Урок "Практична робота. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів"

Опис документу:
навчальна: закріпити знання учнів по розв’язуванню задач, що передбачають створення програмних об’єктів; розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики; виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 24. 6 клас ____________ (дата)

Тема (слайд 2): Практична робота. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів

Мета (слайд 3):

  • навчальна: закріпити знання учнів по розв’язуванню задач, що передбачають створення програмних об’єктів;

  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;

  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В. та ін..

Завантажити можна за посиланням: inf6-m.blogspot.com

Тип уроку: урок формування умінь і навичок

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

1) Привітання із класом (слайд 1)

2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Онлайн тестування (слайд 4):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11:

http://testinform.in.ua/category/6-klas/

2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

  1. Формування умінь і навичок

Практична робота №5 «Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Математичні лови (слайд 13)

Склади проект, у якому «падають» декілька рівностей на додавання та віднімання двоцифрових чисел. Користувач має переміщувати кошик і «ловити» рівності. Якщо буде зловлено правильну рівність, то на сцені відображається позначка про правильність. Якщо неправильну, або правильну рівність не встигли «зловити», то гра припиняється.

Завдання на с.152-153 підручника

  1. Підсумок уроку

Оголошення оцінок за практичну роботу

Рефлексія (слайд 14-17)

  • мені було незрозуміло…;

  • у мене виникли такі запитання…;

  • я не впорався з такими завданням…;

  • мені сподобалось і я буду використовувати…

  1. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.17-18

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»