуться давати переконливі відповіді.

IV. ПРАКТИКУМ

Робота з картками

Картка № 1. Обґрунтуйте перспективність спорудження нафтопереробного заводу в місті Керчі.

Картка № 2. Обґрунтуйте доцільність будівництва автомобільної дороги загальнодержавного значення Київ—Дніпропетровськ—Донецьк.

Картка № 3. Обґрунтуйте доцільність спорудження великого тваринницького комплексу в околицях Харкова.

Картка № 4. Обґрунтуйте необхідність спорудження нового атомного реактора на Рівненській АЕС.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Після закінчення обговорення вчитель разом з учнями аналізує якість географічного обґрунтування проектів, оцінює роботу учнів.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Дайте географічне обґрунтування спорудження нового алюмінієвого заводу на території України (місце його розташування оберіть самостійно).

2. Підготуйтеся до семестрової контрольної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали